Cap. IV 'Bunica e nebuna!'

643 15 2
                                    

-Uite,Bella,eu...

-Tu ce?

-Cred ca te plac!

-Rob,daca spui asta pentru asa zisa ''relatie'' las-o balta.si pe obraz au inceput sa-mi curga lacrimi fierbinti .

-Nu plange,te rog!

-Rob!Cum ai vrea sa reactionez,daca mi-am dat seama ca te plac!

-Bella,cum am ajuns in situatia asta?

-Nu stiu!De ce trebuia sa apari din nou in viata mea sa...nu am mai apucat sa spun nimic ca Rob m-a sarutat ,i-am raspuns lasand ca limba sa ,sa danseze cu a mea.Sarutul a tinut cam 5 minute ,si ar mai fi durat daca nu aveam nevoie de aer.

-Bella ,cred ca bunica ta este fericita acum ,la fel cum sunt si eu!

-Nu stiu!Doar sper sa nu mai apara! si redeam amandoi.

-Copii,vedeti ca puteti sa va intelegeti ? 

-Bunicoo??

-Chiar eu,scumpa mea!Sunt fericita exact cum zis Rob,dar misiunea mea nu s-a incheiat!si *puuffff* a disparut .

-Bella,ce misiune?

-Baba asta nebuna vrea sa ne casatorim!

-Sa ne casatorim?Asta e nebuna!

-Stiu ,cum dracu' sa ma casatoresc la 15 ani jumate?

-Mi te si imaginez cu o rochie larga de mireasa ,ca sa iti acopere sarcina.

-Hai ,ma ,Rob,nu mai rade!Nu vezi ca bunica e serioasa!

-Mai las-o putin in pace pe bunica!

-De ce?

-Devin gelos!

-Aoleu?Si cum pot sa te fac sa nu mai fii gelos?

-Cu un sarut!?

-Vin-o aici,cap de cal!.

Va urma.Stiu ca e scurta ,dar urmatoarele parti vrea sa fie mai lungi.Si oricum ,fericirea Bellei si lui Rob nu o sa dureze mult.Cum am mentionat si in celalalt capitolul ,o sa aiba parte de surprize neplacute ,care o sa o transforme pe Bella ,in .......... .Nu va spun mai mult. Sper sa va placa! 

You Again?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum