A trecut o saptamana de cand sunt cu Rob ,bunica avea dreptate in legatura cu el.Dar cu ,casatoria,tot nebuna ramane.Colegii de clasa erau socati de relatia noastra. Singurii care ,cred ca au petrecut cu muuult alcool ,erau parintii.In saptamana asta ,bunica nu a mai aparut.Pff,ce bine!Totul a fost numai lapte si miere.
Era o pajiste verde,pe alocuri cu floricele albe si rosii.In mijlocul pajistii era o femeia batrana,cu ochelari,parul scurt,alb ca zapada.Langa ea vine plangand o fetita de 5 anisori ,imbracata intr-o rochita crem ,lunga,si parul de un rosu puternic ,prins in doua codite .
-Bunico!Rob din nou mi-a stricat papusa!
-Scumpa buniciii,Rob nu a vrut .a facut o mica greseala.
-Dar ,bunicoo ,Analissa era papusa mea preferata !
-Cu siguranta Rob ,nu a stiut.Iarta-l ,scumpa mea.
-Buni,te iubesc mult!
-Si eu,Bella!
-Domnisoara Bella,este ora ceaiului!
-Buni,trebuie sa plec.
-Du-te ,si nu uita ,iarta!
-Bunico,bunico...Aaa!Pff,a fost un vis,Bella ,doar un vis.Dar oare bunica vrea sa imi spuna ceva?De ce mi-a aratat momentul asta.?
-Buni,mi-e dor de tine!Tu mereu imi dadeai cele mai bune sfaturi!Bunico....!Grozav!Acum vorbesc singura!Cat o fi ceasul>?
Ceasul arata ora 6 dimineata.Asta inseamna ca mai am 2 ore pana la liceu.M-am dat jos din pat ,si m-am indreptat spre baie.Am facut un dus luuung,apoi m-am dus spre dressing ,ca sa imi aleg o tinuta.Mi-am luat o camasa alba cu o funda si o fusta roz cu floricile ,cu o pereche de balerini roz.
-Pa mami,pa tati!
-Scumpo,nu servesti micul dejun?
-Nu mi-e foame .
Limuzina ma astepta in fata casei .Daca se poate numi casa.La cat de mare e.
-Buna dimineata,domnisoara!
-Neata,Mike!La scoala!
-Desigur ,domnisoara!
-Spune-mi Bella.,te rog!
-Ar fi o lipsa de respect sa va tutuiesc .
-Mdea.Hai sa mergem.
Era 7:40 cand am ajuns in fata liceului .Cum orele incepeau la ora 8:00 mai aveam 20 de minute .Am intrat in curtea liceului si m-am asezat pe o banca ,pentru a -mi retusa machiajul.Dintr-o data ,toti elevii se strang in fata portii.Ma apropii si eu ,sa vad ce e asa de interesant.Chiar langa trotuar era parcata o limuzina roz,din care coboara o fata imbracata intr-o fusta scurta neagra,o bluza rosie ,cu tocuri. Bluclele blonde era prinse ,usor intr-o coada.Oau.am ramas statuie !Cine era fata asta?
Deci uitati si capitolul asta!Urmatorul capitol nu stiu cand il voi pune ,dar vrea sa va spun ca noua fata ,ii va aduce numai probleme Bellei.Ma scuzati ,ca e scurt,dar trebuie sa ma duc sa gatesc!Va rog sa lasati si o parere!iiii,si un mic detaliu!Visul ,va avea legatura cu urmatoarea parte.'
CITEȘTI
You Again?
HumorDoua destine ..doi adolescenti care fac tot posibilul sa se indeparteze ,dar ce pot face cand cand viata ii vrea impreuna ?