! -Acest capitol este o scena de sex .Se recomanda 18+.
Incepe sa ma sarute frantuzeste ,in timp ce mana sa imi mangaia corpul .Coboara cu saruturile pe gat ,pe piept ,imi ia un san in gura si il suge incet in timp ce mi-l framanta pe celalalt cu mana .
-Ahh ,te vreau ..acum ..ahh ..in mine .
-Shh ,papusa toate la timpu' lor. imi sopteste suav Rob ,muscandu-ma de lobul urechii. Ma ridica din jacuzzi si ma tranteste in pat ,urcandu-se peste mine.
Coboara cu saruturile in jos pana ajunge la miezul meu fierbinte ,se joaca cu clitorisul , apoi limba lui ma patrunde incet facandu-ma sa gem ca o nebuna . Isi scoate capul dintre picioarele mele ,uitandu-se pervers la mine .
Ma frec incet de el pana ajung la 'penisul lui ,il umplu de saruturi ,apoi il iau usor in gura ,sugandu-l incet .,in timp ce Rob gemea mai tare decat mine .Idiot ,tipic lui. Dupa ce ii rasfat ''prietenul '' ma urc peste el sarutandu-l pe abdomen .Se roteste ,iar acum el este deasupra mea ,sarutandu-mi cu foc gatul ,intrand brusc in mine .Ma penetra tare,facandu-ma sa urlu de placere, ne rostogolim iar acum eu sunt deasupra facand miscari de du-te vin-o .Gemetele noastre se impleteau intr-un ritm armonios ,ne contopeam in unul singur .Orgasmul a venit la amandoi de odata ..Chiar ca ne potrivim imi zic,razand in gand . Dupa 20 de minute de placere maxima ma ridic de pe Rob ,asezandu-ma langa el.
-Iubire ,esti superba .Faci cele mai bune blowjob-uri .
-Si tu la fel .
-D-aia ne potrivim noi . Imi zice pupandu-ma pe frunte si strangandu-ma in brate.
Asta e parte bonus. :)) Inspiratie sexuala dezvoltata dupa 12 noaptea .Kisess .
CITEȘTI
You Again?
HumorDoua destine ..doi adolescenti care fac tot posibilul sa se indeparteze ,dar ce pot face cand cand viata ii vrea impreuna ?