Cap .VI 'Dezamagire si schimbare.'

571 17 1
                                    

Deci pur si simplu ,stau si ma holbez la ''domnisoara'' care tocmai intra pe poarta.Pare asa de pitzi,defapt mai mult ca sigur e pitzi!

-Lucy?Lucy Adams?intreaba o tocilara ,intinzand o foaie galbena spre fata noua.

-Poftim?De ce imi intinzi foaia aia stupida ?

-Vreau un autograf!zice tocilara scotandu-si la vedere aparatul dentar.

-Nu am timp de autografe!Mai ales la tipe ca tine!Nici nu pot concepe cum am vorbit cu ..tine!zice Lucy strambandu-se la  tocilara.

-Bunn!Acum vrea sa ma prezint!Haaa haaa,defapt cred ca toata lumea ma cunoaste ,sunt fiica Evei Linna Adams,proprietara lantului de hotele' 5 Ad'. Se pare ca mama vrea sa invat ,la liceul asta unde a invatat si ea. Hmm,e dragut liceul ,dar daca am scapa si de parazitii astia de tocilari ar fi perfect!apoi pleaca ,urmand-o ''alaiul'' de fraieri.

Dar de fac eu asa!?Nu ei sunt fraieri ,eu sunt ca am ascuns ,cine sunt defapt.De ce sa ma prefac o simpla eleva ,cand sunt de 3 ori mai bogata ca Lucy!de ce sa nu imi parchez si eu limuzina in fata portii,in loc sa ma ascund la o strada distanta.E prea mult!Asta vine aici ca printesa ,iar eu am venit sa ma integrez ,cica!Hmmm,o sa vada toti adevarata fata a Isabellei Ana Steve! Mda ,acum sa merg la ore ca nu am chef de detentie!

Am pornit incet spre clasa .Si ce sa vad in banca mea statea bine mersi Lucy ,razand de mama focului cu iubitul meu ,al meu.Rob!

-Aghm,aghm .(tusesc eu fals). Buna iubire!Buna...Aaaam!

-Buna ,Bella .zice Rob cam nepasator.

-Buna ,ciudato .Si eu ''Ammm' ,tu stii cine sunt eu ?

-Mdea aia Lucy ...Adam.

-Lucy Adams ,tocilaro!

-Scumpa mea, cred ca tu ar trebui sa tocesti putin in alta banca ,pentru ca aici stau eu!

-Uite ca nu vrea !Ce o sa imi faci ?

-Mnimic.

M-am dus nervoasa spre prima banca ,unde ca deobicei statea singur ,un tip ,super dragut ,Edy .

-Buna ,Edy!

-Hey,Bella!Ce faci ,scumpete?

-Suparata ,ca aia si (arat cu degetu spre Lucy) mi-a luat locul.

-Nu are nimic,dulceta.Stai cu mine.

-Sigur ?Tu nu stai niciodata cu cineva in banca!

-Pentru tine orice ,si tu  nu esti cineva ,esti speciala.micuto!

-Mersi!

Rob ,era cam iritat de discutia mea cu Edy ,si mai ales ca Edy m-a lasat sa stau cu el in banca. Asa ,asa ,cu o vorba doua a s-au terminat si orele.A fost bine ca reginuta prostilor nu mai a zis nimic ,ca ,cu toate manierele mele o bateam rau !Cu Rob ,am vorbit putin .

-Next Day-

-Hmmmm!A fost foarte ciudat ,azi noapte am avut acelasi vis ca noaptea trecuta!

-Scumpo,se intampla.

-Mdea.Mami?si fac o fata de catelus adorabil la care mama nu o sa reziste.

-Da?

-Poti sa imi cumperi o masina?

-Desigur ,dar nu avem destule?

-Mda ,dar eu vreau una noua.

-Bine,scumpo cum vrei tu .Merg eu personal sa iti iau o masina  ,care debia apare pe piata.

-Ok!Te iubesc!

Si am pornit spre scoala ,imi facusem o primisune ca o sa imi parchez limuzina ,si dastea ,Dar inca nu!De maine voi face mai multe schimbari.

Mai aveam pana la ore asa ca am mers la toaleta ,sa imi retusez machiajul.

Cand am intrat in toaleta fetelor ,dintr-o cabina se auzea niste sunete ,care se fac in timpul unei partide de sex.Pasesc incet spre cabina si deschid brusc usa.Si ce sa vad in fata ochilor !?Pe Rob ,fara tricou si cu pantalonii desfacuti si pe aia in  sutien cu fusta ridicata.

-Bella?au zis amandoi

-Bravo! Ce spectacol frumos !(am inceput sa aplaud) de ce nu mi ati zis ca poate va ajutam sa faceti rost de un loc mai bun.Am vrut sa plec dar apoi m-am intors si i-am lipit o palma lui Rob pe fata.Apoi am plecat spre clasa cu ochii lacrimind.

Sunt proasta!NU o sa plang pentru Rob!Dar in schimb razbunarea a inceput.

Am intrat in clasa .

-Hey ,dulceata !ma striga Edy.

-Hey!Edy !Se pare ca de acum voi fi noua ta colega de banca?

-Sigur,papusa .Orice pentru tine!

-Orice?

-Sunt la ordinele tale.

-Ok.

M-am apropiat de el si am inceput sa il sarut.Era surprins ,dar apoi a raspuns,m-am ridicat de pe scaunul meu si m-am urcat in bratele sale .M-a muscat de buza de jos,asa ca am deschis gura,lasand ca limba sa ,sa danseze cu a mea.Colegii avea gura cascata pana la podea .De ce ?Pai Edy,e cel mai tare tip dintre boboci ,dar el e rece ,nu ii place sa aiba legatura cu colegii si nici cu fetele ,poate doar o aventura.Deaceea colegii erau socati,mai ales nu se gandeau la acest gest ,din partea mea.In clasa intra sperita Rob,in urma sa Lucy,erau mirati de ce colegii avea fetele alea de Hallowen ,dar cand au vazut ,sa lesine.

Cand am simtit ca nu mai aveam aer ,m-am dat jos de pe Edy si le-am spus tampitilor care se holbau mai rau ca la televizor:

-Ce aveti ma de va holbati asa ?Nu ati mai vazut oameni care se saruta?

-Tuu,tuu te-ai .... sarutat cu Edy? Edy Parkers?zice tremurand o tocilara.

-Da?Sau nu mai vezi prin ochelarii aia cu fund de borcan !

-Dar cum ai reusit el respinge pe toate fetele.

-Ea nu e ca orice t***a de aici care ,vrea sa faca sex cu mine!zice Edy serios.

-Acum ca va-ti convis ,va duceti dracu' odata la locul vostru?intreb nervoasa.

Rob tot mirat a ramas.Asa ii trebuie el m-a inselat ,ce credea ca o sa stau ca proasta sa plang pe la colturi .Nuu !Tocmai o sa fie ceva schimbat.

-Edy?

-Da,dulceata?

-De ce te comporti asa bine cu mine?

-Esti frumoasa,si nu ai fost disperata ca alea ,sa sari pe mine.Mi-ai ajuns la inima.

-Mersi.si il pup pe obraz pentru ca totusi eram in ora.

Cand am ajuns acasa .Parintii luau masa.

-Buna,mami,tati!

-Buna,scumpo!

-Mama ,mi-ai luat masina?

-Da ,iubito,ti-am luat o masina ,care trebuie sa apara luna viitoare.

-Mersi.si o pup pe obraz.

-Tati,vreau sa te rog ceva!

-Orice!

-Vreau sa cumperi lantul de hoteluri '5 Ad'.

-Scumpo,daca pot sa ii conving pe proprietari ,...

-Nu imi pasa!Hotelurile alea vreau sa fie ale noastre!

-Bine ,scumpo,orice vrei tu!

-Multumesc!Va iubesc .Acum plec la shopping.

(Numai descriu ce a facut la cumparaturi,cea cumparat,dastea..)

Off,schimbarea asta m-a obosit  ,dar totusi merita.Debea astept sa vad fata lui Lucy ,cand o sa afle ca e saraca. 

Va urma......

1.Capitolul urmator nu stiu daca va fi la fel de lung.-si cand il voi posta.

2.Urmatorul capitol va fi mai incitant.va avea niste scene fierbinti .,si Edy cu Bella vor fi protagonistii.Bella va avea o schimbare care va uluii scoala.

Sper sa va placa ,Si nu uitati sa votati si poate sa lasati si o parere:*

You Again?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum