Buna sunt Monica o fata obișnuita am 15 ani dar peste o săptămînă împlinesc 16!!Ce fericita sunt!!
Ma-m sculat din cauza alarmei care a sunat mai devreme de ora 07:00!!Am mers la baie iar cînd descid uașa cineva o deschide din altă parte si am aterizat jos pe podeaua rece!!Simt o atingere moale pe pielea mea.Cind deschid ochii vad ca e fratele meu mai mare(apropo eu am frate care are 18 ani parul ciufulit de culoare șaten si ochii surii ca luna cind se lasa searasi are un corp intr-un cuvint Sexy)
-Hei ai grija!Iesti bine soro?ma intreba uimit.
-Bine, dar nu trebuia sa deschizi cu o asa putere usa!Îi raspunse eu cu o vace tremuratoare.
Intru in baie imi fac rutina de dimineata si ma indrept spre garderoba sa vad cu ce sa ma imbrac la scoala!Însfîrsit am ales o pereche de blugi albi si un maiou negru si pe el o bufnita pe deasupra miam luat o jacheta rosie pe picioare imi pun niste balete atragatoare.Ma cobor jos si vad ca la masa sedea tata mama și fratele meu luau micul dejun.Cînd ma uit la ora vad ca era 08:08(apropo orele se incepeau la ora 08:30 minute,scoala e aproade de casa mea minunata cu 2 etaje inaltime si un peisaj exrem de miraculos!)Mi -am inhatat ghiozdanul ea-m dat un sarut mamei tatalui si inclusiv si fratelui si am fugit la scoala aia nenorocita!În drum spre scoala am intilnito pe o prietena de amea era Katea!
-Hei salut Moni!Ce faci?ma intreba ea.
-Salut Katy.Nu vezi merg spre scoala!tu?am intrebato eu pe ea.
-Suntem intr-un drum.spuse ea zimbind.
-OK!îi raspund eu repede.
Ca sa vezi si sa nu crezi in spatele meu si al Katei mergeau 2 baieti cam de virsta noastra!Unul striga:
-Fetelor stati putin!spune unul.
-Am dori sa facem cunostinta cu voi,frumooaselorrr!!!spune altul
Noi insa speriate am fugit de acolo.in scurt timp am ajuns nevatatamate la scoala!Orele treceau ca anii.In sfirsit era ora de masa si noi cu Katea am mers la cantina.Eu mi-am luat un sandwich si o sticla de apa plata.Katea tot sa luat un sandwich si un pahar de suc.Ne-am ajezat la masa linga noi au venit doi tipi dragalasi.
-Buna!Fetelor de ce ati fugit de noi?intrebase blondul cu o voce atragator de frumoasa!
-Da de ce?il incuraja satenul cu o vace pasnica.
-Ca am avut chef sa alerg!ii raspund eu strident blondului.
-De ce vorbesti asa de rautacioasa cu mine?intreba uimit baiatul.
Blondul nu imi da voie sa-i raspund si imi inchide gura cu degetele fine.Eu iam raspuns cu o palma calda.El sa uitat uimit la mine si a mia spus:
-Ai sa regreti pentru asta.imi spune el cu un zimbet malefic.
-Hai ca ma tem!ii raspunse eu cu zimbet lunng.
-Ok,sa trecem peste asta.spuse el cu trandrete.
-OK.ii spuse eu si Katea.
-Hai sa facem cunostinta.Ma numesc Daru am 16 ani.
-Eu ma numesc Monica si am 15 ani.ii raspund eu.
-Ce nume frumos ca si stapina lui.Imi spuse Doru.
-Mersi si tu tot nu iesti rau.ii zimbesk eu.
-Ma numesc Adrian si am si eu 16 ani.raspunse Baiatu cu parul negru si ochii albastri. -Bucuroasa de cunostinta.ii spuse Katea zimbind.De vede ca se plac.Wauuu Katea insfirsit sia gasit iubirea care a asteptato asa mult timp!
Orele s-au sfirsit.mergeam in drum spre casa si o vad..........
Scuzatima va rog pentru greseli.Este prima mea carte.Daca credeti ca nu este ceva in neregula cu acest capitol scriti va rog in comentarii.Nu ma supar.Va pup(k)
CITEȘTI
Nu exist!!!
RomanceMonica un nume atît de frumos si dulce. Doru un nume la fel de frumos si plin de sentimente. Oare vor găsi fericirea unul lînga altul???