Dimineata ma scol in bratele caldurose ale lui Doru.Stau de minute bune si-l privesc pe micul meu Adonis,care dormea ca un ingeras.Mirosul lui de minta si nicotina,imi inunda narile si simt cum inauntrul meu arde,arde de iubirea mea catre El.Am sentimente fata de el,si nu as dori sa le distrug,vreau sa-l tin aproape de mine pentru tot deuana,sa nu ma lase sa sufar pentru el.Vreau sa ma desprind din bratele lui puternica fara ca el sa se trezeasca,dar nu mia iesit prea bine..
-Mneata princesa mea......unde crezi ca te duci???ma intreba el trecindusi mina prin par...asa de sexy este....mor dupa el..
-Mneata somnurosule....doar la baie...nu mas duce de linga tine pentru alt motiv scumpule...ma saruta cu pofta.Eu ii raspund la jocul lui cu limba si ma avint catre ceruri.Dupa acele ore sau ani petrecute cu el,ca nu mai vad cum trece timpul linga EL,neam hotarim sa iesim in oras.Eu am invitat pe gasca mea nebuna:Valery(fara iubitul ei pentru ca nu mai are),Lauryka,Katy si nu am uitat si de fratele meu Denis.Doru le-a invitat pe:Adrian si Nicu.Am fost repede sa-mi fac un dus.Dupa ma apropii de garderoba mea gigantica din care nustiu sa-mi aleg.Pina la urma am ale:niste colanti negri rupti pe talie,un maiou negru(cu lup pe el).Prul mi-am prins intr-o coada si mi-am facut un machiaj ce consta dor in rimel,pudra si parfumul tatei.Mi-am pus colierul daruit de mama si tata si cerceii daruiti de Doru.Am iesit din camera mea plina de dispozitie si m-am dat jos sa vad cine a mai venit la mine.Jos ierau toti,chiar si fratele meu care nu in tot deauna era punctual acum este.
-Salut fetelor!!!Spun aproape strigind cind le vad,si sar la ele in brate.
-Buna Mony draga!!!Si tipam cu toate in cor:GASCA NEBUNELOR!!!!!!!ieram asa de fericita ca din nou ne-am vazut..........Surpriza scumpa noastra prietenaa..............imi spun fetele...iar eu ramin socata.In fata mea 16 baloane ,in miinele fetelor era o foaie mare pe care scriea :FILICITARI MONY.Iar Valery tinea in mina un buchet de roze(cred ca peste 100 de roze)OMG............Cite una bine si ma saruta pe obraz si ma felicita si se scuza ca nu am putut veni ieri pentru ca ploua afara.Dupa ce se termina catre mine vine fratele meu "iubit".M-a imbratiseza si m-a saruta si imi sopteste ceva la ureche:
-Neata scumpa mea surioara.......Vreau sa te felicit cu asa o acazie frumoasa......Vreau sa-ti doresc sanatate si toate celea.....ma stii doar nu stiu cam sati spun ca te iubesc ca o surioara mai mica.....ma saruta in frunte si imi intinde o cutie mica si imi deschide.Acolo era o bratara de argint si un inel cu o mica pitra rosie in mijlocul acestuia.Am sarit in bratele lui si l-am sarutat pe obrazul drept.Ne-am urcat fiecare in masinele noastre:Eu cu Doru,Lauryka cu Nicu,Katy cu Adrian iar Valery nu avea cu cine merge si fratele meu a invitato sa se urce la el in masina........mhhh poate fratelui meu ii place de Valery.....ea este o fata normala nu o tirfa de prin cluburi....poate fratele are sentimente fata de ea.Dragoste la prima vedere...mmmm....interesant ce discuta hulubasii cei acolo in masina...acum Valery nu are prieten si este disponibila in orce moment.
Pov.Denis:
Prima data in viata mea am vazut o fiinta asa de frumoasa.Acei ochi caprui de princesa.Acel par bine ondulat,albastru,mor in fine dupa ea........cred ca daca ii spun despre sentimentele mele o sa fie socata ....chiar si eu sunt socat....acum nu mult timp ma jucam in pat cu vreo tirfa de prin cluburi...dar acum nu-i arde de tirfe.......o vreau pe Ea......pe fata cu chip de inger ce mi-a facut inima sa bata de 100 de ori mai repede.Nu stiu cum sa ma port cu niste chipuri firave.Nu vreau sa-i fac rau pentru nimik in lume.Vreau sa o string la peptul meu si sai spun ca o Iubesc doar pe ea.Mar crede ca-s un golan.Dar eu vreau sa fiu golanul ei original.Vreau sa o protejez chiar si de o frunza innocenta.Sa fiu alaturi de ea este acum in prezent dorinta mea cea mare..............dar nu cred ca ea ma place la fel cum o fac eu.....nu credeam in dragoste la prima vedere pina in clipa in care am intilnito pe DIVA acesta.Pina acum nici nu o cunosc dar m-am indragostit ca un print din povestile citite de mama citeodata cind nu puteam adormi.Dar totusi vreau sa-i aud glasul.Sunt convins ca are o voce splendida de DIVA.
-Buna frumoaso......poate vrei sa facem cunostinta....oricum iesti in masina mea..spun holbinduma la ea.
-Nu te holba la mine.......nu sunt asa de frumoasa pe cit pare....spune ea uitinduse la papuceii ei pe toc.
-Eu nu ma holbez......eu pur si simplu te admiram.....iesti asa..................mmm... frumoasa.spun si o iau de mina si ma uit in ochii ei tristi...De ce iesti asa trista draguto..????????
-Ms moolt pentru complement...dar eu nu merit asa atentie de la tine.......De ce sunt trista?!!!M-a parasit un bou....si nu vreau sa discutam despre asta.......Aaaa si ma cheama Valery am 16 ani.Acum e rindul tau....mister perfectiune...spune ea chicotind usor..dar ma amuzaa si pe mine acesta fiinta amuzanta....pe care o plac....
-Bine miss frumusete......ma numesc Denis am 18 ani...si sunt fratele Monykai.Bucuros de cunostinta.....ii spun si ii intind miina pentru a o saruta pe ai ei si sai simt atingerile fine.
-Si eu domnule Peteers.Inepem sa ne ridem in hohote amindoi.Tot drumul linistea bintuia masina mea pina ce am ajuns la cafenea.Am luat cheia din contact si am iesit din masina inaintte ca ea sa se coboare,si iam deschis portiera masinii.Ea s-a uitat zimbinduse la mine si multuminduma pentru acest gest de gentelmen.La usa cafenelei ne asteptau toata gasca.Am intrat cu totii in cafeneua bine amenanjata si neam asejat la cea mai mare masa de acolo.As dori sa o tin in brate,sa o simt aproape de mine,sai spun ca totul v-a fi bine.Dar nu puteam sa fac asa prostie.O iubesc......Daca as avea macar un pic de iubire de la ea nu as inselao pentru nimic in lume....nu vreau sa-i fac durere din cauza unui fraier pe nume Denis.Ochii ei ierau plini de tristete si de lacrimi.....simt asta inauntrul meu....pentru ca imi arde sufletul cind o vad in asa stare.Iubirea ei m-ar face cel mai fericit om de pe Pamint.Urasc ca te iubesc si tu nu stii acest lucru.La ea iubesc totul:....Parul buclet perfect......ochii mari si atragatori....Gropitele cind imi dai cite un zimbet...Unicul zibet care pe care il ador.
Imi suride intr-un fel al ei.Un fel deosebit.Ii pot vedea inima frinta de un dobitoc care nu o merita pe mica Princesa din fata mea.Pacat.....Are niste ochi asa de frumosi si nu merita ca ei sa fie tristi.Nu pot suporta acest chin chiar si eu.Am sejut pina seara tot admirindo pe ingerasul "meu".Am mers acasa cind ajung in curtea mea ea se lipeste de umarul meu si imi sopteste fara vlaga.
-Mersi pentru ca ma intelegi...iesti singura persoana care m-a sustinut in acesta zi grea pentru mine.
-Pentru putin draguto.....o sarut in frunte si ii soptesc usor la ureche...-INI PLACI MISS UNIVERS!!
-Sincera sa fiu sunt uimita nimeni nu mi-a zis asa cuvinte niciodata.....Si eu TE PLAC MISTER PERFECTIUNE!!!!
La aceste cuvinte rostite de ea buzele mele le apasa pe ale ei cu multa pasiune.....acel sarut era atit de dulce incit nu vroiam sa ma despart de buzele ei.Ma departez de ea si rostesc cuvintele care imi tot macina gindurile:
-Vrei sa fim impreuna??intreb uitinduma in ochii surprinsi de intrebarea mea stupida.
Citeva clipe de liniste.Linistea aceasta urla.Ea ma apuca de mina dreapta si imi spune:
-DA,DA si iar DA!!!!Spune ia sarutinduma pe obraz(cred ca nu sa ma mai spal pe obrazul acela vreo 2 ani)Ii dau semn sa se aseje in bratele mele si ea ca o fata ascultataore veni si s-a facut comod in bratele mele.Ii spun usor soptind la ureche:
-Te iubesc Valery.....ne sarutam cu pofta si apoi o petrec pina acasa ca sa fiu sa sigur ca a ajuns bine si o sarut din nou pe frunte si ii spun un scurt "noapte buna"si plec nu innainte sa vad ca este in camera iei si pornesc motorul masinii.A fost o zi de neuitat alaturi de persoane dragi mie.Mi-am intilnit dragostea adevarata.Sunt asa de bucuros pentru mine.Am ajuns culmile fericirii.Am ajuns acasa,am facut un dus.M-am dus in dormitorul meu caldut.Si cu gindul la mica mea princesa am adormit,ajungind in lumea viselor.
Hei salut,acesta este capitolul.
Sper ca nu ma-ti injurat asa de mult.Cred ca nu vam plictisit prea mult.
Am vrut sa ma revansej fata de voi si am facut un capitol mai lul.Scuze ca vam luat dn timp.Si scuze pentru eventualele greseli.
Ne vedem data viitoare!Paaa
Pe foto Denis
CITEȘTI
Nu exist!!!
RomansaMonica un nume atît de frumos si dulce. Doru un nume la fel de frumos si plin de sentimente. Oare vor găsi fericirea unul lînga altul???