Mergeam in drum spre casa si o vad pe Mhaela(fata care se crede regina scolii toti o cred asa frumoasa).Pe mine ma injoseste ma badjocoreste cum vrea ea.Dar eu rabd chinurile astea.Stiti nu e placut cind cineva te face in tot felul.Ea pe toate fetele din scoala le injoseste numai nu le injoseste pe fetele din gasca ei:Violina,Sabina,vara ei Sabina si alte fete 5 fete.Merg pe linga dinsa si cum ea sa nu deschida gura cea de vipera?Imi spune:
-Ia uitativa fetelor cine a venit la noi?toate fetele au inceput sa rida de noi.
-Da Katea uite cine au venit sunt c*****e satului!Am inceput sa rid in hohote cu Katea.
-Cum indraznesti sa vorbesti asa cu mine?ma intreba ea mirata.
-Mi-au dat voie parintii.Eu nu as vorbi asa cu tine daca si tu nu ai vorbi cu asa cuvinte cu mine si cu Katea.Ii raspund ei cu un zimbet malefik.
-Fetelor uitativa ce isi permite asta?Se uita uimit la mine si la Katea.
-Multe.ii raspund eu uitinduma la Katea care zimbea.
Noi ne indepartasem de ele si mergeam in drum spre casa.Katea locuia aproape de mine.Am hotarit sa mergem sa ne plimbam prin parculetul nostru micut.Ma-m dus repede in dus mi-am facut un dus relaxant.Asa,cu ce sa ma imbrac?ma gindeam eu.Mi-am ales niste blugi surii taiati si o camasa care mi-am legato nod,parul mi l-am prins intr-o coada si mi-am facut un machiaj ca sa iasa in evidenta ochii mei verzui.E ora 16:38.Ar trebui sa vina si parintii de la serviciu,fratele nustiu unde era,cred ca era in club agata vreo gagica pe gustul lui.Astept parintii sa vina si sa cer voie sa merg cu Katy la plimbare.Mi-ua dat voie.Am sunato pe Kate si am iesit la usa ca ea mea zis sa ies in curte.Am ajuns in parc ne-am asejat pe scaunul nostru preferat si am inceput sa ne ridem de cele intimplase azi cu Mihaela.Se apropie 2 baieti de noi si ne saluta.Acestia sunt Adrian si Doru.S-au asejat linga noi mai precis Adrian linga Katea iar Doru linga mine.Adrian ii sopteste ceva Katei la urece si ei plec pe alta banca mai departe de mine si Doru.Doru vrea sa-mi spuna ceva dar cred ca nu stie cum.
Ce vrei sa-mi spui?Il intreb eu.
Paii............nimik.rauspunse el rosinduse pe fata.
-Pai eu vad ca ai dori ceva sa-mi spui.Hai spune nu tine in tine o intrebare.ii spuse eu ca un psiholog.
-Pai.......TE PLAC din prima privire catre tine si sufletul meu nu mai este gol tu iai potolit setea care nimeni nu o putea sa o potoleasca.Imi spuse rosinduse mai tare pe fata.
-WTF!!Chiar crezi ca sunt insatre sa cred asa ceva.pfffff......de ce nu alergati dupa'Regina'voastra?Ca toti o plac pe ea.Eu ma cred un nimik fata de ea.De ce nas crede ca e o farsa dea voastra.ii raspunse eu cu un ton aspru.
-Cine?ma itreba el si rizind pe sub mustati.Ea e o C***a.Toti stiu asta dar stii cum e ea e santajista.de aceea toti se inchina in fata ei dar noi nu pentruca eam spus mamei sale ceva despre ea si ea a incetat sa ne santajeze.Imi raspunde el uitinduse la mine in ochi.
-Scuzama.Imi las capul in kos dar el imi apuca barbia si cu miinele lui fine si moi si imi ridica capul si ma imbratiseaza strins de parca as insemna ceva pentru el.OMG ce proasta sunt chiar ar trebui sal cred pe el si sincer si mie mia placut de el di prima vedere.
Pov.Doru:
Iam ridicat barbia sa o sarut dar dupa cum am inteles nu avea incredere in mine asa ca am imbratisato strins ca sa observe ca chiar tin la ea. Dupa o secunda ea ma cuprinse atit de gingas de parca mar fi innbaratisat o floare firava de primavara.In tot acest timp ma gindeam cum sa o intreb daca vrea sa fie iubita mea?Dar totusi o intreb.
-Stii am vrut sa te intreb ceva.
-Da zii.imi raspunse ia uitinduse la mine in ochi.
-Pai........................................................
Pe foto Doru!!!!
CITEȘTI
Nu exist!!!
RomansaMonica un nume atît de frumos si dulce. Doru un nume la fel de frumos si plin de sentimente. Oare vor găsi fericirea unul lînga altul???