Era Doru.Ma luat in brate si ma ducea catre iesire.Cind am trecut de usa scolii am lesinat in bratele lui.
Pov.Doru
Am vazuto pe podea cum sedea si am luato si o ducem catre masina mea si cind am iasit din scoala ea sia pierdut cunostinta.Doamne ce tare mam speriat.Am asejato pe scaunele din urma si mergeam cu o viteza de 200km/h.Am ajuns la spital am luat din nou in braati si inainte sa o dau pe mina medicilor am sarutato in frunte.Peste 2 ore si jumatate princesa mea s-a trezit insfirsit!!!!!!!
-Ce.............ce sa intimplat cu mine?Inteaba ea mirata.
-Buna draga mea.Eu nustiu ca team gasit jos pe podeaua din scoala.
-Mmmmm.....Doru tu teai intilnit cu Mihaela.?Spune cinstit.
-Da dar a fost foarte demult cu 2 ani in urma.Nu te supra ca totul a recut.Am aflat cu adevarat cine se ascunde dupa masca.Acum tu iesti acel om care ma faci fericit.Acum cind ai aparut in viata mea trista totul s-a schimbat.Ai potolit setea din sufletul meu.Eu pe tine te iubesc unversul meu.iam raspuns sarutindo in frunte.
-Bine te cred.Si eu te iubesc sufletelul meu.Nu stii cit am sa sed aici in spitalul asta?
-10 zile scumpo.Nu te teme sunt sigura ca iti vei gasi prieteni pe aici.Eu am sa vin pe aici sa te vad si am sa te sun in fiecare dimineata si seara.
-Offff..............Bine scumpule.Acus le sun parintilor sa le spun ca sunt la spital.Pov.Eu
Ma cuprinde si pleaca pe usa.Am sunat si miau spus ca vin imediat eam spus ca la scoala mia fost rau si derectoarea a chemat salvarea si mau luat la spital.Peste jumatate de ora mama si tati au venit sa ma vada.Miau adus niste fructe si apa plata,si niste haine.Dupa ce iei au plecat in camera in care eram eu a mai venit o fata putin blonda si ochii mari si albastri ca marea.
-Salut.Vrei sa facem cunostinta?Ma intreaba fata aia.
-Salut.Bine.Ma numeasc Monica am 15 ani.Tu?
-Ma numesc Laurentia si am si eu 15 ani.Imi raspunde ia cu un zimbet dragut.
-Bucuroasa cunostinta.Hai sa mergem prin palate sa ne facem noi prieteni.
-Si eu.Bine sa mergem.
Am mers prin alte palate si am mai intilnit niste fete dar ele erau nu prea tare prietenoase.Si asa ca neam dus la noi in palata.Era deja seara.Noi am mai vorbit de una de alta si cind colo ne cheama la mincare.Dupa mincare mam dus in dus.Dupa aceia mam dus innapoi in palata.Si va la telefon un mesaj.Era de la Doru:
Somnusor raza mea de soare.Vise colorate in creioane colorate.Miine am sa vin la tine sa mi vad papasha.Eu sper ca te simti mai bine si ca tiai gasit prieteni.Te pup dulce dulce puisorul meu.Ma avoi gindi toata noaptea la tine.Paa scumpete.Sa ai grija de tine.!!!
(am devenit prietene bune cu Laurika.)
Cu aceste ginduri scrise am adormit.
M-am trezit de dimineata si mam dus sa-mi fac rutina de dimineata.Cind vad iarasi un mesaj de la iubi al meu.
Buna dimineata pitico.Am adormit cu gindul la tine.NU TE POT UITA.Ai dormit bine ?Ibirea mea ce sati aduc la spital ca nustiu ce gusturi ai tu.Paa ne vedem la ora 14:00.Te pup pe frunte pa.[EL]
Buna dimineata iubi.Daca vrei poti sami aduci o sticla de apa plata.Foarte bine iubi.Bine ne vedem mai incolo.pa pupsic.![Eu]
Mai tirziu am aflat ca o sa am picuratoare.Doamne!!!!!Nu ca ma tem pur si siplu nu am chef de asa ceva.Nu-i nimik Laura o sa fie linga mine ca ea tot are de primit picuratoare.Si eu si ea nu ne temem ca am mai primit.Am mers sa luam micul dejun.Dupa miai pus picuratoare.Am sejut pe pat 40 de minute.E ora 14:00 a venit Doru.Ma sarutat si mia adus o sticla de apa plata si cel mai inportant INGHETATA!!!!.
-Salut scumpo.Cum te simti?Ma intreaba iubi.
-Salut draga iubi.Bine.Mersi pentru tot.Mersi pentru ca imi iesti linga mine si ma sustii.
-Draga acesta eu si as trebui sa fac.Sa fiu alaturi de princesa mea cind ii este greu.
-Stiu scumpule.Stiuu.
Ma saruta si mi spune ca ma iubeste si pleaca acasa ca avea treburi de facut.Pleaca si ma la sa singura.Noi cu Laura am plecat sa respiram putin aer curat.Am mers la magazin si miam cumparat un pachet de rasarita si mam asejat pe o banca si am inceout sa mincam rasarita.Neam dus sa luam masa dupa am dormit demiaza.Ma-am trezit de la sunetul telefonului si am vazut ca ma suna fratele(Denis).Ma intrebat cum masimt de ce sunt la spital eu iam raspuns repede si m-am culcat innapoi.Seara m-am dus la un dus relaxant si sa maninc inghetata mea care mia aduso Doru.Dupa acesta m-am dus pe pat si mauita pe internet.Cind vad ca mia venit un mesaj.Era de la................
Cred ca va plac capitolele mele!Mersi pentru atentie si scuzatima pentu gresili.Va pup(k)
Pe foto Laurentia.
CITEȘTI
Nu exist!!!
RomanceMonica un nume atît de frumos si dulce. Doru un nume la fel de frumos si plin de sentimente. Oare vor găsi fericirea unul lînga altul???