Surprize!!

24 4 1
                                    

Hey m-am reapucat de scris...da am avut idei sa las cartea dar am revenit totusi.Vreau sa va multumesc si sa va spun ca va iubesc din tot sufletul  pe toti......Clipul nu are de a face cu capitolul dar l-am ascultat cint scriam.Noapte buna sau Buna dimineata

                                                        ***************************

Razele soarelui deja au patruns in camera mea....Deschid ochii si ma intorc pe cealata parte dar e goala.Ma intreb oare unde e dragostea mea? Ma ridic din pat si simt un miros imbietor ce vine din bucatarie.Intru in camera cu pricina si il vad pe Doru la bustul gol care pregatea micul-dejun. 

El inca nu ma observase.Super!!Merg si ii cuprind talia bine facuta si imi pun capul pe spinarea lui..Imi place parfumul lui usor de menta amestecat cu fumul tigarilor...El se intoarce cu fata la mine si se uita in ochii mei verzi.Ma innec in ochii lui negri ca taciunile....Imi place la nebuie sa-l am aproape de mine.Ii simt respiratie foarte aproape..In clipa urmatoare buzele lui se napustesc asupra buzelor mele.Ieram moarta dupa buzele lui...Mii de fiori reci fac o plimbare pe spinarea mea!!!Cind ne oprim din sarut se apropie de urechea si imi sopteste dulce!!!:
-Te iubesc universul meu😍😍😙
-Si eu te iubesc soarele meu😍😍
Imi saruta nasucul si imi arata sa ma asej la masa pregatita de el.Ca o fata cuminte ma asej pe scaunul indicat de el.Dupa citeva minute se apropie de mine cu o tava mare de mincare.Am mincat copios dupa aia m-am ridicat de la masa si m-am dus sa spal vesela.Doru se apropie de mine si m-a imbratiseaza de talie.Imi aplica saruturi pe git pe umar si ma intoarce cu fata la el.Se apropie din ce in ce mai tare de buzele mele...ii simt respiratia.Isi lipeste buzele de ale mele intr-un sarut salbatiic de parca am depinde unul de altul.Viata noastra nu exista fara de unul dintre noi.Suntem facuti unul pentru alltul.Ma ia in brate iar eu  imi icolacesc picioarele in jurul taliei lui.Ma pune pe masa si ma saruta pe git si din nou se intoarce la buzele mele....miinele lui se plimba pe coapsele mele si cite odata face mici cerculete cu degetele pe coapse.Imi pplace la nebunie dar totusi trebuie sa ma opresc am mers prea departe.Am deabea 16  ani pina la 18 mai este de asteptat.Iii soptesc usor la ureche:"Ajunge".Se opreste si ma saruta pe virful nasului exact ca pe uncopil mic.Eu ii ciufulesc parul si el pleaca in iving si dadu drmul la o emisiune despre masina iar am continuat cu spalatul veselor.Este foarte bine ca parintii mei nu sunt acasa,dar vin deseara acasa si va trebui sai spun mamei despre printul meu.Am toata ziua la dispozitie sa stau cu el si sa ma simt bine alaturi de iubitul meu.Dupa ce am terminat sa spal vesela m-am dus linga el.Am pus capul pe umerii lui bine facuti si ichid ochii,simt doar cum doua buze in ating fruntea,si dupa aia am adormit.

Pov.Doru

Dupa ce o sarut pe frunte am observat ca ea a adormit.Doarme ca un ingeras asa gingasa si firava ca un ghiocel.Cum fata asta mia dat toata viata peste cap...cum???Dar tot deauna o iubesc fara vreo conditie...e mica mea fetita.Este o nebuna care ma iubeste la nebunie.Ziua aceasta e dedicata surprizelor.Vreau ca vara asta sa fie cea mai bune di viata ei.O iubesc si vreau ca a fie fericita,si stiu ca ii plac surprizele.Tot cu gindul la ea am adormit.......

Pov.Monica

Ma trezesc de a sunetul produs de o usa.Treasar la gindul ca ar putea fi parintii mei.Rasuflu usurata cind vad ca era doar Denis cu Valery care faceau schimb de saliva.Ma uit la jumatatea mea care inca doarme asa de frumos.....parul lui e ciufulit in toate partile e asa de Sexy cu parul ciufuliit.L-am lasat sa doarma si am mers sa-i salut pe cei doi:

-Buna hulubasilor(pafas)

-Salut(fratemiu  imi flutura cu mina iar Valery vine si ma imbratiseaza).

-Eu ma duc sa-mi fac cefea cineva e cu mine??

-EUUUU.....Tipa Valery.Ma duc sa pun in microounde cafele si astept  in acest timp o intreb pe Valery:

-Si cum e fratemiu???

-E foarte bun....il iubesc la nebunie....stii tu cum tu pe Doru...

-Am inteles cica sufletul pperche??

-Doaaa....

Si incepem sa ne ridem in hohote de l-am trezit si pe Doru.Vine linga mine inca somnoros cu ochii intre deschiisi.Ma saruta pe frunte si imi trage o palma la cur.

-Aceasta pentru ca m-ai trezit cind te visam pe tine aproape goala....se uita la mine pervers dar eu eam tras o palma dupa cap.

-Iar aceasta pentru ca iesti o monstrouzitate perversa.S-a  dus spre living tininduse cu mina de cap..dap la ce palma iam tras...Iar am inceput sa ridem impreuna cu Valery de ne dadeau lacrimile.M-a trezit cind am auzit sunetu de la microounde care m-a intentionat ca cafeaua este gata.Ii ofer cana mare cu cafea prietenei mele si mergem afara pe balansuoar.Vorbeam de chestii de fete.In curind Denis s-a dus sa o conduca pe Valery pina acasa.Iar eu am ramas cu Doru.El mi-a propus sa mergem pe o ora la el acasa.Eu desigur ca am acceptat mai aveam 2 ore cu jumate pina vin parintii.M-am imbracat in niste blugi mulati si un maiou largut negru,parul mii prind intro coada si in picioare in pun conservele negre,de machiat nu ma machiez.Ne urcam in masina iubitului meu si pornim undeva unde nustiu nici eu el nu locuieste in diiirectia aceasta.Tot drumu nici unul din noi nu a spus nici un cuvint...liniste mortala...numai eu fredonam citeodata melodiile cintate la radio.El trage pe dreapta si imi arata o bandana sa o pun pe ochi.Eu o pun.Peste vreo 5 minute e mers el se opri.Iese din masina si imi deschise si mie portiera si ma ea de mina ca sa nu cad.La un moment dat ma opreste si imi scoate bandana de pe ochi.In fata mea statea cel mai frumos armasar din lume.De unde stie ca imi plac caii la nebunie...nu iam spus despre acest lucru niciodata.Ma intorc cu fata la iubitul meu si il iau in brate si incep sa tip de fericire.Ieram asa de bucuroasa mereu am vrut sa calaresc un asa un armasar de frumos.

-Hai dute....e al tau...il sarut scurt pe buze si ma idrept catre minunatul armasar.

il sarut scurt pe buze si ma idrept catre minunatul armasar

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Se pare ca ma inteleg bine cu el.Dupa o perioada de 10 minute de tesalat si de holbat la cal am incalecat si am inceput sa calaresc cum ma invatat tati cind ieram mica.

Dupa o perioada de 10 minute de tesalat si de holbat la cal am incalecat si am inceput sa calaresc cum ma invatat tati cind ieram mica

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa aproape 1  ora de calarit mi-am luat ramas bun de la Misteri si am plecat acasa la iubitul meu.

-T-ia placut una dintre surprizele mele?

-Doaaaa....si il sarut pasional si el imi raspunde.Porneste masina si plecam.Tot drumul liniiste totala.Aproape de casa lui din nou vireaza la dreapta si imi pune bandana pe ochi.Dupa vreo 2 minute masina se opri.Iubitul meu iesi si imi deschise portiera si ma ia de mina.Stiu un lucru:am urcat multe foarte multe scari.Aud o usa scirtiind si deodata vintul imi izbeste fata.Imi scoate bandana de pe ochi si in fata ochilor mei vad.....

Nu exist!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum