Am ajuns la Pizza de Italia si am felicitato pe Vio si cind colo o vad pe Mihaela cum sedea la un baieat in brate.Ma miir cind il vad pe un vechi prieten al meu si era Alex (un vechi prieten de la o tabara din oras).Ma gindeam sai spun cine se ascunde sub acea fata de ingers cu coarne si coada.Dar mie tot una ce alegere va face Alex si el va suferi nu eu.Muzica imi rasuna in cap de parca mas afla itr-o pestera unde numai eu sa fiu.Dar cintecul meu preferat ma aduce cu picioare pe pamint din starea de visare si prietenele ma invita sa dansam.Neam distrat pe cinste la acest cintec(WARR!OR– Not Ready).Am mers sa mincam pizza.La masa toti spuneau glume numai ca Mihaela nu se zimbea iar cind zimbea,avea un zimbet fals.Din cind in cind se uita la mine cu ura dar imi era paralel de cele intimplate.Din nou a rasunat un cintec super si iar am dansat pina am ramas fara aer si ne-am odihnit pe saltelele moi de acolo.Apoi cinta un dans lent dar nu-mi pasa stiu ca nimeni nu ma va invita sa dansez cu el.Se aprie de mine un baiat el era Alex.
-Hei salut!!!!!!!!!!imi spune chicotind.
-Salut Alex!!ii raspund eu repede.
-Pai vrei sa dansezi cu mine?ma intreaba el in timp ca eu fac ochii mari.
--Pai unde tii iubita?il intreb uitanduma in paharul cu bautura aleasa de la inceput.
-Care?Eu nu stiam ca eu am iubita!!!se ridea de se tavalea pe jos.
-Mihaela!ii raspund eu linistita si tot odata mirata.
-Prima data o vad ar tu spui ca este iubita!pfffff........dupa ce sa asezat in bratle mele am inteles ce fel de fata este.raspunde srios fara sa scoata nici un zimbet.
-Pai fhai sa lasam asta,hai sa dansam sau cee?
-Da!imi rspunde clar si cuprinzator.
Dansam in pace cind telefonul din posta mea incepe a cinta si cind vad este iubirea mea.
Ma scuz politicos si ies pina afara sa vad ce doreste motanelul meu.Ii raspund:
-Alo....[Eu]
-Alo scumpo ............unde iesti?[El]
-Buna ............sunt la petrecerea Violinei...dar tu?[Eu]
-Ce bine vn si eu acolo intr-o secunda bine iubi?[El]
Ii spun un da si pun receptorul.Intru in incaperea rumos aranjat si vad ca muzica s-a terminat.Valeri dansa cu Dima iar Lauryka cu un baieat pe care nul stiu ma apropii de ei si o itreb in soapta pe Laura.
-Laura dar cine este acest baieat chipes?
-Scuzatima fetelor am uitat sa va spun ca si eu am prieten si il cheama Nicu.Monica,Valeri-Nicu.Nicu-Valeri si Monica.
-Bucuroasa de cunostinta spunem imindoua in acelasi timp.Incepem sa zimbim toti 5.
-Si eu.....spune baiatul cu parul blond si ochi albastri ca ale Laurei.Sunt o pereche de hulubasi ideali.Sunt bucuroasa pentru ele.Aud ca se deschide usa il vad pe Doru.Alerg spre el ca o nebuna si el asteapta cu bratele itinse sa ii sar in bratele lui puternice.Ma rotit de citeva ori si m-a lasat jos.Avea in mina un buchet de roze albe si erau din pacate pentru Vio si nu m-am suparat.Stiu ca ne va cumpara si mie nu mie teama ca nu va fi asa.Ii inmineaza buchetul minunat Violinei si se intoarce spre mine.Ma saruta si eu ii raspund la acest sarut gingas.Toti se holbau la noi dar imi este paralel ce crede lumea despre mine.Conteaza ce sunt dar nu ce cred ca sunt.Ne-am oprit si adolescentii inca se uitau la noi si erau mirati de cele itimplate.A inceput sa cinte iarasi un dans lent asa ca Doru m-a invitat sa dansez si eu am acceptat propunerea de gentelmen.Am dansat aproape 4 minute imbratisindune si sarutindune cu pasiune.Ne-am distrat chiar bine in seara acesta.Doru a prpus sa mergem pe jos pina la mine acasa eu am acceptat.Am de mers pina la casa mea minunata cam jumate de ora.Nu-mi pasa cit am sa merg in tot acest timp daca sunt su iubirea mea care ma va apara.Incepe sa picure din norii cenusii care s-au napustit asupra orasului.Noi ca niste copii jucausi am inceput sa jucam ca un motan si o soricica.A ineput sa poua si mai tare.El mia dat jacheta sa nu cumva sa capat o afurisita de gripa in timp ce mergem sub picaturile reci ale ploii.Ieram uzi pina in maduva oaselor.Intr-un local alaturat se auzea o melodie lenta.Ieram intr-un parculet micut acolo tot se auzea acesta muzica melancolika si noi ca nebunii am inceput sa dansam.Mereu mi-am dorit sa dansez cu cineva special pentru mine cind ploaia picura cu picaturi reci si mici.S-a adeverit dorinta mea sedeam acum imbratisati,sarutindune pe scaunul din parc,care era parasit.Mia placut acele momente petrecute alaturi de el.Mi propus sa mergem acasa pentru ca buzele mele au devenit vinetete din cauza ploii reci.Am ajuns acasa Doru m-a sarutat inca o data.Cind se indepartase mi-am dat seama ca el si-a uitat jacheta negra ce mirosea usor a minta.Mirosul imi intra in nari si ma facea sa visez la acele momente.Intru pe usa si o vad pe.........
Hei salut!!!Cred ca nu vam plictisit cu capitolul acesta.Scuze ca nu am scris asa de mult timp.Ma voi revansa voi incerca sa scriu in fiecare zi cite un capitol!Si scuze pentru greselile comise nu am timp sa le corectez!
Am si eu un cont pe Facebook-Anastasia Cusnir.
Va multumesc pentru sustinere si ca ma intelegeti.Va pup(K)
Pe foto eu cu Doru.
CITEȘTI
Nu exist!!!
RomanceMonica un nume atît de frumos si dulce. Doru un nume la fel de frumos si plin de sentimente. Oare vor găsi fericirea unul lînga altul???