O seara de neinlocuit!

30 3 0
                                    

Ne-am despartit din sarut din cauza aerului care se terminase.Am sezut si la-am privit in ochi.Avea din nou licarirea in ochi.El se uita adinc in ochii mei....ce vrea sa vada cit de tare il iubesc?....nustiu....Nu il intreb nu vreau sa stric momentul..Sunt asa de bucuroasa ca ne-am inpacat...In fine afara a inceput sa ploua...El din nou a ramas la mine😄😄😄
-Dragule ma duc sa fac un dus.Ii spun la ureche.Dac vrei dute pe canapea si uitate la T.V.Numai ai grija sa nu-l scoli pe Denis.
-Ok scumpa mea...te voi astepta aici...sau sa merg cu tine in baie.Imi spune cu un zimbet perves pe fata.
-Deci,te gindesti la prostioare???Ma apropii de el si ii dau un sarut lung si salbatic.El ma luat in brate si ma puse pe masa de la bucatarie.Mi-am incolacit picioarele in jurul taliei lui musculoasa..iar el se plimba cu miinele lui pe tot corpul meu.Miinele lui au ajuns la coapsele mele si le masa usor.Limbele noastre dansau cel mai frumos dans intilnim vreodata.Saruturile lui au ajuns pe gitul meu si tot coborau mai jos.Aveam.o senzatie de auforie.Mii de fiori imi strabateau corpul.La un moment dat el ma musca de git incit eu gem usor.Minele mele sunt infipte in parul lui matasos.Dar nu vreau sa-mi pierd virginitatea la asa o virsta frageda.Va trebui sa astepte inca vreo doi anisori.
-S..s..scumpule nu a..acum..te rog..spun eu prin gemete.Mi-a facut vinatai pe tot corpul.
-Ok...daca vrei tu..dar nu scapi de mine asa usor pisi..Vei fi amea.spu e el cu un zimbet malefic.Ii arat limba si ma indrept spre scari dar cineva ma prinde brat si ma trage intr-un sarut.In fine sfiti deja cine era..Ma desprind din sarut si urc pe scari dar el s-a asezat pe canapea si se uita la o emisiune despre motoare. Merg in baie si las hainele sa cada pe podeaua rece.Merg spre cabina de dus.Mii de fiori simt in interiorul corpului cind apa rece face contact cu pielea mea.Nu pot sa stau in apa rece asa ca dau drumul la putina apa calda.Fuk..Am uitat sa inchid usa dar cred ca nimeni nu va intra.Mai ales pervesul cela.Stau in dus di dau sa ies din dus cum pervesul intra in camera de baie.Mi-am luat repede prosopul ca sa nu ma vada.El doar zimbeste si se apropie de mine pina cind ii simt respiratie lui.Buzele lui se napustesc asupra buzelor mele..formind cel mai salbatic sarut.Ma lipeste de peretele rece si ma apuca de coapse.Miinele lui se plimba din nou pe tot corpul meu.Imi place...dar e prea devreme.Dupa ce raminem fara aer el se desprinde din sarut..ride perves si iese pe usa.Huuuh...a iesit insfirsit.Dupa asta am constatat ca nu mi-am luat hainele.Imi infasor prosopul in jurul corpului si ies cu grija.Rasuflu usurata cind nu il vad in camera mea.Imi aleg o lenjerie intima de culoare rosie(preferata mea)Un maiou scurt si niste sorti.M-am dus in baie sa ma schimb.Dupa ma indrept spre camera mea si pe pat il gasesc pe Doru cum butoneaza telefonul.Trec pe linga el fara sa spun nimik.
-Sa stii ca iti sede cu lenjerie rosie..si mie imi place..ma excita....spune el fara sa ea ochii de la telefon.
-Dar ce mai spionat...sau ce????Il intreb eu cu o sprinceana ridicata in sus.
-N....nu...spune el bilbinduse.
-Ehhhh tu....lasca uti arat eu tie.Iau o perna la intimplare si o arunc in el.El o arunca innapoi in mine Asa si sa inceput razboiul nostru.Am alergat destul prin toata casa.M-a trintesc pe pat si pervesul vine linga mine.Ma pupa in frunte si se ridica si pleaca undeva.Cind revine in camera acea in mina un buchet urias de trandafiri albastri si o cutie uriasa de ciocolata.Am ramas socata....
-Ce?....c...cum...cind??d..de unde??Ieram socata debunelda nici un cuvint nu puteam sa rostesc.
-Nu spune nimik..Acest mic cadou este pentru tine...mica mea primcesa...se apropie de mine si ma saruta un frunte.Asa imi place cind face acest lucru....ma simt al lui si ca ma iubeste.
-Mersi iubire....spun si ii sar in brate...cum poate sa simt asa sentimente pentru un om..un om pe care il iubesc.
-Mi-a facut placere...spune in timp ce buzele lui se apropie de buzele mele.Ma saruta din nou cu salbaticiune.Imi place la nebunie.Dupa ce ne desprindem din sarut imi spune:
-Plec si eu la baie nu??ma intreaba el cu o sprinceana ridicata.
-Desigur....ce iti trebuie gasesti in baie pe raft...
-Ok...acus vin...spune cu ub zimbet perves.I-am spus un simplu 'aha' si m-am trintit in pat.In sfirsit ziua asta sa terminat.......Se spala deja de 15 minute ce face el acolo??Nu dupa mult timp apa se inchide si se aude cum usa se deschide.
-Poate imi dai si mie un maiou sau vrei sa dorm asa??Ma intreaba cu un zimbet malefic.Priveam pe geam nu ma uitam la el...cind imi indrept privirea spre el..el este doar intr-un prosop si picaturile inca persista pe pielea lui.OMG!!!Este asa de sexy..mama....
-D...daaa desigur...spun eu bilbinduse.
-Ce e in neregula cu mine??Ma intreaba cu o sprinceana rodicata.
-N..nn..nimik.spun eu si imi feresc  privirea de pe corpul lui.
-Iti place ce vezi nui asa??ma intreaba cu un zimbet urias pe fata.Daca nu raspunzi inseamna ca da...Ii dau repede un maiou si m-am afuncat ca o nebuna pe pat.Mie somn inca de cu ziua...El se intinse pe pat linga mine.Mina lui puternica a incolacito in jurul taliei mele.Mi-am soptit la ureche un simplu 'noapte buna' eu e-am raspuns si am ajuns in lumea ce frumoasa a viselor.
Hei salut ingerasilor.Poftim un nou capitol.Miine voi incerca sa scriu doua capitole..pentru ca trebuie sa termin volumul 1 in doua zile.Pupici si nu uitati ca va iubesc pe toti😙😙😗😘😘😘😍😍❤❤❤💋💋👄👄

Nu exist!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum