Pov.Mony:
Toata ziua am sezut la cafenea.Am observat ceva neobisnuit la fratele meu.Cred ca el are sentimente fata de scumpa mea Valery.Cred ca o IUBESTE!!!???Stai fratele meu sa se indragosteasca...e ceva ireal...nu pot sa cred ca el in sfirsit sia gasit jumatatea pierduta demult.In urma cu un an:
'Fratele meu era indragostit de o fata pe nume Lera...el o iubea la nebunie....Dar intr-o zi chiar de ziua lui el a facut o petrecere unde a invitat prieteni dea-i lui.Era si Lera(curva dracului).Aproape pe la sfirsitul petrecerei Lera disparuse.Am cautato 15 minute dupa care merg in camera fratelui meu si ce credeti ca am vazut??!!!Doamne cum a putut ea sa procedeze cu fratele meu scump.Era in pat cu un baiat(Marcus cel mai bun prieten al fratelui meu)care nici nu ma observa ca sunt chiar in tocul usii si le privesc.Scot telefonul si filmez cu atentie ceea ce se petrece in camera.Dupa ce am filmat destul de multe dovezi inchid telefonul si ma apropii de pat o iau de par pe TIRFA! si o duc afara.Pina am ajuns afara fata iei era deja plina de singe.Nu am sa ma iert pentru ca eu le-am facut cunostinta.Nu am stiut cine este ea.A doua zi fratemiu vazind videul facut de mine sia iesit din minti complet.A luat vaza si a sparto de perete(parintii nu ierau acasa si cind au venit am spus ca mita astricat vaza).Fratele a uitat de ea dar nu a facuto repede.De atunci nimeni nu a mai vazuto.'
M-am trezit de dimineata cu o durere ingrozitoare de cap.Linga mine e Doru??!!!Ce cauta el la mine acasa??Aaa stati parintii mei nu sunt acasa...si Doru a ramas dinnou la mine.A fost o seara de neuitat alaturi de micul meu Adonis.As dori sa ramin pe viață linga el.M-am sculat incet din pat fara sa-l ating pe EL.Si m-am dus sa fac rutina de dimineata.Dupa un dus relaxant m-am apropiat de garderoba mea gigantica si am ales:o pereche de blugi rupti pe talie si o camaşa roza scurta si in picioare mi -am luat iubitele mele ghete pe toc si am mers la bucatarie.Fratele meu era la bucatarie sorbind din ceaiul sau firbinte.Ma apropii de scaunul lui si ma asej linga el.
-Mneata somnorosule.ii spun eu cicotind usor.
-Buna dimineata draga surioara.spune el sarutinduma in frunte.
-Cum ai petrecut ziua de ieri alatuei de Valery.??
-Foarte bine...ea este o persoana dragutza.spune el uitinduse in podea.Dar tu cu Doru cu ai petrcut...??
-Bine ca in fiecare seara petrecuta alaturi de el.Mmmm...vreau sa te intreb ceva..
-Ziii.
-Iti place de Valery??Am vazut cum te uiti la ea si nu incerca sa ma minti...ok??
-Ok nu te mint.....da imi place la nebunie...si suntem impreuna....sunt foarte fericit...spune el sarind in sus e bucurie.
-Foarte bine....ma bucur pentru voi hulubasilor.Chemo azi sa vina la noi sa ne uitam la un film Horor.
-Ok o sun mai tirziu si ii spun...o mai las sa doarma un pic.
Dupa ce am baut un ceai m-am dus la o plimbare prin parculetul nostru mic.Am ajuns repede acolo si m-am asejat pe banca mea preferata.Mi-am pus castile in urechi si ascultan Trap etc...Cind colo cineva vine linga mine.Era Alex vechiul meu prieten din copilarie.Sa aapriat de mine si m-a salutat politicos si am inceput sa vorbim despre viata noastra de adolescenti.El sedea linga mine si ma privea cu atentie.
POV.DORU:
Ma-am trezit de dimineata fara princesa mea linga mine.M-am sculat din patul calduros si m-am dus la baie.Dupa am mers in bucatarie si l-am vazut pe fratele Monicay.M-am salutat politicos si am intrebat unde este sora lui....el.mia spus ca sa dus in parc la o plimbare.Am isit din casa si am pornit in cautarea ei.Am ajuns in parc si pe banca care cindva eu iam spus ca o iubesk ea sedea cu un bou pe banca si vorbea.Am mai stat pe ascuns si le-am urmarit vreo 10 minute.Ea se ridea cu hihote la vorbele acestui.Ma scoate din minti acest lucru. Scot telehonul si tastez un mesaj.
'Buna dimineata.....sa stii ca iti sede bine cu el.M-ai lasat acasa sa dorm si singura tiai dus la acel bou....Cuvintele dor si acum miai frint inima.Ea se distruge in mii de bucatele.Eu te iubesc si team iubit mereu....NU TE VOI IUTA NICIODATA!!!
Dupa ce am tasta ultimele cuvinte simt cum ochii imi sunt inlacrimati.Cred c primit mesajul meu pentru ca se uita in telefon.Am vazut cum a alergat de acolo si a incepu sa plinga in hohote...de ce am fost un asa fraier mare...de ce??Stiu ca ea ma iubeste si eu o iubesc..Poate e doar un vechi prieten si doar vorbeau.Dar eu am procedet ca un adevar fraier.De ce eu o fac sa sufere vreau doar sa fiu linga ea si sa o apar.Acum trebuie sa o caut dinnou si sa-mi cer iertare de la ea.Ma urc in masina si pornesc.
POV.MONIKA
Am discutat cu vechiul me prieten pina cind imi vine un mesaj:
'Buna dimieata.....Sa stii iti sta bine cu el.M-ai lasat acasa sa dorm si singura te-ai dus la acel bou....Cuvintele dor si mi-ai frint inima.Ea se distruge in mii de bucatele.Eu te iubesc si te-am iubit mereu.NU TE VOI UITA NICIODATA!!'
Dupa ce citesc mesajul ma scuz repede si plec din acel loc...simt cu lacrimi fierbinti imi inunda fata...nu ma pot stapini...de ce el a procedat asa cu mine....eu cu Alex suntem doar niste prieteni vechi....dar de unde m-a vazut??Si acum viata mea se termina acum. Am ajuns acasa repede...inca plingeam un hohote.Asa stiti acum nu mai am pentru cine sa ramin in viata.NU EXIST!!!De ce??De ce m-ai facut fericita si apoi sa ma faci sufar...Doamne de ce??...
Merg in baie sa-mi fac un dus care sper sa ma ajute....Implu cada cu apa rece....Din greseala am gasit o lama in baie...Pun lama linga mine si ma afund in apa cea rece.Iau lama in mina si fac prima taieturala inchetura.Nu este adinca dar totusi apa se face rosie.Fac a doua taietura si nimersc vena.Am inceput sa pling dinnou.Plongeam in hohote...apa se facea din ce in mai rosie...ma simteam din ce in ce mai sleita de puteri.Nu aveam puteri dar am tastat un mesaj:
Si eu te iubesc si te-am iubit.......Cred ca nu are rost sa-ti spun acum avest lucru.Dupa cele petrecute azi nu mai am pentru cine sa exist...Boul acela era un vechi prieten si din greseala m-am intilnit cu el in parc.De ce ai procedat asa cu mine???Da ca nu doreai sa mai fim impreuna trebuia sami spui in fata dar nu intr-un amarit de SMS.Stiu ca nu sunt perfecta....stiu ca nu sunt frumoasa...eu stiu...trebuia sa-mi spui de la bun inceput..ca era doar o gluma dea voastra...si iti spun nu tia reusit...Doru TE IUBESCC!!♡♡♡Cind vei citi acest mesaj va fi prea tirziu...nu vei putea sa repari atunci nimik..gresala comisa ssi de mine si de tine.Mereu vei ramine in inima mea...Ppaaaaa!!☆♡
Dupa cele scrisa am inceput sa pling si mai tare...mai tare ca niciodata...Inchid ochii si stau acolo gat sa nu mai exist pe aceslt pamint si cineva ma readuce la viata.A luat un prosop si m-a luat in brate.Acel cineva era...........
Hei salut!!!Acesta e capitolul.Scuze daaca am mai comis niste gresseli.Acest capitol este scros de pe telefon si poate am scapat ceva...L-am scris azi la scoala...la fel am sa fac si cu celelalte capitole..pentru ca la scoala mai ales la lectii am inspiratie pentru capitole noi.Va multumesc mult la acele persoane car ma sustin si ma ajuta in momentele grele din viata mea.Paaa ne vedem data viitoare(cred ca miine).
P.S Cine credeti ca a salvato de la sinucidere pe Monica???parerile voastre le astept in comentarii!!Va iubesc multt!!.♡♡
CITEȘTI
Nu exist!!!
RomanceMonica un nume atît de frumos si dulce. Doru un nume la fel de frumos si plin de sentimente. Oare vor găsi fericirea unul lînga altul???