Sentimente de regret!

47 5 3
                                    

Dupa douazeci de minute la usa bate Doru.Stati putin DORU???!!!!Ce cauta el la usa mea???L-am vazut.....ochii ii erau rosii...Oare a plins...nee..nu are cum...pentru ce sa plinga..??????Avea parul ciufulit....avea niste cearcane imense...Peteam sa jur ca nu a dormit deloc dupa mesajul meu!!!😈
POV.DORU:
Nu am putut sa o opresc sa faca o prostie asa de mare ca aceasta...o iubeam si o iubesc in continuare pe pitika mea.Sunt un mare fraier pentru ca iam scris un afurisit de SMS din prostie....din cauza unei crize de gelozie.Oare totul e bine laa ea??Oare chiar a facut aceasta peostie???OARE E IN VIATA??De ce Doamne mi-ai dat asa soarta...sa pierd unica persoana la care tin mooolt foarte mult pentru a pierdeo???Mii de intrebari imi inunda mintile.E unica fata cu care ma-m schimbat in doar 1 luna.Nu am simtit asa sentimente fata de o fata...doar pentru ea traiesc...doar pentru ia respir...doar pentru iubirea ei voi trai.O IUBESC SI O VOI IUBI MEREU!!😍😍😍
Nu am dormit toata noaptea..In gindul meu era Mony cu plingea(cred)in camera ei si injura toti dumnezeii pentru ca eu am fost un fraier.Ieseam afara sa-mi innec durerea cu o doza de nicotina...dar nu-mi reusise si lacrimile sau strins in colturile ochilor.Nu ma puteam stapani.Spre seara imi iau inima in dinti si ma pornesc spre casa ei.Stau in masina cu un buchet mare de trandaafiri albastri(preferatii ei) si cu o cutie de cicolate.Ies din masina fara sa iau ceva din cele pregatite si pornesc spre usa ei.Ridic mina pentru a scoate un sunet in usa si mi se priemeste.Se aud pasi...sunt gingasi si suavi..cred ca este EA!!Sunt bucuros ca este in viata.Ii vad un ochi prin gaura din usa si vad ca se uita drept un ochii mei rosii si obositi.Ochii in care priveam cu doua zile sau schimbat..verdele aprins din ochii din trecut este inlocuit cu o culoare de verde pal..de parca sufletul ei este stins..nu mai arde pentru cineva cum o facea innainte ca eu sa ma port ca un ultim prost.Poate singura mea prezenta influenteaza negativ.Si ca trebuie sa luam o mica pauza in relatia noastra.Da e al naibii de greu sa fac acest lucru.Nu vreau sa o indepartez de mine.Simt ca regret,sory,foarte mult regret ca iam scris acel SMS afursit.Vreau doar sa o am alaturi de mine..sa fim un intreg nu doua jumatati care nu stiu ce este cu viata lor.Dupa ce ochii nostri sau intersectat nu am mai vazuto.Da la un moment auzeam sunete provocate de ea.Ea plingea din cauza mea...Da ma ce fraier sunt.Dinnou iam provocat durere.
POV.MONY:
Ii vad ochii care nu mai au pentru cine arde.Ieram totul pentru el.Si iubirea si amarul.Acum nu pot citi nimik pe chipul lui Adonis.Nu ma pot abtine fara sa pling.Lacrimi fierbinti imi innunda ochii.Nu vreau din nou durere.NUUUU!!Vreau doar sa il am alaturi de mine ...sa fim fericiti unul linga altul.Nu vreau sa ma vada in asa hal cu sunt acum.Ma aplec jos linga usa si incep sa pling.Ma gindeam la momentele petrecute cu el..serile minunate sub clar de luna alaturi de el.Ma uit la un film de groaza care imi vine mereu in minte.Ma doare tot corpul..am senzatii de slabiciune.Stau jos pe podeaua rece care ma face sa tremur exact cum atunci cind prima data EL mi-a fost alaturi.Momente de neuitat se deruleaza in mintea mea.Inima mea se distruge in mii si mii de bucatele....Cred ca linia vietii s-a terminat aici si acum.Nu vreau sa traiesc intr-un loc unde oamenii sunt niste mizerabii.Incep sa tremur ca o tanburina.Nu vreau sa-l pierd...Ii aud respiratie de dupa usa...De ce mi-a provocat atita rau?????Poate nici nu vrea sa fie cu mine...si-a gasit alta mai buna...cred ca este vreo tirfa ce la dat gata cu formele ei.Nu mai suport sa ma vad asa pe mine.Ard pe dinauntru...si incurind nu voi mai EXISTA in acesl loc nepotrivit mie.Soarta uneori e cruda dar uneori trebuie sa treci peste ecest inpact care face sa sufere doua suflete nevinovate.Nu ma pot da batuta acum...Cel putin nu acum...Mony fii tare...fii fata puternica sa treci peste problema aceasta majora.Va regreta daca ma lasa in voia sortii...pe margine de drumul pustiu.Nu-mi vad viata fara EL alaturi de mine.Stiu ca nu ma va lasa..pentru ca ma iubeste..sau poate nu... trebuie de gindit bine acest lucru.Ma simt alaturi de EL ca o adevarata princesa...ma rasfata..ma face a lui.Vreau sai aimt dinnou buzele moi si dulci.Ceas putea sa mai spun cind ma atinge eu plutesc pe valurile fericii....Ma simt ireallll.......Cind sunt linga EL simt ca nu exist dar atingerile lui fine ma trezesc la viata.Strigatele cu numele meu ma reauduc cu picioarele pe pamint.Ma striga dar pentru ce????Imi spune:..........
Hei salut pufuletii mei...sper ca v-a placut acest capitol...scuze pentru ca este asa de mic..si pentru greselile comise(vam mai spus scriu de pe telefon.)Cum credeti sa mai tin acesti hulubasi la departare sau sai inpac..astept parerile in comentrii.Ms moolt la acei ce ma sustin...Soryy ca nu am mai postat de mult..netul s-a stricat si trebuie sa astept sal repare...in fine pupici😈😍😍😗😗😙😙😘😘😚😚😎😎❤❤💋💋💜👄👄👄Felicitari celor care au avut succese la ultimul sunet!!Bucurativa e ziua copiilor!😆😆

Nu exist!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum