Te iubesc!

38 5 1
                                    

-Scumpa mea.....de ce am fost asa un fraier cind am spus ca ne despartim.Ai suferit si tu....si am suferit si eu mooolt foarte mult.Nu am putut toata noapte..pur si simplu nu pot...nu pot fara ca tu sa fii alaturi de mine..nu pot fara saruturile tale salbatice...nu pot si gata.Nu pot sa dorm cu gindul ca te-am facut sa suferi din cauza unui fraier care sede in fata usii tale si se gindeste cum sa sarute din nou buzele tale moi si rosii ca rozele.Vreau sa te simt aproape de mine.
Cind am auzit aceste cuvi te mi-am oprit lacrimile sa curga pe obrajii mei,am deschis usa si el era asejat pe scari si cu capul in palme.Stiam ca va suferi mult dar nu asa de mult.Nu mai suport sa-l vad in asa stare.Si stiu ce sa fac😉😉😉😌😌😏😏😏.Ma apropii de el si pun minele mele pe umerii lui musculosi si m-am aplecat catre fata lui rosie din cauza plinsului.Mi-am apropiat buzele mele de ale lui intr-un sarut de-al meu salbatic.

Mi-am apropiat buzele mele de ale lui intr-un sarut de-al meu salbatic

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ne-am sarutat pina cind am ramas fara aer.Dupa un sarut lung si salbatic ma apuca de talie si ma trage in bratele lui puternice.Vreau ca aceasta minuta sa nu se termine niciodata.Im bratele lui ma simt protejata!!!!Imi afund capul in gitul lui...Ahhhh mirosul usor de menta si de nicotina inca persista pe pielea lui fina.Simt ca zbor in innaltul cerului aproape de persoana iubita de linga mine.Sa zbor alaturi de el si sa ramin alaturi de el pentru tot deauna pina moartea nu ne va desparti pe noi doi indragostiti care mor unul dupa altul...care nu pot fi la distanta pentru ca se distrug pe dinnauntru.Nu vreau sa ridic capul de pe pieptul lui musculos care imi place la nebunie.Si chiar nu o fac ma incapatinez.....Obrajii lui sunt inca umezi si sarati din cauza lacrimilor varsate de el.Imi pasa de el mult prea mult ca sal las sa sufere.Da stiu si el nu a vrut ca eu sa sufar din cauza unei tipice crize de gelozie.Dar am trecut peste asta pentru ca IL IUBESC preaa mooolt ca sal parasesc acum.Si stiu ca si el ma iubeste cu adevarat.Nu vreo parasuta care sa-i cada gata...Eu nu sunt una din ele si nu voi fi vreodata.Si ma bucur ca ma gasit pe mine.O fata simpla care s-a indragostit la nebunie de un tip foarte gelos si frumusel...A da si care saruta minunat.In bratele lui nu mai exist pe acest pamint.Dar sunt bucuroasa ca imi este alaturi mereu.Chiar daca e gelos inseamna ca ma iubeste cu adevarat.Buzele lui moi se apropie de cresterul capului unde obisnuia sa ma sarute de ramas bun...Se ating usor de capul meu si simt tot acei fluturasi in stomac ca tot deauna cind el se apropia de mine.Mii da fiori imi strabat coloana vertebrala cind buzele lui fac contact cu pielea capului mei.Simt ca din nou zbor...si zbor acum impreuna cu el....doar noi doi si cerul...Il iubesc din toata inima..dar...dar nu sunt sigura ca el ma iubeste asa mult cum eu pe el.Spre surprinderea mea imi sopteste:'TE IUBESK'...dupa ce a rostit acele cuvinte buzele lui apasau buzele mele.Iam raspuns la sarut...limbile noastre faceau ravagii in gura fiecarui...imi place sa simt din nou mirosul usor de menta si nicotina linga mine.Stiu ca va suna ireal dar totusi....voi ramine mereu cu el pina cind moarte be va desparti....Dupa ce ne desprindem din sarut,din cauza neajunsului aer,ma apropii de urechea lui si ii soptesc:Si eu 'TE IUBESK'.Din nou un sarut salbatic de-al meu cun ii place lui....
Hei salut pufuletilor...stiu ca nu am mai postat de ceva timp dar m-am insanatosit si sunt a voastra.Scuze ca e asa de mic dar trebuie sa termin primul volum(morivul am sa-l spun dupa ce termin volumul).Si vreau sa treceri si cu ochiul la cealalta carte a mea:Îndrăgostită de un vampir!Va rog moolt😈😈😇Va iubesk pe toti❤❤❤Bye!!Ne vedem data viitoare❤❤💋💋🙈🙈🙈🙈

Nu exist!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum