Era de la Doru.Mia spus ca vine pe la mine miine si ca ma iubeste.
Au trecut 10 zile
Aceste zile au fost minunate impreuna cu Laura.In o spetie a venit si Katea,si fratele meu si desigur ca si toata familia.In ultima zi cind trebuiau sa vina parintii dupa mine sa ma ia acasa ei nu au putut pentru ca sau dus in deplasare.Asa ca a venit Doru.Miam strins toate lucrurile si miam luat ramas bun de la Layrika si am plecat afara.Cind ma uit Doru ma astepta linga masina lui albastrie lac si era un Ferari incredibil de super!!!!.Ma urc in acea masina formidabila si il sarut pe iubi.Am ajuns acasa nu avem ce face era vacanta de Pasti toti erau ocupati.Mam culcat sa ma odihnesc impreuna cu iubitul meu"Patul".Mam sculat de la vibrarea puternica a telefonului meu.Era Laura.
-Alo.........[Eu]
-Alo...mmm...Moni ce mai faci ?[Ea]
-Da nimik......Tu?[Eu]
-Mmmm...Nu ai vrea sa iesim la o plimbare in parc....vreau sa-ti fac cunostinta cu cinava[Ea]
-Desigur......cind iesim?[Eu]
-Mmmm..Pe la ora 17:00 am sa fiu la tine acasa.[Ea]
-Pai bine.Pa ne vedem mai incolo.[Eu]
-Pa.![Ea]
Mam dus repede sa fac un dus.Dupa mam apropiat de garderoba si miam ales:
Niste pantaloni albastri,un maiou cu spatele gol,pe deasupra o jeleta de culoare rosie,parul mi lam lasat pe spate,miam facut un machiaj sa scata in evidenta ochii mei mari,in icioare miam luat ghetele pe toc.Dau sa ies si bate cineva la usa era Laura cu o fata care aveam un par ondulat albastru,ochii ii erau caprui si era in forma.
-Buna......Asa mia fost dor de tine.imi spune Laura cu un glasa timid.
-Hei salut....Laura nu ai vrea sa-mi faci cunostinta cu amica ta?
-Aaaa.....desigur.Valeri-Monica.Monica-Valeri.
-Bucuroasa de cunostinta.raspundem amindoua de odata.
Am inceput toate sa ne ridem in hohote.Am ajuns in parc si vorbeam dea noastre.Deale fetelor.
Stiti Valeri e simpatica si e un om impecabil.Ne-am imprietenit repede cu ea.Mia spus ca ea tot are prieten si il chema Dima si are 16 ani.Am mers pe vale si ne ascundeam prin iarba.Si apoi atacam cu iarba.Ce amuzant a fost in acea zi!Am alergat mai bine ca la educatia fizica chiar daca numi place acest obict la scoala.Il urasc.Dar totusi a fost o zi de neuitat.Si cind ne tavaleam pe iarba verde strigam in gura mare:GASCA NEBUNELOR.Cred ca se auzea in tot satul urletele noastre nubunatice.Era seara si ne-am dus toate pe la casele lor.Am ajuns acasa si m-am dus in pat si am dormit atit de strins incit dimineata nu ma putea scula nimeni.Era ora 09:56 asa nu as dori sa ies de sub locul asta caldut.Dar ma suna telefonul.Era Laura.
-Alo...am raspuns alene la telefon.
-Alo.[Ea]Astazi se da o petrecere la ghici cine?
-Mmm...Pai nustiu.
-Eu stiu.La Violina prietena Mihaelei.
-Si ce?
-Nea invitat si pe noi.Ea mia spus sa-ti spun si tie.
-Mmmm....la ce ora?cind?unde?
-Ea mia spus la ora 14:00 sa fim in oras,azi,la Pizza de Italia.
-Da ca mergeti si voi merg si eu.
-Inseamna ca mergi cu noi.OK?
-Bine bine............am sa merg cu voi.!!Pa pupici!
-Pa si tie.
Asa nu vreau sa merg la aiurita aia de petrecere sai vad mutra Mihaelei.Dar nu am ce face mau invitat prietenele mele si nu pot sa le resping.Asa ca intradevar voi merge la afurisita de petrecere.M-am dus repede in camera de baie si am facut un dus.Dupa m-am dus spre garderoba si mi-am ales:Un maiou bej niste coloanti introparte cu piele,parul mi l-am lasat pe spate,mi-am facut un machiaj ca sa-mi accentuieze ochii mei verzi si in picioare mi-am incaltat o pereche de pantofi pe toc(nu prea innalti)si am iesit sa spun parintilor ca merg la o petrecere.Am iesit din casuta mea si l-am intilnit pe Valeri si Lauryka scumpele mele prietene.Am mers pina la statia de autobus acolo erau mai multe fete din scoala cred ca si ele au fost invitate.Am intilnito si pe Katy.
-Scumpo iesti bine?ma intreaba pe mine Katea.
-Da,dar de ce sa nu fiu bine?ii raspund eu chicotind usor.
-Stii ca o sa fie si Mihaela?ma intreba ea cu ingrijorare.
II raspund Da si vine si autocarul in care trebuia sa ne urcam ca sa ajungem la petrecere.Am mers aproape 30 minute si am ajuns.Am mers sai cumparam un cadou de la Fashion(un inel cu pietricele rosii)Am ajuns la Pizza de Italia si am felicitato pe Vio si cind colo o vad pe...............
Hei salut!!Cred ca nu va plictisesc si ca va place ce fac!!
Ce credeti pe cine o vede Monica?Astept raspunsurile voastre in comentarii.Pupici(K)
Si scuzatima pentru greselile comise.Va multumesc!
Pe foto Valeri
CITEȘTI
Nu exist!!!
RomanceMonica un nume atît de frumos si dulce. Doru un nume la fel de frumos si plin de sentimente. Oare vor găsi fericirea unul lînga altul???