*Pov's ???*
Stałem zniecierpliwiony na szkolnym korytarzu, czekając na mojego "informatora". Sam mógłbym zdobyć wszystkie informacje mi potrzebne, ale po co mam się męczyć, skoro ktoś może to zrobić za mnie?
To czekanie jest strasznie uciążliwe... Jednak mogłem załatwić to sam, było by szybciej.
Westchnąłem i oparłem się o ścianę za moimi plecami, po czym przeczesałem palcami moje już przydługie włosy, ciągnąc lekko za ich końce. Muszę iść do fryzjera... Zdecydowanie.
- Mam te informacje o Min Yoongim... - odezwał się lekko zdyszany chłopak, który właśnie do mnie podbiegł.
- No na reszcie, ile można czekać? A masz to zapisane czy muszę pisać?
- Pisz i nie marudź, a trochę tego mam - mruknął.
Z niemrawą miną wyciągnąłem telefon z kieszeni czarnych rurek i włączyłem notatnik, aby zanotować w skrócie to co mnie najbardziej obchodzi.
- Min Yoongi, 18 lat, urodziny ma 9 marca, 176 centymetrów wzrostu, 57 kilogramów, pochodzi z Daegu, mieszka z mamą, tatą i starszym bratem, naturalnie na czarne włosy, ulubione kolor o biały i czarny, teraz mieszka jakie 20 minut od szkoły. W poprzedniej szkole przyjaźnił się z nie jakim Moon Jongup'em, przeniósł się bo jego ojciec dostał awans. Miał dziewczynę Lee Minjae i chłopaka Choi Hyungwoon, więc nasz Yoongi jest homoseksualny. Interesuje się komponowaniem i robieniem zdjęć. To wszystko co udało mi się zdobyć przez tą godzinę. A i jeszcze mam nazwę na KakaoTalk, chcesz?
Uśmiechnąłem się lekko do siebie, analizując szybko wszystko co powiedział mi przyjaciel, zastanowiłem się chwilę.
- Daj, a znasz może jego ideał?
- A co? Spodobał ci się? - zaśmiał się Mungsoo. - ID na Kakao to ChupaChups, a ideały ma dosyć ciekawe... Chłopak powinien być przede wszystkim dominujący, wyższy od niego, wysportowany, dobrze się ubierać, dobrze go traktować i na osobności być dosyć romantyczny. Za to dziewczyna ma być urocza, uległa, krucha, romantyczna, z poczuciem humoru, też dobrze się ubierać i nie może być "dziwkowata" - zaśmiał się.
- No ciekawie, chłopak ma go zdominować, ale on chce dominować nad dziewczyną? - prychnąłem i zauważyłem, że obiekt naszej rozmowy idzie w naszą stronę, patrząc na nas trochę dziwnie.
Czy on idzie z Kim Seokjin'em? Miał wyraźnie zabronione przecież... Chyba lubi sprawiać sobie problemy.
- Czy wy mówiliście o mnie? - zapytał rudy, marszcząc brwi.
- Nie.. Świat nie kręci się w okół ciebie, Rudasku - Zaśmiałem się, krótko - Rozmawialiśmy o moim przyjacielu z podstawówki... Z resztą, po co ja ci się tłumaczę?!
- Nie wiem... Tłumaczą się winni - mruknął, a Jin zaczął się głupio śmiać.
- A ty czego mordę szczerzysz, co? - warknąłem wkurzony.
- Stary, nie warto... - mruknął mój "informator", ciągnąc mnie w innym kierunku.
***
Usiadłem na łóżku zmęczony i wyciągnąłem telefon, aby jeszcze raz przejrzeć informacje podane mi przez Myungsoo. Po chwili włączyłem moje KakaoTalk i wyszukałem Yoongi'ego. Chwilę zastanawiałem się czy napisać, jedna w końcu kliknąłem w okienko czatu i napisałem do niego.
BrightBlack: Cześć~ ^-^
ChupaChups: Em.. Hej... Znamy się?
BrightBlack: Pewnie nie~ Ale można się zawsze poznać :D
ChupaChups: No nie wiem czy chce rozmawiać z kimś obcym~
BrightBlack: Oj no weź~ Mogę być super fajny a ty się tego nie dowiesz :P
ChupaChups: No dobra, ale powiedz chociaż skąd jesteś? Albo jak masz na imię~~
BrightBlack: Jestem z Seulu, ale imienia jeszcze ci nie podam heh :*
ChupaChups: Też jestem z Seulu! A w jakiej szkole jesteś?
BrightBalck: O jaki ciekawski nagle się zrobiłeś haha
Zaśmiałem się, nie sądziłem, że pójdzie tak łatwo. Oj Yoongi, Yoongi, jesteś zbyt prosty...
ChupaChups: No tak wyszło xD
BrightBlack: (nazwa szkoły ;-;), ale więcej ci nie powiem > _ <
ChupaChups: Ja też do niej chodzę lool xD
BrightBlack: Woo~ No nieźle xD
-------------------------------------------
Dawno mnie nie było, rozdział trochę inny niż na początku planowałam i trochę krótki, ale jest za to dzień wcześniej, a jutro będzie kolejny rozdział ^-^ Jak myślicie, kim jest BrightBlack? Zrobię wam z tego małą zagadkę xD
CZYTASZ
Now is Now || (Yoonmin) [ZAWIESZONE]
FanfictionYoongi jest nowy w szkole. Poznaje tam Jimina, który tylko go denerwuje. Paring: Yoonmin (główny), pobocznie: VJin, Namjin i jeszcze pewnie jakieś ale to się zobaczy