Εισαγωγή

189 14 10
                                    

Όλοι μας έχουμε βρεθεί σε καταστάσεις δύσκολες και το μόνο που σκεφτόμαστε είναι γιατί σε εμάς;
Πολλά ερωτήματα περιτριγυρίζουν το μυαλό μας χωρίς να σκεφτούμε οτι εν τέλη δεν μπορεί να αλλάξει κάτι.

Στέισι σε αγαπάω συγνώμη για όλα. Συγνώμη που δεν είμαι δίπλα σου τώρα. Είχα δώσει μια υπόσχεση αλλά δεν την τήρησα.Ποτέ δεν έφυγα πάντα μαζί σου θα είμαι.Δίπλα σου. Σε ότι χρειαστείς.

[...]

Ξημέρωσε μια ηλιόλουστη μέρα στο Λονδίνο. Σηκώθηκα απο το κρεβάτι και κοίταξα το ρολόι. Επτά η ώρα. Σε μια ώρα πρέπει να είμαι στην δουλειά και αν έχει πάλι κίνηση την έβαψα.
Αφού οι σκέψεις μου επιτέλους έβγαλαν τον σκασμό σηκώθηκα και ντύθηκα.Κοίταξα το κινητό μου και είχα μια αναπάντητη απο τον πατέρα μου.
Δουλεύω στην εταιρεία του εδώ και ένα χρόνο.Από τα δεκαοκτώ. Είναι μια απαιτητική δουλειά και πέρα του ότι είμαστε συγγενείς δουλεύω πολλές ώρες. Έχει μια εταιρεία με ρούχα και αναγκάζομαι να δουλεύω πολλές φορές και μέχρι το βράδυ.Ο μπαμπάς μου είναι ένας άνθρωπος που κουράστηκε στην ζωή του για να αποκτήσει όσα έχει. Στερήθηκε πολλά στην ζωή του και ένα από αυτά είναι κάποιον να τον στηρίζει. Η μητέρα μου πέθανε όταν ήμουν τριών, από καρκίνο. Ο μπαμπάς μου νόμιζε οτι τα είχε χάσει όλα. Σε κάποια στιγμή όλοι νόμιζαν οτι θα κατέρρεε και δεν θα θα μπορούσε να ξανά σταθεί στα πόδια του. Τους έβγαλε λάθος. Σκέφτηκε ότι έχει ένα παιδί να μεγαλώσει και πάλεψε για το καλύτερο.
Του χρωστάω πολλά και δεν θα μπορούσα να μην τον στηρίζω.

-Καλημέρα μπαμπά μου
-Τι κάνει η αγαπημένη μου κόρη;
-Καλά είμαι. Εσύ?
-Καλά. Λοιπόν σήμερα θέλω να αναλάβεις ένα ραντεβού με τους εκπροσώπους από την νέα Υόρκη.
-Μάλιστα μπαμπά.
-Να ξέρεις ότι οτι κάνω το κάνω για εσένα. Δεν θέλω να σου λείψει τίποτα.
-Σε ευχαριστώ για όλα μπαμπά. Θα τα πούμε στη δουλειά.
-Σε περιμένω. Καλή σου μέρα.
-Επίσης.

(...)

Η αλήθεια είναι ότι νοιαζόταν πάντα να μην μου λείψει τίποτα. Ήμουν πάντα η πριγκίπισσα του.Έτσι με αποκαλεί μερικές φορές. Δεν μου έλειψε ποτέ τίποτα. Μεγάλωσα σε μια "οικογένεια" γεμάτη αγάπη.Όταν έμενε με τον πατέρα μου όλο το υπηρετικό προσωπικό με πρόσεχε σαν παιδί τους. Τους ένιωθα οικογένειά μου. Πέρα απο την αγάπη πάντα είχαμε χρήματα. Αλλά ποτέ δεν με ένοιαξαν. Μέχρι και σήμερα θέλω να δουλεύω για να συντηρώ μόνη μου τον εαυτό μου. Πάντα πάλευα για το καλύτερο.

[.........]

Επιτέλους έφτασα στην εταιρεία.Όλοι μόλις με έβλεπαν χαμογελούσαν μηχανικά. Τους είχα ακούσει να με αποκαλούν σκύλα επειδή είμαι η κόρη του αφεντικού.Ποτέ δεν ζήτησα την αγάπη τους γιατί ήξερα ότι δεν θα ήταν αληθινή.

-Έναν καφέ παρακαλώ στο γραφείο μου.

Μπήκα επιτέλους μέσα στο γραφείο μου. Κοίταξα πάνω στο γραφείο και είδα ένα τριαντάφυλλο και μια κάρτα.Η οποία έλεγε...

Για όλους σκύλα για μένα γατούλα....

Λοιπόν γεια σας. Όπως καταλαβατε ξεκίνησα καινούργια ιστορία.
Αυτό το κεφάλαιο ηταν λίγο η εισαγωγή για να μπείτε στο νόημα και από το επόμενο κεφάλαιο αρχίζει κανονικά η ιστορία.
Παρακαλώ ψηφιστε αν σας άρεσε.😘

Vote....★★★

Why? H.SWhere stories live. Discover now