Η απόρριψη

90 13 1
                                    

Για όλους σκύλα για μένα γατούλα...

-Μάλιστα... Βλακείες...

Είπα και τσαλάκωσα την κάρτα. Μύρισα τα λουλούδια. Μύριζαν υπέροχα αλλά δεν με συγκινούσαν κάτι τέτοια. Εγώ θέλω πράξεις όλα αυτά είναι για τους δειλούς.
Κάθομαι δύο λεπτά και σκέφτομαι... Έχουν δίκιο που με λένε σκύλα.Είπα απο μέσα μου και κοίταξα στο ένα μου χέρι την τσαλακωμένη κάρτα και στο άλλο τα λουλούδια.

Δεν ήμουν πάντα έτσι.Έχω μάθει να προφυλάσσομαι.Δεν ξέρω αν στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για κίνδυνο αλλά δεν με ενδιαφέρει.

Από τότε που πέθανε η μαμά μου όλοι προσποιούνταν τους καλούς μπροστά στον μπαμπά μου ενώ απο πίσω του ήθελαν να βρουν τρόπους για να του φάνε λεφτά. Λεφτά... Το λες και το μέσα σου καίγεται. Όλοι μας θα κάναμε τα πάντα για τα λεφτά. Είμαστε ικανοί να υποστούμε τις πιο σκληρές δοκιμασίες αρκεί να πληρωθούμε.Εγώ ποτέ δεν ήθελα να είμαι απο αυτούς και δεν θα γίνω. Καλύτερα σκύλα παρά κορόιδο.

-Πρέπει να στρωθώ στην δουλειά. Τέρμα τα παιχνίδια.

Καθώς κοιτούσα κάτι τιμολόγια ο ήχος της πόρτας με διέκοψε.

-Παρακαλώ... Είπα αυστηρά.

-Κύρια Τζάκσον σας περιμένουν στο meeting room οι πελάτες από  Νέα Υόρκη.

-Σε ένα λεπτό είμαι εκεί.

Ή αλήθεια είναι όταν έχω άγχος αν και δεν το συνηθίζω...Είναι  πολύ σημαντικό αυτό το ραντεβού. Πρέπει να τους πείσω για την κυκλοφορία ενός καινούργιου στύλ ρούχων.Ένα ναι απο αυτούς και είμαι σίγουρη ότι η ιδέα μου θα πάει υπέροχα.

Πήρα μια βαθιά αναπνοή και πήγα προς το meeting room.Μπήκα μέσα και κάθισα αποφασιστικά στην καρέκλα μου. Το άγχος μου είχε εξαφανιστεί. Έπρεπε να τα πάω τέλεια. Πήρα μια τελευταία ανάσα και άρχισα να τους λέω την ιδέα μου. Με κοιτούσαν με ένα πολύ επικρητικό βλέμμα αλλά δεν με ένοιαζε ήμουν 99% σίγουρη οτι θα τους πείσω.

-Λοιπόν; Τι λέτε; Την εγκρίνεται; 
-Δεσποινίς Τζάκσον λυπάμαι αλλά η πρότασή σας απορρίπτεται. Είναι ένα μεγάλο ρίσκο για την εταιρεία και υπάρχει περίπτωση να χαθούν χιλιάδες δολάρια σε μια αποτυχημένη πρόταση.
-Αν δεν δοκιμάσουμε πως θα το μάθουμε; 
-Είναι μεγάλο το ρίσκο. Λυπάμαι. Η συνεδρίαση έλειξε.

Ή καρδιά μου πάγωσε. Κοκκάλωσα.Έμεινα να τους κοιτάζω με το πιο μισητό βλέμμα που έχω ρίξει σε άνθρωπο καθώς έφευγαν απο το meeting room.Πήρα τον φάκελο μου και πήγα με φόρα στο γραφείο μου.
Έκλεισα την πόρτα με δύναμη πίσω μου και πέταξα κάτω ότι βρισκόταν πάνω στο γραφείο. Δάκρυα άρχισαν να τρέχουν απο τα μάτια μου και άσχημες λέξεις να βγαίνουν απο το στόμα μου. Τι πήγε στραβά; Το μυαλό μου είχε θολώσει.
Η πόρτα χτύπησε.

-Ναι...Είπα με τρεμάμενη φωνή.

Μπήκε μέσα ο γραμματέας του πατέρα μου.O Harry Styles. Ήταν ένα άτομο πολύ συμπαθής σε εμένα διότι δουλεύει αρκετά χρόνια στη εταιρεία και τον γνωρίζω πολλά χρόνια.Είναι ψηλός με τατουάζ στα χέρια,μακριά μαλλιά με μπούκλες στις άκρες,πράσινα μάτια και φορούσε παντα δαχτυλίδια.

-Συγνώμη αν ενοχλώ.άκουσα φωνές και ανησύχησα.
-Είμαι καλά.
-Το βλέπω. Στέισι το ξέρεις ότι μπορείς να μου μιλάς ανοιχτά.
-Δεν θέλω την λύπησή σου.
-Δεν λυπάμαι. Σε θαυμ...
-Τι είπες; 
-Τίποτα.
-Θέλεις τίποτα άλλο; 
-Μίλησε μου.
-Δεν βλέπεις οτι είμαι καλά;
-Τα μάτια σου είναι κόκκινα και το meke up σου στάζει μαζί με τα δάκρυα σου.
-Φύγε σε παρακαλώ. Δεν θέλω να σου μιλάω άσχημα.
-Δεν σε παρεξηγώ.

Με πλησίασε περισότερο και με έπιασε απο τους όμως.

-Η απόρριψη δεν είναι το τέλος.Μια καινούργια αρχή είναι η απόρριψη του τέλους. 
-Δεν σε καταλαβαίνω.
-Δεν πειράζει. Είσαι πολύ έξυπνη και θα καταλάβεις σύντομα.

Μου έκλεισε το μάτι και έφυγε. Τι εννοεί; Τα αινίγματα δεν είναι πάντα η λύση των προβλημάτων. Τα αινίγματα δεν σε κάνουν εξυπνότερο αλλά τα μηνύματα που κρύβονται σε αυτά σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο.
Ο ίδιος ο Harry ήταν ένα αίνιγμα και δεν ήξερα αν θα με έκανε καλύτερο άνθρωπο το να ακούσω τα μυστηριώδης λόγια του. Τα λόγια του ηχούσαν στο μυαλό μου συνέχεια..

Η απόρριψη δεν είναι το τέλος.Μια καινούργια αρχή είναι η απόρριψη του τέλους. 

Ελπίζω να σας άρεσε. 😘
Please VOTE! 💕 Συγχωρέστε για τυχόν λάθη.♡
love you all.💜

- Rachel Bentley -Στέισι

•Vote ★

Why? H.SDonde viven las historias. Descúbrelo ahora