Kecoh disekolah dgn khabar angin mengatakan yang ramai pelajar selalu nampak bayangan seseorang di tingkap tingkat paling atas di library ketika waktu malam semasa adanya kelas tambahan..(Maksudnya..Tingkap yg kalau kita buka terus kita akan rasa awan..)Katanya jika kita berseorangan dilibrary pasti kita akan mendengar bunyi2 pelik dan kita akan terlihat sesuatu bayang yg lalu ditingkap itu..
Bomi yang gemar membuat aktiviti paranormal ingin mencuba memasuki library itu berseorangan..walaupun kawasan library sudah menjadi kawasan larangan dia tetap berdegil untuk memasuki library...Dia sudah bercadang untuk memasuki sekolah senyap2 pada waktu malam dan ingin memasuki library..
Malam...
Ketika bomi menyelinap masuk kesekolah..Dia sudah terasa diikiuti..Namun bomi langsung tidak takut kerana dia berasa gembira untuk membuat aktiviti paranormal nye..
Krikkk....
Pintu library dibukak perlahan oleh bomi dan secara berhati-hatinya dia masuk ke library..
Dia mengambil telefonnya dan menyuluh menggunakan lampu yg terhasil dri telefonnya..
Senyap2 dia membuka plag lampu..Dan mengambil satu buku di rak dan pura2 membaca untuk membuat aktiviti paranormal nye...
Krikkk...
Tiba2 pintu bilik yg ade di library tersebut terbuka..
Bomi meneruskan lakonannya dgn membaca buku..
"Aku tau kau datang sini sebab kau nak jumpa aku.."Kata seseorg..Bomi dapat melihat bayangnya yg terhasil dri pantulan telefonnya..Sebenarnya bomi tgh merakam apa yg terjadi..Bayang itu memegang sebilah pisau..
"Dan aku tau kau tgh rakam aku..Kau fikir aku BODOH?!"kata suara itu dgn suara yg agak menyeramkan...
Tiba2 sahaja telefon Bomi terjatuh dan tiba2 telefonnya mati membuatkan Bomi terkejut dan berasa sedikit takut...
"ARGHHHHHHHH!!!!"Bomi menjerit apabila terlihat seorg lelaki yg sgt mengerikan didepannya..Lelaki itu tanpa kepala,dia mempunyai mata tetapi matanya berada dibawah dan menjalar ke bawah,ususnya pula terkeluar dan dia memegang sebilah pisau manakala tangan kirinya hanya ada daging(daging tgn dia..kulit dia tkde) sahaja..
"Jgn dkat dgn aku.."kata bomi namun lelaki itu makin hampir dgnnya..
KEESOKKANNYA
"ARGHHHH!!!"jerit seorg guru wanita apabila melihat mayat yg mengerikan didepannya..
Semua yg mendengar jeritan itu terus meluru ke arah library..Melihat ape g berlaku ..
Seorg guru lelaki masuk dan terkejut melihat mayat didepannya..Dgn pantas dia menyuruh guru wanita itu memanggil polis..
"Ni..Bomi kan?..Pelajar kelas 4-3.."kata guru lelaki itu kpd seorg pelajar perempuan..
"Ya..dia bomi..kwn saya.."kata Eunji dgn suara yg serak akibat menangis melihat mayat kawan baiknya
Polis tiba dan menyiasat apa yg berlaku..Seorg pegawai polis terjumpa telefon milik bomi..Polis itu melihat rakaman yg berada ditelefon tersebut..
Rakaman tersebut menunjukkan yg mula dari bomi masuk ke library sampai lah bunyi bomi terkejut..Yg dinampak dirakaman tersebut,semuanya hitam..
--------------------
Vote n comments!!!
YOU ARE READING
Creepy K-idol
HorrorCreepy yg mengarut,creepy yg merepek,creepy yg gila.Menggunakan K-Idol sebagai cast.Sukati kau ah nak baca ke tak. Berdasarkan dari idea saya, mimpi saya,mimpi kawan saya,keluarga saya,pengelaman sendiri,copy paste dan lain2.Kebanyakkannya menggunak...