This story from my sister..
"Ape kata cuti ni kita pergi funfair??"ajak Eunha kpd kawan2 nye..
"Aq on je!"kata SinB
"Yg lain??"Tanya Eunha
"Aq boleh je!!!"mereka semua bersetuju kecuali Sowon..Semua mata memandang Sowon..
"Aq takleh pergi kot,sbb aq balik kampung..Melawat nenek aq.."kata Sowon dgn nada sedih..
"Takpe..kitorg boleh je pergi berlima,kan!"kata Umji
"Yup!!Tpi jgn lupa belikan aq buah tangan!!"usik Yuju
"Kitorg pon nk jgak!!"serentak mereka semua kecuali Sowon berkata lalu mereka semua tergelak..
Malam pada hari cuti tersebut..
At funfair..
"Yeayy!!Dh sampai!!"Yuju menjerit teruja
Mereka bermain itu ini sehingga ke jam 12 mlm.Sampailah mereka penat,mereka berhenti dan berehat seketika.
"Ape kata kita bergambar ramai2?"cadang Sin B
"Boleh je tapi gelap lah.."keluh Eunha
"Biar aq yg tangkap gambar korg!!Aq ade bwk camera!!"jerit Umji..
"Jom!!"
Mereka berempat mengambil tempat masing2 dan mula membuat gaya itu ini..Camera Umji asyik mengeluarkan gambar2 mereka..(digital camera yg boleh keluarkan gambar tu..)
"Nk tngok gmbr2 tu!!"
Mereka mula meneliti gambar2 tersebut..Akhirnya ke gambar yg terakhir iaitu gmbr yg tidak membuat gaya iaitu gambar yg hanya senyum..Yuju terkejut melihat gambar itu..
"Kenapa?"tanya Eunha kpd Yuju.
"So..sowon.. dlm gmbr tu!"
Semua meneliti gmbr tersebut..
"Mcm mne Sowon boleh ade dlm ni sdgkan dia berada di kampungnya skrg??"Kata Umji terkejut lalu menelefon Sowon..
"Yeoboseyo"-Sowon
"So...sowon..kau kat mane??"-Umji
"Kat kampunglah!Knp?"-Sowon
Tut tut tut(panggilan dimatikan oleh Umji)
Mereka jadi takut dan mula memandang sekeliling.Tiba2 ade bende yg menyerupai Sowon sdg senyum sambil melambai tgn kearah mereka semua...
-------------------
Sorry tak seram!Nk buat yg seram gila2!But tahlah!
Pengajaran:tlg hati2 ketika bergambar pada waktu malam...
Joyxxrv_
YOU ARE READING
Creepy K-idol
HorrorCreepy yg mengarut,creepy yg merepek,creepy yg gila.Menggunakan K-Idol sebagai cast.Sukati kau ah nak baca ke tak. Berdasarkan dari idea saya, mimpi saya,mimpi kawan saya,keluarga saya,pengelaman sendiri,copy paste dan lain2.Kebanyakkannya menggunak...