Suatu hari seorang gadis remaja,Somi ditinggal oleh orang tuanya yang akan menginap di rumah saudara mereka.Somi meyakinkan orang tuanya untuk berhenti risau akan keadaannya. Dia akan mengunci semua tingkap dan pintu.
Lagipun, Somi sendiri, ada anjing setianya yang menemaninya di biliknya.
Malam itu, Somi hendak tidur. Dia mengunci semua pintu dan tingkap.
Namun ada sebuah tingkap yang tak boleh dikunci. Akhirnya dia hanya menutupnya begitu saja.
Somi naik ke atas katil dan di bawah katil, anjing setianya meringkuk.
Dia menghulurkan tangannya ke bawah dan anjingnya menjilat jari-jarinya, seperti yang biasa dilakukannya.
Entah mengapa dia merasa aman jika anjingnya melakukan hal itu. Somi jadi tidak bosan sendirian di bilik.
Somi kemudian tertidur. Namun saat tengah malam, dia mendengar suara “Tip tap tip tap …”. Seperti suara air menitis di atas siling.
Saat dia membuka mata,Biliknya gelap gelita. dia pun menjulurkan tangannya ke bawah dan merasakan jari-jarinya dijilati.
Dia pun kembali tidur.
Beberapa jam kemudian, dia kembali terbangun.Suara “Tip tap tip” itu masih lagi terdengar.
Dia menjulurkan tangannya ke bawah.
Jari-jarinya terasa hangat dan basah oleh jilatan.Somi kembali tidur. Dia tak memikirkan suara itu lagi. Mungkin,itu suara titisan air di bilik airnya.
Untuk ketiga kalinya, Dia kembali terbangun oleh suara “Tip tap tip tap” itu.
Somi menjulurkan tangannya kembali ke bawah.Namun kali ini tak ada jilatan.
Somi fikir yg anjingnya tertidur dan dia menyalakan lampu biliknya.Namun anjingnya tiada di bawah katilnya.
“Tip tap tip tap”Suara itu masih terdengar.
Somi memutuskan bangun dan memeriksa asal suara “Tip tap tip tap …” yang dia dengar. Rupanya suara itu berasal dari bilik air di sebelah biliknya.
Diapun membuka pintu dan membuka lampu bilik air.
"Arghhhhh!!!"Somi menjerit.
Di dalam bilik air, anjingnya tergantung di atas siling. Lehernya ditoreh dan darahnya menitis di atas lantai, menciptakan suara “Tip tap tip tap.”
Yang lebih mengerikan, di dinding terdapat kata-kata yang ditulis dengan darah anjingnya "aku pun boleh menjilat"
*****
Helppp meeee!Suggestkan nama idol untuk marie~= ̄ω ̄=(dh buat muka comel ni😂)Idol yeoja and namja tau.Bgi lah yeoja 5,namja 5.Okay gomawo.
YOU ARE READING
Creepy K-idol
HorrorCreepy yg mengarut,creepy yg merepek,creepy yg gila.Menggunakan K-Idol sebagai cast.Sukati kau ah nak baca ke tak. Berdasarkan dari idea saya, mimpi saya,mimpi kawan saya,keluarga saya,pengelaman sendiri,copy paste dan lain2.Kebanyakkannya menggunak...