This story from readers ThatDorkyBoyIsMyBias
1)Chalet
Dulu kitorang ikut lawatan sekolah and kitorang duduk dekat chalet tepi laut. Chalet kitorang memang betul-betul menghadap laut. Cikgu dah tetapkan satu bilik 5-6 orang.
"1 bilik 5-6 je ye!Jgn ngada2 nk ikut kawanlah apelah"kata Miss Song.
Malam tu,
"Ulik mayang~~~Mayang diulik~~"nyanyi budak lelaki untuk takutkan kawan-kawan mereka.
Ketika mereka sedang menyanyi,ada suatu suara yeoja yang sambung lagu tu.
"Mayang diulik~~~"Kata suatu suara
Mereka semua terdiam dan terus tidur.
2)Knock Door
Nayeon POV
Aku dengan kawan-kawan tengah sembang dalam bilik kitorang.
Waktu tu dalam pukul 9 malam.
"Kau dh tngok dh bts update semalam?Arghhh jungkook aku comel gila weh!!"jerit Chaeyoung
"Alah!Jin aku lagi---"belum sempat Aku menyambung ayat
'tok tok'
Pintu bilik kitorang kena ketuk.
Momo pun bukak lah sebab ingatkan cikgu. Rupanya kawan kitorang yang duduk dekat bilik sebelah, Mirae.
"Kau ni kacaulah!!Kitorg nk bersembang pun tak senang!"Marah kami semua
Mirae mencebik."Sorry" mintak maafnya dan masuk bilik dia balik.
Lepas tutup pintu bilik, kitorang sambung sembang and tengok tv sampai lewat malam.
Then kitorang baring atas katil king tu ramai-ramai.
Waktu tengah malam tu, kitorang dengar bunyi pintu bilik kitorang kena ketuk banyak kali.
'Tok tok'
"Biarkan jelah..Tu mesti Mirae.."
Kitorang rasa tu Mirae. Tapi sebab dah ngantuk sangat, kitorang biarkan aje.
Esoknya, waktu sarapan. Mirae datang kat meja kitorang, "Kenapa korang ketuk-ketuk pintu bilik kitorang semalam? Aku dah mintak maaf kan?"katanya dgn nada tidak puas hati. Kitorang pun pelik then kitorang cakap kat dia yang pintu bilik kitorang pun kena ketuk malam semalam.
ENDDDDDDDD
THANKS FOR SHARING BABE!K BYE😂
YOU ARE READING
Creepy K-idol
HorrorCreepy yg mengarut,creepy yg merepek,creepy yg gila.Menggunakan K-Idol sebagai cast.Sukati kau ah nak baca ke tak. Berdasarkan dari idea saya, mimpi saya,mimpi kawan saya,keluarga saya,pengelaman sendiri,copy paste dan lain2.Kebanyakkannya menggunak...