14

603 63 21
                                    

Sannan nk.

Miki kävelee luokseni. Lähdemme kävelemään ilmeisesti Zaynin, Michaelin ja Luken luokse.

"Niall, Ashton, Sonja ja Calum on ihan hyvässä kunnossa. Liamille tais käyä kaikista pahiten. Sannista ei ole tietoa", Miki kertoo.

"Entä sitten Tessa, Noora ja tiedät kyllä kuka?" kysyn.

"Tessa on tajuttomana, mut pitäis tulla tajuihinsa ja muutenki sillä taitaa olla kaikki hyvin. Noora lens ilmeisesti tuulilasiin ja on teholla. Sitten 'tiedät kyllä kenestä' ei ole kerrottu meille. Mutta mitä siellä poliisiasemalla oikeen puhuttiin".

"Kyseli, mitä me oikee tehtii siellä ja meinas pistää mut putkaa. Sitten kuulin, kun ne puhu et Liam ois tehny sen tahallaa", kerron.

Huomaan kauempana Michaelin, Zaynin ja Luken. Luke on haudannut päänsä käsiinsä. Michael pitää kättään Luken selällä ja silittelee sitä. Kävelemme poikien luokse. Valkotakkinen mieslääkäri on tulossa meitä päin. Luke huomaa sen ja nousee penkiltä ylös.

"Onko Sannista mitään tietoa?" Luke kysyy ja pyyhkii kädellään kasvojaan.

"Ei valitettavasti", lääkäri vastaa.

"OLEN ODOTTANUT TÄÄLLÄ MELKEIN KAKSI TUNTIA! EIKÄ VIELÄKÄÄN TEILLÄ OLE MITÄÄN TIETOA SANNISTA!" Luke huutaa lääkärille ja nostaa tämän seinälle rinnuksista.

"Nyt olis parempi mennä hakemaan sitä tietoa Sannista ja HETI" Luke käskee ja tiputtaa lääkärin alas. Luke vielä tönäisee lääkäriä niin, että lääkäri lähtee nopeasti pois.

"Luke eikö sun kannattais vähän rauhoittua?" Zayn kysyy varovaisesti.

"Ei" Luke tiuskaisee.

Pian lääkäri tulee takaisin. Hän katselee kädessään olevia papereitaan.

"Oletteko lähiomaisia?" lääkäri kysyy.

"Poikaystävä" Luke sanoo ja kaikki katsovat häneen.

"Hän on teholla. Häntä pidetään happikoneessa ja elossa lääkkeiden avulla" lääkäri kertoo.

"Eikai hän kuole" Luke kysyy säröilevällä äänellä.

"Mitä täällä tapahtuu?" Anette juoksee luoksemme hengästyneenä.

"En osaa sanoa mitään selviääkö hän vai ei", lääkäri vastaa Luken kysymykseen.

"Millon te tiedätte?" Michael kysyy.

"Ehkä parin päivän päästä. Katsotaan nytten, miten lääkkeet vaikuttavat häneen".

Luke romahtaa penkille ja hautaa taas päänsä käsiinsä. Sitten hän vähän nostaa päänsä ja kysyy: "Voiko häntä mennä katsomaan?"

Lääkäri nyökkää ja lähtee kävelemään Luken kanssa Sannin huonetta kohti.


Group Messages Ft. BoysWhere stories live. Discover now