Tessan nk.
Kävelen kohti satamaa, jossa minun pitäisi tavata hänet. Tiesin alusta lähtien, kuka 'Sanni' on. En vain pystynyt kertomaan sitä kellekkään. Pystyisin ehkä puhumaan hänelle järkeä, mutta ei hän kumminkaan minua kuuntele. Hän on vihainen Lukelle ja haluaa kostoa. Calum on kertonut, mitä heille on tapahtunu vuosien varrella, mutta Calum ei tiedä, mitä minä tiedän. Jouduin valehtelemaan, että menen kauppaan ja siinäkin oli suostuttelua, etteihän tule mukaan.
Kävelen laiturille, jossa mustahuppupäinen seisoo ja tuijottaa merelle. Pysähdyn hänen vierelle ja tuijotan itsekin merelle.
"Sun ei ole pakko tehdä tätä" sanon ja tuijotan merelle. Huomaan hänen katsahtavan minuun, mutta siirtää päänsä takaisin merelle päin.
"Tiesitkö, etten ole ainoa" hän sanoo, siinä vaiheessa minä katsahdan häneen.
"Muitakin on mukana ja, jos kerrot jollekkin sinulle, Calumille tai vauvalle tulee tapahtumaan jotain" hän kertoo.
Minulla ei ollut mitään hajua, että muitakin on mukana. Hän häipyy pois paikalta. Jään tuijottamaan merelle. Pian tunnen käden olkapäälläni.
"Niitä on monta" sanon ja käännyn katsomaan, kuka on takanani, mutta hän ei ole se keneksi häntä luulin. Järkytyn ja tunnen kovan iskun päässäni. Pian kaikki pimenee...
ESTÁS LEYENDO
Group Messages Ft. Boys
De TodoRyhmächattailua One Directionin ja 5 Seconds Of Summerin kanssa.