Sannin nk.
"Luke", kuiskaan.
"Sanni", Luke sanoo ja availee silmiään.
"Se on ohi", kuiskaan ja jatkan, "mä tein abortin".
Luke vetää minut halaukseensa.
"Mitä mä muute teen sairaalahuoneessa?" Luke kysyy.
"Sut piti tainnuttaa ja oot nyt nukkunu siinä 12h", kerron.
"Voidaanks me lähtee nyt täältä sairaalasta?" Luke kysyy ja on nousemmassa ylös.
"Me ei voida lähtee täältä", sanon kyyneleet silmissä.
"Miks?" Luke kysyy ja ottaa minut halaukseen.
"Muistatko sä mitää siitä ennein kun sut tainnutettiin?" kysyn.
"Muistan et sanoit olevas sille omenapäärynälle raskaan", Luke vastaa.
"Et muista siitä mitään, kun menit hakkaa sen" varmistan.
"En, mutta hyvä jos menin", Luke naurahtaa.
Luke ei siis tiedä, kuka on valelääkäri aka omenapäärynä. Ehkä se on vain hyvä. Jos koko maailma saisi tietää, kuka hän on niin en tiedä, mitä siinä kävisi. Ainakin yhen asian loppu olisi varmaa. Minun täytyy kumminkin suojella tämän ihmisen henkilöllisyyttä. Jos se henkilö olisi joku aivan random kateellinen ihminen, niin ei siinä olisi mitään. Mutta en halua nuorien murskaantuvan siitä tiedosta, että heidän idoli onkin narsisti."Sanni?" Luke katsahtaa minuun ja suukottaa otsaani.
"Mitä mietit?" Luke kysyy.
"En mitään", naurahdan.
"Kyllä mä nyt nään, että sä jotain mietit" Luke nauraa ja suukottaa nyt poskeani.
"Mietin sitä, kuinka ihana sä oot", naurahdan.
"No oon mä kyllä aika ihana", Luke naurahtaa.
"Ja sä oot mun", sanon ja halaan Lukea.
"Lupaa mulle, että vaikka kävis mitä silti pysyt mun luona, koska mä pysyn sun luona", sanon.
"Mä pysyn sun luona, vaikka kävis mitä ja teen, mitä tahansa sen sun takia ja vain sun takia. Joten sen takia-" Luke sanoo ja sitten ottaa käsistäni kiinni. Hän käy polvilleen lattialle ja tuijottaa silmiini.
"Tulisitko sä Sanni mun vaimoksi?" Luke kysyy ja onnenkyyneleet valuvat silmistäni. Yritän sanoa jotain, mutta ääni ei kulje, joten päätän vain nyökytellä. Halaan Lukea ja hän kaatuu lattialle selälleen ja minä makaan hänen päällään.
"Toi oli ilmeisesti myöntävä vastaus", Luke naurahtaa.
"Joo", sanon.
Luke painaa pehmeät huulet huulilleni. Vastaan suudelmaan ja pian meidät keskeytetään, kun ovi avautuu.
"Mun ei ois ehkä sittenkään pitäny tulla", kuulen Ashtonin äänen sanovan. Nousen pois Luken päältä ja autan hänet ylös. Hänen nilkkansa on nimittäin vieläkin aika paskassa kunnossa.
"Lähdetään", Ashton sanoo ja jää odottamaan meitä. Luke ottaa taskustaan sormusrasian.
Hän ottaa sormuksen ja laittaa rasian syrjään. Hän nostaa käteni ja naurahdan vähän.
"Luke"
"Mitä?" Luke katsoo minuun.
"Väärä käsi, hölmö" naurahdan.
Luke naurahtaa ja nostaa toisen käteni ja pujottaa sormuksen vasemman käden nimettömään. Otan toisen sormuksen sormusrasiasta ja pujotan sen Luken vasempaan nimettömään. Katson Luken nimetöntä sormea. Toisella kädellä hän nostaa leukaani, että nyt katson häneen. Luke lähestyy kasvojani ja painaa huulensa vastaavilleni. Vastaan suudelmaan.
Ashton alkaa taputtaa vieressämme sarkastiseen sävyyn.
"Noniin, joko me voimme nyt lähteä?" Ashton katsoo meihin kysyvästi. Katson Lukeen hymyillen.
"Joo voidaan", sanon.
Lähdemme kävelemään kohti autolle. Matka kuluu hitaasti autolle Luken nilkan takia. Mutta kumminkin olemme pian auton luona. Lähdössä juhlistamaan kihlausta.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Group Messages Ft. Boys
DiversosRyhmächattailua One Directionin ja 5 Seconds Of Summerin kanssa.