30

451 54 22
                                    

Calum: Tessa lähti kauppaan tunti sitte eikä oo tullu. Oon huolissani

Sonja: Varmaan jäi kattoo joitai vauvan vaatteita

Calum: Se ei ees vastaa kännykkää

Lumi: Ehkä se on mykistäny sen kännykän

Calum: No nyt siihe ei saada enää yhteyttä

Anette: Akku varmaan loppu

Calum: Mitä mun pitäis tehä?

Noora: Rauhottua

Calum: Mitä jos sille on käyny jotai

Niall: En oikee usko

Calum: Mut mitä jos vaikka

Sanna: LOPETA JO

Calum: Okei, mut jos se ei oo tunnin sisää tullu nii huolestun uuestaa

Luke: Ok

Sonja: Mites Sanni

Luke: Sen lääkitystä on nyt vähennetty ja se saattaa herätä jopa tänää

Calum: Kiva et jollain menee hyvin

Luke: Kyllä se Tessa kohta tulee

----

Luken nk.

Puristan Sannin kättä hellästi. Hän saattaa jo ehkä tänään herätä. En ole nukkunut pariin päivään. Haluan olla hereillä, kun Sanni herää. Haluan olla ensimmäinen ihminen kenet hän näkee herättyään. Jos joku pilaa suunnitelmani, en voi olla varma suunnitelman pilaajan tulevaisuudesta. Joka kerta, kun olen käynyt jossain sydäntäni sattuu. En voi olla Sannista erossa, jos hän, te kyllä tiedätte mitä, en tiedä mitä tekisin. Mutta ei mietitä sitä.

Huomaan Sannin silmäluomien avautuvan vähitellen.

"Luke" hän sanoo hiljaisella äänellä ja aukaisee silmänsä kokonaan. Hänellä on kauniin vihreät silmät.

"Sanni" sanon ja nousen seisomaan.

"Missä mä oon, ja mitä on tapahtunu?" Sanni kyselee.

"Sairaalassa ja puhutaan tapahtuneesta myöhemmin" vastaan ja siirrän käteni Sannin poskelle. Silittelen sitä ja kumartun lähemmäs Sannin kasvoja. Painan huuleni hellästi Sannin vastaaville ja suutelen häntä. Sanni vastaa suudelmaan.

Pian meidät keskeytetään, kun mieslääkäri astuu sisään.

"Olet ilmeisestikkin jo herännyt" lääkäri toteaa Sannille. Lääkärin äänessä on jotain tuttua. En ole ennen nähnyt lääkäriä, mutta voin vannoa kuulleeni lääkärin äänen jossain. En vain tiedä missä. Lääkäri ottaa pienen lampun, jolla katsotaan ihmisen silmät. Hän menee Sannin luo ja laittaa lampun päälle. Hän vuorottain osoittaa toista silmää ja sitten toista.

"Ei pitäisi olla mitään" lääkäri sanoo.

Pian toinen lääkäri astuu sisään, mutta hän on naispuolinen.

"Anteeksi, mutta minä nyt jatkan tästä" naislääkäri sanoo. Mieslääkäri hymyilee toiselle lääkärille ja lähtee. Tämän naislääkärin olen ennenkin nähnyt katsomassa Sannia.

"Olen lääkärisi. Voit kutsua Camillaksi" lääkäri, Camilla, sanoo ja hymyilee. Huomaan pienen vauvamahan Camillalla. Hän on ilmeisesti raskaana.

"Herra Hemmings, voisitteko poistua hetkeksi, niin katson ettei Sannilla ole mitään vakavaa" lääkäri pyytää. Nyökkään ja annan nopeasti pusun Sannin otsalle. Heti oven sulkemisen jälkeen juoksen lähimmän ihmisen luo, joka tällä kertaa on vanha mies, ja halaan häntä. Mies taitaa säikähtää sitä, koska ottaa rinnastaan kiinni ja muutenkin on järkyttyneen näköinen. Pian nuori naishoitaja tulee luoksemme.

Group Messages Ft. BoysOù les histoires vivent. Découvrez maintenant