52

291 45 9
                                    

"Öö tota me ei tiedetä", Luke sanoo hiljaa.

"Mitenni ette tiedä?" Tessa kysyy itkien.

"Se vaan Louisin kaa katos jonnekkin, eikä ne vastaa", sanon.

"Mitä jos niille käy jotai ja ja ja sitten vauvalla ei enää oo isää", Tessa itkee.

"Ei Calumille oo käyny yhtään mitään", Sanni lohduttaa Tessaa.

"Missä Mette on?" Lumi kysyy.

"Ei minkäänlaista tietoa siitäkään", Sanni sanoo ja huokaisee.

"Luke sä näytät jotenkin kärsivältä", Harry toteaa.

"Se satutti nilkkansa", kerron.

"Hei muute! Tiiättekö missä Niall on?" Noora kysyy.

"Se jäi vahtii Louisin ruokia", Luke sanoo ja liikkuu jotenkin oudosti nilkkansa takia.

"Niinpä tietysti", Noora tuhahtaa.

Odotamme, että Luke saapuisi auton luokse ja sitten miettisimme, mitä teemme.

Luke saapuu ja mietimme, että voisimme ottaa Aamun auton.

"Okei eli siis Tessa, Luke, Sanni, Ashton ja Sonja menee tällä autolla ja minä, Sanna, Anette, Harry ja Lumi mennään tällä autolla" Noora kertaa.

Nyökkäämme ja menen toisen auton kuskin paikalle. Sonja käy pelkääjän paikalle ja Tessa, Sanni ja Luke menee taakse.

"Me mennään nyt sairaalalle. Tessan vauvan kunto pitää kattoo ja Luken nilkka ja Sannin kunto", sanon ja katson Sonjaan, joka on onneksi hyvässä kunnossa.

"Ei mua mihinkään sairaalaan tarviin, mut Sanni ja Tessa kyl pitää", Luke sanoo.

"Luke etkö sä tajua, että sun nilkka on ihan paskassa kunnossa!" Sanni huudahtaa.

Naurahdan vähän, mutta Luke käskee minun olemaan hiljaa. Lähden ajamaan kohti sairaalaa ja kuuntelen samalla Luken lapsellista kiukuttelua.

"Mä toivon suuresti, ettei tästä vauvasta tule samanlaista kuin Luke nyt on", Tessa naurahtaa ja minä, Sonja ja Sanni revetään nauramaan.

"Olkaa nyt hiljaa", Luke sanoo 'loukkaantuneena', mutta huomaan pienen hymyn hänen kasvoillaan peilin kautta.

"Ootteko muuten miettiny nimee tolle vauvalle?" kysyn.

"No siis meillähän on ollut tosi paljon aikaa miettiä sitä ja sitä paitsi ei ees tiietä, onks tää tyttö vai poika", Tessa sanoo sarkastisesti.

"Aa joo. Olin jo unohtanu sen", naurahdan kiusallisesti.

Olemme perillä sairaalassa.

"Okei mä meen ostaa ruokaa. Sonja vois vaikka mennä Tessan kaa", ehdotan.

"Juu", Sonja sanoo ja nousee autosta ulos.

Luken nk.

Kävelen hitaasti kohti sairaalan pääovea Sanni vierelläni. Tessa ja Sonja menivät jo.

"Mitä sulle muute tehtiin?" kysyn Sannilta.

"No en oikee tiiä mistä alottais"

Group Messages Ft. BoysDonde viven las historias. Descúbrelo ahora