Luken nk.
Juttelin silloin Sannin kanssa yksityiskeskusteluissa, kun hän oli löytänyt kännykkänsä. Hän lähetti sijaintinsa, joka on lähellä satamaa. Sitä hän ei tiennyt, kuka hänet kidnappasi tai sitä, missä muut ovat.
"En tiedä onko Aneten järkevä tulla mukaan" Louis sanoo, kun olemme tekemässä lähtöä.
"Se saattaa olla vaarallista" Ashton sanoo.
"No sit mä jään tänne" Niall sanoo.
"Kuules Niall, sä oot jo iso poika niin eikös sun pitäis uskaltaa" Calum naurahtaa.
"Ruokia pitää suojella" Niall sanoo ja juoksee jääkaapille.
"No me mennään nyt" huudan Niallille ja lähdemme ulos asunnosta.
Lähdemme hölkkäämään portaat alas. Emme uskalla käyttää hissiä, joten menemme kahdeksannesta kerroksesta alas saakka.
"Mä en jaksa enää näitä portaita" Anette valittaa.
"Itseppähän halusit mukaan vaarantamaan henkesi" Louis tiuskaisee.
Hyppään viimeisten portaitten yli, mutta laskeuduttuani nilkkani taittuu ja tasapainoni pettää, joten kaadun maahan. Kuulen kuinka muut repeävät nauruun.
"Nyt ylös sieltä!" Ashton huutaa ja on jo ulko-ovella.
Nousen vaivalloisesti ja yritän laittaa painoa nyrjähtäneelle nilkalle, mutta se sattuu järkyttävän paljon. Yritän olla välittämättä kivusta, mutta kipu on helvetillistä. Silti jatkan matkaani. Muut katsovat minua oudoksuen, mutta uskon heidän ymmärtävän, että minun on pakko, PAKKO löytää Sanni.
"Ooks ihan varma et sun nilkka kestää ton 80 kiloa?" Ashton kysyy huolestuneena.
"Kyllä se nyt saa luvan kestää" sanon ja käyn pelkääjän paikalle istumaan. Ashton käy rattiin. Anette, Louis ja Calum ahtautuvat taakse. Suljen silmäni, mutten halua nukahtaa.
Nukahdan kumminkin autoon melkein heti, kun suljin silmäni.
Sori et täst tuli näi lyhyt. Oon vaa nii väsyny et haluun vaa nukkuu. Muute sittenku on 1K votei täynnä nii keksin jotai kivaa ;)
YOU ARE READING
Group Messages Ft. Boys
RandomRyhmächattailua One Directionin ja 5 Seconds Of Summerin kanssa.