57

268 42 9
                                    

Tessan nk.

En vieläkään tiedä missä Calum on. Enkä pääse etsimään häntä, koska olen raskaana. Olen vankina omassa kodissani, koska muut pelkäävät satuttaisin itseni ulkona. Mitä minulle muka voisi käydä?

Pelaan korttia Ashtonin ja Sonjan kanssa. He ovat joko surkeita tai antavat minun voittaa. Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa.

"Okei kello on tasan. Meidän vahdintavuoro loppui", Ashton sanoo ja nousee ylös. Hän kävelee eteiseen ja Sonja seuraa häntä.

Pian ovikello käy. Sanni ja Luke astuvat sisään. He ovat siis nyt vahdintavuorossa.

"Tiesitteks et tää on naurettavaa?" nauran.

"Ei oo. Tää on sun ja sun lapsen parhaaks" Sanni sanoo ja Luke jatkaa: "Sitä paitsi me ei haluta et jos sulle käy huonosti tai vauvalle, nii Calum tappais meidät tai ainaki mut".

"Miks se ei tappais Sannii?" kysyn.

"Koska Sanni on naispuolinen. Ei Calum nyt nii hirvee ois et tappais naisen", Luke vastaa.

"Hei onneks olkoo muute!" onnittelen Lukea ja Sannia.

"Miks sä meitä onnittelet?" Sanni kysyy.

"Sanni etkö sä muista, mitä pari tuntii sitte tapahtu?" Luke kysyy Sannilta ja katsoo häntä järkyttyneenä.

"Öö, en. Tapahtuks sillo jotai merkittävää?" Sanni ihmettelee ja katsoo Luken kysyvästi.

"No mä menin yhen huonomuistisen kanssa kihloihin. Ei muuta" Luke sanoo sarkastisesti.

"SÄ SIIS PETÄT MUA JONKI HUONOMUISTISEN KANSSA!" Sanni huutaa.

"NO JOO NIIN PETÄNKIN!" Luke huutaa ja lähtee ovi paukkuen asunnostani.

Group Messages Ft. BoysDonde viven las historias. Descúbrelo ahora