M U D L O V S K Á Š M E J D K A

6.7K 665 22
                                    

VI.vzpomínka
Počet slov:526
5.ročník/duben 1975

,,Levicorpus!" hlas Jamese Pottera byl slyšet snad až na druhou stranu jezera. Za těch pět let, co jsme tady, si parta Pobertů - James, Sirius, Remus a Peter - stačila najít jednoduchý terč. Severuse Snapea, mého spolužáka.

Pohled, kterým bych mohla vraždit, jsem zavrtala do zad Jamese Pottera, který si užíval pozornosti uprostřed hloučku studentů. Nad hlavami všech visel za kotník Severus. Vstala jsem, nechala knihu knihou, a s hůlkou v ruce běžela k hloučku.

,,Pottere!"

Dav se rozestoupil a přede mnou stála ona parta. James stále svou hůlku nesklonil.

,,Přeješ si, drahá?" zašklebil se Sirius.

,,Neříkej mi drahá," zavrčela jsem, ,,a okamžitě ho dejte dolů."

,,Ale Millie, v prvním ročníku jsme si přece rozumněli, nás pět a-"

,,V prvním ročníku možná, Pottere. V prvním ročníku jste ty a Black nebyli tak nafoukaní fracci. Dej ho dolů, hned."

,,Ne."

,,Dej ho dolů, Pottere!" To už se ke mně přidala nebelvírská studentka, Lily Evansová. James se vítězně usmál.

,,A půjdeš pak se mnou na rande, Evansová?"

,,Ne, nepůjdu s takovým odporným šikanátorem na rande," odsekla mu Lily.

,,A já nepotřebuju pomoc od mudlovský šmejdky!" To už Severus ztratil nervy. Zalapala jsem po dechu, když jsem tohle oslovení uslyšela. Lily jako by zkameněla.

,,To odvoláš, Srabusi!" vyjekl James, avšak Lily se otočila na podpatku a pohodila ohnivě rudými vlasy.

,,Tak si pomož sám!" A odkráčela zase pryč.

,,Dost už! Dej ho okamžitě dolů!" zakřičela jsem.

,,Ne."

,,Titillando!" vykřikla jsem zaklínadlo, které Siriuse zasáhlo. Spadl na zem a začal se nekontrolovatelně svíjet v záchvatech smíchu.

,,Tak dáš ho dolů?" zúžila jsem oči. James mlčel a ohromeně se díval na smějícího se Siriuse.

,,Dobře, jak chceš. Anteoculatia!" Jamesovi začaly růst parohy a studenti se začali smát. James pustil svou hůlku a začal si ohmatávat parohy.

,,Spongify!" Periferním viděním jsem spatřila padajícího Severuse, protože Potterovo kouzlo bylo zrušeno. Severus tak dopadl do měkkého.

,,Levicorpus!" Sirius se přestal smát a společně s Jamesem teď viseli za kotník, jako předtím Severus. James se parohy skoro dotýkal země.

,,Příště si rozmyslete, co za hloupý žert budete provádět," odsekla jsem a měla se k odchodu.

,,Příště si najdeme místo, na kterém nebudeš ty!" křikl za mnou Black, já už však kráčela dál od nich.

,,Musíte ale uznat, že je vážně dobrá!" zaslechla jsem obdivný hlas Remuse. Usmála jsem se.

,,Kéž bych uměl kouzlit tak jako ona!" Peter se zasnil.

,,Oba buďte ticho! Máš se učit, Petere! Potřebuju se dostat dolů a taky se zbavit těch prokletých parohů!" nadával James.

,,A já myslel, že ty parohy rád, Dvanácteráku!"

,,Díky za pomoc," ozvalo se nejistě vedle mě. Pohlédla jsem do bledé tváře zmijozelského studenta.

,,Není zač," usmála jsem se a pokračovala v cestě.

Pak jsem si ale něco uvědomila a otočila se k němu. Překvapeně se na mě podíval. ,,Běž za Lily a omluv se jí, Severusi."

On si povzdechl, ale přikývl. Měl se už také k odchodu, ale já ještě křikla: ,,Severusi!"

Otočil se a moje modrošedé oči se setkaly s těmi jeho onyxově černými. ,,Ano?" zeptal se.

,,Kdybys... kdybys někdy potřeboval pomoct... tak... ti pomůžu, když budu blízko." Když jsem si uvědomila, co jsem to vlastně vypustila z úst, začervenala jsem se. On však pobaveně přikývl a pak zmizel.

Other Slytherin girl I. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat