P L E S

6.5K 604 25
                                    

X.vzpomínka
Počet slov:940
7.ročník/23.prosince 1977

,,Merline, já tak nesnáším plesy," vrčela jsem naštvaně. Nemám ráda všechny události, při kterých musím mít šaty. Protože já nemám ráda šaty.

,,Millie, to jsi řekla za tenhle měsíc nejmíň tisíckrát," zahihňala se Louie. Protočila jsem očima a přejížděla se pohledem v zrcadle.

,,Vypadáš v nich dobře, vážně," protočila očima Narcissa.

,,Ještě řekni, že mi jdou k očím a uškrtím tě." Moje oči byly totiž modrošedé, ne zelené.

,,Jdou ti- ne, fajn, dělám si srandu. Vážně ti sluší. S kým že to vlastně jdeš?" ptala se Cissa.

Sedla jsem si na postel a chtěla si prohrábnout vlasy, jenže pak mi došlo, že je mám v drdolu.

,,No já nevím," uchechtla jsem se.

,,Jak nevíš? Pozval tě někdo, ne? S kým bys chtěla jít?" přidala se Louie. Louie, malá dívka s hnědými kudrnami - ty teď kudrnami nebyly, protože měla vlasy vyžehlené - na sobě měla třpytivé, stříbrné šaty.

,,Pozval mě Black," stáhla jsem rty do úzké linky. Narcissa se zasmála.

,,Takže jdeš s ním, že je to tak?" popichovala mě.

,,Co jiného jsem měla odpovědět," povzdechla jsem si.

,,Louie, ty jdeš s kým?"

,,S Augustusem," začervenala se. Na Gusovi viselo hodně holek, protože byl hezký a hrál famfrpál, na sukničkáře Blacka však neměl nikdo.

,,Teda," vydechla jsem, ,,a ty, Ciss?"

,,S Benem," pokrčila lhostejně rameny. Narcissa se od zmijozelských barev držela dál. Měla na sobě tmavě modré šaty.

,,Tak já myslím, že bychom měly jít, holky," zvedla se Louie. My s Narcissou jsme udělaly totéž a pak sešly do společenky. Na ně tam čekali jejich partneři, kdežto na mě čekal Black před Velkou síní.

,,Ahoj. Moc ti to sluší," usmál se na mě zářivě. I on dneska vypadal hezky a hodně upraveně.

,,Díky," rozpačitě jsem se usmála nazpět. Nabídl mi rámě a společně jsme vešli do Velké síně, která byla přenádherně vyzdobená.

,,Věděl jsem, že se mnou půjdeš," zazubil se, když jsme se posadili k jednomu ze stolů. Kolem bylo už celkem hodně párů - ples ale začínal až za dvacet minut.

,,Opravdu? A jak jsi si mohl být tak jistý?"

,,Protože tě nikdo jiný nepozval," zaradoval se. ,,Remus k tomu neměl odvahu."

,,Takže mě chtěl pozvat?"

,,Samozřejmě. Jde ale s Lunou."

,,A James s kým?"

,,S Lily. Prý souhlasila, protože se jí ptal vždy, když na ni narazil," zasmáli jsme se. Možná, že není až tak špatný.

,,A Peter?"

,,Ten asi s nikým. Chudák."

Pak nastalo trapné ticho. Naštěstí právě přicházel James s Lily, kteří si ihned sedli k našemu stolu.

,,Lily! Hrozně ti to sluší!" Lily se na mě usmála.

,,Děkuju. I tobě to sluší."

U jiného stolu jsem zahlédla Cissu a Louie společně se svými partnery. To už přicházel i Remus s Lunou, za nimi šel nesměle Peter. Remus se na mě omluvně usmál, já však zavrtěla hlavou. Hrozně jim to spolu slušelo.

Luna měla hnědé oči a blonďaté vlasy. Na sobě měla zlaté šaty, bylo poznat to, že je hrdá nebelvírka. Velká síň se rychle zaplnila. Jakmile odbila celá, Brumbál všem popřál hezkou zábavu a ples začal. Chlapci přicházeli k dívkám a žádali je o tanec, a Sirius tak učinil též.

,,Smím prosit, zmijozelko?" Přijala jsem jeho ruku a společně jsme odešli na parket. Dala jsem mu ruku na rameno a on mi ji dal kolem pasu.

,,Neumím tančit, takže promiň, jestli ti pošlapu nohy," zašklebila jsem se.

,,To je v pohodě. Hele, potřebuju se tě na něco zeptat," zadumaně mě sledoval.

,,Jestli se to týká ohledně rande, tak-"

,,Ne, ne, netýká se to rande. Víš, někdy mám pocit, že jsi víla. Asi to zní blbě, ale vážně mi to někdy tak přijde," zasmál se nervózně.

,,Na to ti nedokážu odpovědět, protože já sama tu odpověď neznám. Nevím, kdo je můj otec a matka. Třeba máš pravdu," pokrčila jsem rameny.

,,Jak to jde, Tichošlápku?" objevil se u nás zubící se James s Lily.

,,Výtečně. Jak u tebe, Dvanácteráku?"

,,Lepší už to nebude. Neviděl jsi Náměsíčníka?"

,,Můj ty Merline, co to máte za přezdívky?" kroutila jsem hlavou.

,,Máme k tomu své důvody, Měnivlasko," varovně jsem se na Siriuse podívala a u jednoho ze stolů spatřila stát Remuse.

,,Asi si půjdu dát něco k pití," vymanila jsem se ze Siriusova držení a on chápavě přikývl.

,,Zatančíš si se mnou?" zeptal se stydlivě Remus, když jsem došla na konec parketu.

,,Dobře, ale nejdřív si dám něco k pití," zasmála jsem se a napila se máslového ležáku. Pak jsme s Remusem šli zpět na parket.

Chvíli jsme si jen koukali do očí, ale já nakonec ticho prolomila: ,,Kam každý měsíc mizíš?"

To byla otázka, která mě sžírala dost dlouhou dobu. I předchozí roky. Ucítila jsem, že maličko ztuhl a pak si povzdechl. Já spatřila chlapce s černými vlasy, jak sedí sám u jednoho ze stolů.

,,Promiň, ale na to ti nemůžu odpovědět -"

,,Jasně, chápu. Tak já už jdu." I jemu jsem se vymanila z držení a běžela ke stolu, u kterého seděl Severus sám. Asi jsem ho překvapila, když jsem si najednou sedla vedle něj.

,,Ahoj, Seve," usmála jsem se.

,,Ahoj. Proč netančíš?" ptal se.

,,No, nechtěl by sis zatančit se mnou?" zazubila jsem se. Nechtěla jsem, aby tu seděl sám. Pokrčil rameny.

,,Tak pojď." Táhla jsem ho na parket.

,,Předem tě varuju, neumím tancovat," uchechtla jsem se a jemu to vykouzlilo úsměv na tváři.

,,To je v pohodě, já taky neumím tančit." To ale byla lež, protože tančil dobře.

,,Jak je to mezi tebou a Lily?" zeptala jsem se tiše. Věděla jsem, že je to stále choulostivé téma.

,,Nijak. Nebavíme se spolu," povzdechl si. Spatřila jsem Siriusův žárlivý a zároveň nenávistný pohled.

Jemně jsem Severuse pohladila po rameni. ,,Nechtěla bys zítra jít na máslový ležák? Asi bych se potřeboval někomu s něčím svěřit...."

Na psaní téhle kapitoly jsem se dost těšila:D
Tak doufám, že se vám alespoň trochu líbila:)
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤

Other Slytherin girl I. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat