H A R R Y P O T T E R

5K 513 63
                                    

Počet slov:428
21 let/31.října 1981

Dům vypadal zcela opuštěně a naprosto v příšerném stavu. Plot byl rozbitý, dveře dokořán otevřené a to samé i okna. Dům vypadal strašidelně a temně.

Na malou chvíli mě napadlo, že se snad Potterovi odstěhovali, pak mi ale došlo něco jiného.

,,Ne... to se nemohlo stát," přesvědčovala jsem sama sebe a prošla otevřenou brankou. Šla jsem ke dveřím a vešla dovnitř.

Dům byl liduprázdný a tichý. Ovšem liduprázdný - jak jsem zjistila - nakonec nebyl.

U schodů leželo tělo Jamese Pottera. Na sobě měl pyžamo a jeho hnědé oči, které vždy zářily, se teď dívaly prázdně na strop.

,,Jamesi... Dvanácteráku," vydechla jsem a snažila se zaplašit slzy. James Potter byl mrtvý a ačkoliv jsem si moc přála něco udělat, nemohla jsem mu nijak pomoct.

Přešla jsem mrtvé Jamesovo tělo a zamířila po schodech nahoru. Dveře jednoho z pokojů byly vypáčené a v pokoji problikávalo světlo. Usoudila jsem, že to bude nejspíš pokoj malého Harryho, protože se ozýval tichý pláč.

Pomalu jsem kráčela k dětskému pokoji a děsila se toho, co uvidím. Opatrně jsem nahlédla dovnitř a šokovalo mě to, co jsem viděla.

Severus Snape srdceryvně vzlykal a držel v náruči zesnulou Lily Potterovou. Lily měla zavřené oči a Severusův pláč byl v tichém domě zřetelně slyšet. Po tváři mu stékaly slzy a on jemně hladil paži jeho milované Lily.

,,Severusi," vydechla jsem a tentokrát už slzám zabránit nedokázala.

V dětské postýlce seděl malinký Harry, kterému byl v červenci rok. Hleděl na svou maminku a Severuse, který ji v náruči kolébal. I on brečel a na čelíčku mu byla vidět zřetelná jizva ve tvaru blesku.

Přešla jsem k Severusovi, který byl s Lily u Harryho postýlky a smutně se na něj podívala. Nevěnoval mi žádnou pozornost a jeho slzy dopadaly na Lilyiny zrzavé vlasy.

,,Neměl jsem mu o tom říkat," řekl najednou mezi vzlyky. ,,Kdyby se to nedozvěděl, žila by."

Smutně jsem pokroutila hlavou a setřela si slzy; teď bylo celkem důležité, kam zmizel on. Nemá cenu brečet nad rozlitým mlékem.

Prohledala jsem celý pokojíček a u dveří spatřila plášť. Černý, jaký nosil jen Lord Voldemort.

,,Je pryč," vydechla jsem. Nelitovala jsem ztráty svého bratra. Jak se ale podařilo malému dítěti, které neumí ovládat své kouzelné schopnosti, ho zastavit?

,,Nevím, jak jsi to dokázal, Harry, ale o tomhle dni a o tobě se bude mluvit ještě hodně dlouho," sklonila jsem se s jemným úsměvem k Harrymu, který na chvíli přestal plakat.

,,V tenhle den budeme vzpomínat na tvou maminku a tatínka, Harry. Na Lily a Jamese Potterovy. A tebe bude svět znát jako chlapce, který zastavil Pána Zla," Harry pozorně naslouchal.

,,A já tě ochráním, Harry Pottere."

KONEC
A nebo pokračování příště...

Tak tohle je konec Other Slytherin girl a já doufám, že se vám líbila. Jelikož neumím psát poděkování, shrnu to tady: děkuji vám za všechny votes, komentáře, vaši podporu a za to, že jste četli. Pokud máte nějaké otázky k postavám či příběhu, napište je do komentáře a já na ně odpovím:) někteří jste se mě ptali, jestli budu psát pokračování. Chtěli by jste?:) já jsem nad tím trošku přemýšlela, a možnááá bych ho napsala, pokud bych neměla nápad na žádnou jinou story:P ještě jednou vám všem moc děkuji a třeba se dočkáme pokračování!:P (můžete si přečíst i moje jiné příběhy:P)
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka

Other Slytherin girl I. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat