Z N A M E N Í Z L A

5K 509 50
                                    

XXI.vzpomínka
Počet slov:423
20 let/26.března 1980

Bolest se mi rozšířila do celého těla a já padla na kolena. Voldemort se usmál a i Bellatrix se k němu přidala se svým děsivým a hlasitým smíchem. Schoulila jsem se do klubíčka a snažila se nekřičet a ani sebou tolik neškubat. Bylo to však těžké.

Připadalo mi, že do mě někdo zabodl desítky nožů. Po několika vteřinách mě začalo bolet tělo čím dál tím víc a po tváři mi začaly stékat první slzy. To už jsem se neovládla a hlasitě a bolestně zakřičela. On se usmál a kouzlo zrušil.

Nebyla jsem schopná vstát. Jen jsem ležela a třásla se po celém těle. Na čele mi vyrašily krůpěje potu a Voldemort ke mně přešel. Podívala jsem se do jeho rudých očí, ale pak pohled odvrátila. Zadívala jsem se na lidi, kteří stáli za ním. Smrtijedi. Kde se tu vzali? V prvních řadách stál i Severus a já zatnula ruce v pěst, když jsem si vzpomněla na jeho zradu.

,,Už ses rozhodla?"

V tu chvíli mě napadlo udělat jen jedno. Chtěla jsem být lepší než Severus. Chtěla jsem dokázat, že já jsem lepší. Chtěla jsem ho potopit, pomstít se mu. A tak jsem to přijala. Možná i z části proto, že patří do mé rodiny.

,,Přijímám."

Pán Zla se vítězně usmál. ,,Povstaň."

Učinila jsem tak a on natáhl mou levou ruku dopředu. Vykasal mi rukáv nad paži a přejel prsty po mém předloktí.

Vyhledala jsem Severusův pohled. Že by se mu ve tváři zračilo překvapení? Možná. Za pár chvil už jsem měla ,,tetování" na levém předloktí. Dost to pálilo a nelíbilo se mi, že z úst lebky vylézá had.

Snažila jsem se tomu nevěnovat pozornost. ,,Za několik hodin to přejde," řekl a otočil se ke smrtijedům.

,,Mezi sebou máme někoho dalšího! Tohle je Millie."

Bellatrix se na mě rozzářeně usmívala a rty naznačovala: Já říkala, že z tebe něco bude!

••

29.března 1980

,,Bello, ty tedy víš, co máš dělat," Tom se obrátil na Bellu, která nadšeně přikývla. Pak se otočil zpět k nám.

Já jsem seděla po jeho levé ruce, Bella po pravé.

Tom vstal a pomalu začal procházet kolem nás. Za ním se plazila jeho oddaná Nagini.

,,Možná by bylo dobré, kdyby jsi s sebou vzala i Millie, Bellatrix," navrhl Tom a já se na své židli zachvěla, ,,mohla by se něco přiučit. Je ještě mladá a přidala se k nám teprve před třemi dny."

Sklopila jsem pohled.

,,Ano, můj pane," přikývla Bellatrix a zářivě se usmála. Zavřela jsem oči. Takže se zřejmě budu podílet na mučení nevinných lidí...

Jedinou útěchou mi bylo, že mi Severus věnoval soucitný a chápavý úsměv.

Objevilo se tu už několik ,,nápadníků", kteří by mohli s Mil tvořit pár😄
Máme tady už ship na Severuse a Mil👉Snillie
Na Mil a Siriuse👉Milrius
A ještě nám chybí vytvořit ship na Remuse a Mil. Napadá vás nějaký? Protože tenhle pár máte očividně rádi❤ pište do komentářů vaše nápady na ship Remuse a Millie!😄❤
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka

Other Slytherin girl I. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat