XVIII.vzpomínka
Počet slov:326
19 let/12.března 1980,,Ne."
,,Cože jsi to řekla?" zúžil své červené oči. ,,Zopakuj to!"
,,Řekla jsem ne!" můj hlas byl hlasitější. Had, který ležel před krbem, zasyčel.
,,Slyšela jsi, co Nagini právě řekla?" Takže to je jeho domácí mazlíček?
,,Ne. Měla bych snad?" Zdálo se mi, že ví něco, co já ne.
,,Severusi!" zaburácel Voldemortův hlas. Dveře se otevřely. Stál v nich Severus a klanil se svému pánovi.
,,Ano, můj pane?"
,,Odveď ji dolů do sklepení. Pustím tě, až dostaneš rozum," řekl chladně Voldemort a otočil se ke mně zády. Měla jsem chuť na tohoto muže vrhnout smrtící kletbu, ale Severus mě pevně chytil za ruku a vedl mě pryč.
,,Pusť mě, ty zrádce!" snažila jsem se vykroutit z jeho sevření, on mě však pevně držel a nesmlouvavě mě vedl dolů po schodech.
,,Jak jsi mohl?! Jak můžeš pracovat pro něj?! Hnusíš se mi!" sykla jsem a třela si zápěstí. On se však mlčky otočil a zamknul mě tu.
Porozhlédla jsem se kolem - byla tu tma, zima a vlhko. Sedla jsem si na zem a přejela rukou po studené zemi. To mě tu bude držet tak dlouho, dokud se nepřidám ke smrtijedům?
Vtom se ozvalo tiché ,puf'.
Otočila jsem se za zvukem a málem vyjekla, když jsem tam spatřila stát jako vždy klidného Brumbála. Přešel ke mně. Jak se tu mohl tak objevit? Cožpak to zde není zabezpečeno kouzlem, aby se sem nikdo nemohl přemístit?
,,Jste v pořádku, slečno?" vstala jsem a nervózně se podívala ke dveřím.
,,Jak jste mě našel, pane profesore?" vydechla jsem.
,,Jednoduše. Pomůžu ti se odsud dostat. Nastal čas, kdy se už musíš dozvědět pravdu o své minulosti," sdělil mi tiše Brumbál.
,,Ale co když mě bude hledat?"
,,To asi bude. Ale ty se sem budeš muset vrátit. A teď pojď," natáhl ke mně ruku. Dotkla jsem se jí tou svojí a ucítila škubnutí nad pupíkem. Vše se se mnou zatočilo a já dopadla na kolena. Stála jsem společně s Brumbálem před nějakým opuštěným statkem.
,,Pane profesore, kde to jsme?"
,,Tohle je, Millie, Raddleův statek. Ale asi bych měl začít pěkně od začátku...."
Hurá, konečně jsem se dopracovala k téhle části^^
Už brzy odhalíme Milliinu minulost^^
Upřímně doufám, že budete překvapeni^^
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka
ČTEŠ
Other Slytherin girl I. ✔
Fanfiction,,Byla jiná. Zvláštní a výjimečná," říkávali. ,,Ne proto, že byla na škole jediným metamorfomágem. Ale proto, že byla jiná zmijozelská dívka." Příběh o dívce, která šla svou cestou. Až do konce. Mladý a usměvavý Sirius Black jeví o nadanou zmijozelk...