İnsan canını çok yakan birisini nasıl bu kadar çok sevebilir ki? Bütün dalgalara nasıl dayanabilir, durgun denizlerde yüzmek varken?
Nasıl yapabiliyorum acaba. Eminim tek ben değilimdir.Neden çıkmıyorsun aklımdan, tam unuttum derken neden sürekli yanımdasın; sürekli benimle konuşmaya çalışıyorsun, izliyorsun...?
Kafamı karıştırmaya çalışıyorsan tebrik ederim başardın. Kafam şuan o kadar karışık ki.
Tam kendime ' Tamam, unuttum artık eser kalmadı.' diyorum, o iki gün yaptıkların bana yetiyor. İçimdeki sana olan sevgimi örtmeye çalışırken, açtığın yaranın kabuk bağlamasını beklerken sen o yarayı öyle bir deşiyorsun ki... Bırak kabuk bağlasın, ne istiyorsun?Canımın yanmasından, üzülmemden zevk alıyorsun sanırım? Seni kimsenin sevemeyeceği kadar seven beni üzmekten zevk alıyorsun değil mi? Ve bunun için sana olan sevgimi kullanıyorsun sanırım
Peki bunu bana neden yapıyorsun? Ne yaptım ben sana? Ne istiyorsun benden?
Kalbim zaten paramparça. Ne bekliyorsun karşında en zayıf, en güçsüz halimle duruyorum. Oturmuş bekliyorum. Neyi bekliyorum bilmeden, bekliyorum işte.Bu kadar paramparçayken hiçbir şey yapamıyorum. Ailem, arkadaşlarım, öğretmenlerim...
Bir de üzerine sen. Sen de gel üzerime. Yapayalnız, kapkara dört duvarın arasında sıkışmış öylece bekliyorum. Ölüyorum içten içe, sesimi duyan yok.
Her akşam ağlayıp, sabaha şişmiş gözlerimle uyanıyorum.Hergün ağlayıp; annemin, babamın, arkadaşlarımın yüzüne gülüp onlarla mutlu olmaya çalışmak ne demek biliyor musun? Senin, benim kardeşim dediğim insanlarla gözümün içine bakarak, konuşup gülüşmeni izlemek nasıl bir duygu biliyor musun? O an gözlerimin dolup, o göz yaşı akmasın diye ne kadar uğraştığımı, insanlardan nasıl kaçtığımı biliyor musun?
O acı ne demek biliyor musun sen? Bütün her şeye rağmen, için kan ağlarken etrafa yalandan gülmenin nasıl bir duygu olduğunu biliyor musun sen?Her şeye rağmen, içimdeki bu umut sönmüyor. Belki de o umuttur benim yaşamamı sağlayan.
Hergün bana " Daha ölmedin! Ayağa kalkıp, bütün insanlara ölmediğini gösterecek; herkese inat savaşıp ayakta kalacaksın. Ayakta kalıp savaştığın sürece bu oyunu sen kazanmış olacaksın. Fakat her şeye rağmen ayakta duracaksın!" diyor bana.
Yürüdüğüm bu yolda bana yardım edebilecek tek kişi benim. Başka kimse değil.Arkadaşlar yorum yapar mısınız lütfen :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımdan Bir Parça...
القصة القصيرةİnsan ne zamana kadar dayanabilir ki bütün beklentilere? Evindeki, okulundaki, dışarıdaki baskılara, yaşadıklarına, sevdiklerinin ihanetine, hergün gördüğü bir türlü unutamadığı sevdiği çocuğa... Hele ki elinden hiçbir şey gelmiyorsa... Bütün bunlar...