♡7.BÖLÜM♡

41 9 1
                                    

Bir gün daha bitti, hiç yanımdan ayrılmadın. Sürekli benimle konuşmaya çalıştın. Sanki 'Bırak senin yanında kalayım' dermiş gibiydi gözlerin. Ve bütün bunları yaparken yanında hiçbir arkadaşın yoktu. Onlar yokken hep yanımdasın. Aramızdaki engeller onlar mı? Yoksa onlardan korkuyor musun? Neden bir öyle bir böylesin? Gerçekten korkuyor olabilir misin?

Kalbim acıyor her gün; senin yüzünden, yaşadıklarım yüzünden, yaşattıkların yüzünden... Kalbim acıyor! Canım yanıyor senin yüzünden. Hergün ağlıyorum. Bıkmadın mı, hergün üzüp ağlatmaktan? Ne istiyorsun benden? Ne bekliyorsun? Neye dayanarak yapıyorsun bunları? Birisinin üzülmesi umrunda değil, değil mi? Sen üzülme ama üz! Sen sevme ama sevil! Bunu istiyorsun değil mi? Sadece kendini düşünüyorsun, başkası umrunda değil! Sen mutlu ol, başkası olmasın. Neden bu kadar bencilsin? Neden kendinden başka birisini düşünmüyorsun? 

Gerçekten ne yapmaya çalışıyorsun? Canımı yakmaya mı? Beni hayattan soğutmaya mı? Canım acıyor!  Neden anlamıyorsun? Olmuyor, yapmıyorum umursamaz davranamıyorum. Hele ki sana karşı.

İnsanlara güvenemiyorsun. Herkesi kendin gibi sanıyorsun. Gerçek hislerini, gerçekten hissettiklerini söyleyemiyorsun. Açık açık istediklerini söyleyemiyorsun çünkü korkuyorsun. Korkaksın! Saklandığın yerden çıkamıyorsun çünkü korkuyorsun. Olacaklardan korkuyorsun, elindekileri kaybetmekten korkuyorsun.

Herhangi bir şey için savaşamazsın. Cesur değilsin. Korkaksın! Canının yanmasından korkuyorsun. Küçük bir çocuk gibisin fakat o kadar masum değilsin. Yaptıklarını biliyorsun, insanları ne kadar üzdüğünün farkındasın. Aynı şeyleri yaşamamak için saklanıyorsun. Biliyorsun görüyorsun her şeyi. Ona göre davranıyorsun. Her şeyin farkındasın.
Seni seven insanları üzdüğünün farkındasın!

Yapma artık. Canım yanıyor! Kalbim paramparça zaten!

Arkamdan o kadar laf ettin, dalga geçtin... Sadece sen değil arkadaşların da. Seni sevenlere neden böyle yapıyorsun? Sevilmek ağırına mı gidiyor?

Elimden hiçbir şey gelmiyor. Dilimden de iki kelime çıkmıyor sana karşı ya...
Artık bir şey demiyorum...

Arkadaşlar yorum ve vote lerinizi bekliyorum. :))
Sizi Çok ama çok seviyorum...

Hayatımdan Bir Parça...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin