Hoofdstuk 23.

5.8K 193 8
                                    

Fuck vlinders, ik voel de hele dierentuin in mijn buik als ik bij jou ben.

P.o.v. Axel:

Vlug gooi ik Leah op mijn scooter, ik heb liever niet dat ze ervandoor gaat. Ik zie haar om hulp seinen naar Claudia, maar die kijkt hulpeloos terug. Het was niet mijn bedoeling om zo bot te zijn, maar ik was ongerust. En dat is me nog nooit gebeurt voor een meisje. Maar toen ik hoorde dat ze het 1e lesuur gewoon op school was en het 2e niet op kwam dagen, schrok ik. Eerst deed ik alsof het me niet zoveel boeide, ik ben natuurlijk nog steeds een badboy. Maar toen ze in de pauze nog steeds niet terug was, werd ik nog ongeruster, dus belde ik haar. Gelukkig nam ze op, anders had er wat gezwaaid voor haar! Ik ben verdomme haar vriendje, ze hoort in de pauze kwijlend om me heen te hangen. Maar nee hoor, Leah is en blijft gewoon Leah, of ze nu een vriendje heeft of niet.

Als een bezetene rij ik door de stad, en Leah klemt zich stevig aan me vast. Ik voel haar warmte door mijn korte shirt heen. Ik rij naar mijn huis, mijn ouders zijn toch niet thuis, en dan kunnen we beter praten dan op een openbare plek. Als ik stilsta springt Leah gelijk van de scooter af en meteen mis ik haar warmte. Wat best gek klinkt, aangezien het 22 graden is buiten. Als ik mijn scooter op slot heb gezet draai ik me om naar Leah, die me aarzelend aan staat te kijken. Ik bedenk me geen moment, sla mijn armen om haar heen en trek haar naar me toe. Als ze omhoog kijkt, druk ik een kus op haar voorhoofd en zeg: 'wil je me nooit meer zo laten schrikken prinses?' ze knikt en ik trek haar nog wat dichter naar me toe.

******************************

Als we even zo gestaan hebben trek ik haar naar binnen. Ze gaat voorzichtig op de bank zitten en kijkt om zich heen. Niet dat er veel te zien is, mijn ouders zijn bijna nooit thuis dus hebben ze het huis simpel ingericht zodat de huishoudster het makkelijk schoon kan houden.

'Wil je wat te drinken prinses?'

'Ja, doe maar cola ofso.'

Ik grijns, geef haar nog een kus op haar voorhoofd, en zie tot mijn genoegen dat ze bloost. Vlug loop ik naar de keuken voordat ik haar echt kus. Dat wil ik wel, maar ik wil eerst met haar praten. Ik wil meer tijd met haar doorbrengen, op van die cliché dates gaan en haar gewoon knuffelen en zoenen tot ze er vam bloost. Maar dat gaat niet als zij zich niet inzet voor onze relatie. Vlug schenk ik het drinken in en loop weer naar de woonkamer.

L: dus...
A: dus...
L: je wou met me, ehh praten?
A: ja, ik wou zegmaar praten over, ons.

Ik zie haar slikken en moet moeite doen om haar niet in mijm armen te trekken. Ik weet dat als ik dat doe, ze zich terugtrekt en we nooit meer zo'n gesprek zullen voeren.

L: okee, wat wil je zeggen?
A: ik vind dat we wat meer tijd moeten doorbrengen met elkaar, weet je wel. Daten, en allerlei andere kleffe dingetjes die stelletjes doen.
L:maar, wij zijn geen normaal stel toch? Dit is toch allemaal een spelletje zodat jij je status niet verliest?

Nu is het mijn beurt om te slikken. Dat was het in het begin ja, maar nu merk ik dat ik Leah echt leuk begin te vinden. En in het begin verwarde me dat, maar nu vind ik het best. Ik wil Leah meer zien, meer met haar lachen en meer met haar praten.

A: ja, dat klopt. Maar als we wat meer tijd met elkaar doorbrengen, zie je het misschien niet meer als straf.

Ik zie dat ze bloost. Ik ga haar nog niet vertellen dat ik haar leuk vindt, want op het moment weet ik zeker dat ze mij een arrogante kwal vindt. Maar als we wat meer met elkaar omgaan, is de kans groot dat ze mij ook leuk begint te vinden. Ik zie hoe ze langzaam knikt en nog even nadenkt over wat ik heb gezegd.

'Oke mister trouble, zullen we even gaan roken? Heb ik zin in.'

'Alles voor mijn prinses.'

Vlug staat ze op en loopt naar de deur, maar niet snel genoeg om te zien dat ze bloost. Ik grijns, damn wat is ze knap. Vlug loop ik achter haar aan en ga naast haar zitten op het bankje in de tuin. We steken allebei een sigaret op, en ik staar naar haar gezicht. Als ze het merkt blaast ze wat rook uit in mijn gezicht. In lach in mezelf, als ze dat nog een keer doet moet ik snel handelen. En ja hoor, weer draait ze haar hoofd om en wil ze wat rook in mijn gezicht uitblazen, maar voor ze haar hoofd weer weg heefd kunnen draaien, heb ik al een kusje op haar lippen gezet. Ze bloost en gilt: 'Axel, waarom doe je dat nou?' ik grijns, zeg niks en rook rustig verder. Als we allebei onze sigaret op hebben trek ik haar op schoot. Eerst wil ze tegenstribbelen, maar ik ben veel sterker dan haar, dus dat is alleen maar verspilde moeite. Als we een tijdje zo gezeten hebben wordt het koud en gaan we naar binnen. Als we vlak bij de deur zijn pak ik leah's hand en trek haar weer naar me toe. Ze staat nu recht voor me, zo dichtbij dat ik de lichte sproetjes op haar wangen kan zien.

'Axel, wat is er? Waarom stoppen-'

Ze kan haar zin niet afmaken, want ik heb mijn lippen al op die van haar gedrukt. Ik voel hoe ze even verstijfd, maar me daarna terugzoent. En fuck vlinders, ik voel de hele dierentuin in mijn buik als ik bij jou ben.

Hier weer een hoofdstuk!

Enjoy xxx

fuck the rules, I'm going to be badassWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu