hoofstuk 25.

6.1K 194 2
                                    


You can be the naugthy little devil, and I can be your sweet little angel.

P.o.v. Axel:

Zenuwachtig ga ik naar school. Best stom eigenlijk, maar ik wil gewoon dat Leah de verassing die ik voor haar heb leuk vindt. Ik denk niet dat ze wat voor mij heeft, ze is heel vergeetachtig. Ik gok dat ze er gisteravond achter kwam toen ik haar appte. Ik grinnik, ik klink nu waarschijnlijk echt als een ideaal vriendje. Ik hoor Claudia gillen, en blij draai ik me om. Want waar Claudia is, is Leah. Maar voordat ik Leah gezien heb, voel ik haar lippen al op de mijne. What the fuck. Ze zoent mij! Uit zichzelf. Ik pak haar beet bij haar middel en trek haar naar me toe. Als we Claudia naast ons horen kuchen houden we pas op.

'Zo tortelduifjes, zal ik jullie voor de eerste 2 uur maar afmelden en een rustig plekje voor jullie zoeken?'

Ik grijns en ze rolt met haar ogen.

'Is goed Clau, dan heb ik even wat tijd voor mijn prinsesje.'

Claudia maakt kotsgebaren en loopt hoofdschuddend weg. Ik grijns, want ik weet dat we nu de eerste 2 uur niet meer in de les worden verwacht. Claudia krijgt alles voor elkaar. Ik weet niet hoe ze het doet, maar het lukt haar altijd.

Ik glimlach naar Leah en zie dat ze me met rode wangen aankijkt. Ik grijns en geef haar nog een kusje. Daarna pak ik haar jas, en als de gentleman die ik ben help ik haar met hem aantrekken.

'Kom prinses, we hebben nog 2 uur om onze relatie te vieren.'

Ze rolt met haar ogen maar ik zie dat ze nog steeds bloost.

Mijn prinses.

******************************

Leah zit achterop bij mij op de scooter, en ze klemt zich stevig aan me vast. Schuldig bedenk ik me dat ik gewoon harder ga rijden als zij achterop zit, zodat ze me beethoudt. Daarna bedenk ik me dat het me niet boeit, zolang ze maar dicht bij me in de buurt is.

Ik rij naar mijn huis, waar ik de verassing heb liggen. Het is niet groot, maar toen ik het zag liggen wist ik dat het voor haar gemaakt was. Ik weet hoe graag ze een wereldreis wil gaan maken, en toen ik de ketting zag wist ik dat ze hem geweldig zou vinden.

Ik rij de oprijlaan op en zet mijn scooter in de schuur. Mijn ouders zijn weer eens niet thuis, dat zijn ze nooit eigenlijk. Ik sla een arm om mijn Leah heen en ik geef haar vlug een kus op haar voorhoofd. Daarna trek ik haar mee naar binnen.

'Ga maar op de bank zitten, wil je wat drinken?'

'Ehm nee hoor, niet zo'n dorst.'

Ik knik bedenkelijk, en schenk toch een glas cola voor haar in. Als ik het op de tafel zet, trekt ze haar wenkbrouwen op, maar neemt toch een slok.

'Wacht hier, ik ga de verassing halen!'

'Ik ga nergens naartoe mister trouble, maar loop wel door. Ik haat wachten.'

Ik grijns en ik kan het niet laten nog een kus op haar lippen te drukken voor ik naar boven ren. Letterlijk rennen. Boven pak ik vlug het pakketje, mijn huishoudster heeft het ingepakt. Gelukkig, want ik ben daar rampzalig in. Daarna ren ik weer naar beneden en spring naast Leah op de bank.

'Maak open princess.'

'Woef woef!'

Ze grijnst naar me maar maakt hem wel open. Als ze ziet wat het is slaat ze haar handen voor haar gezicht en krijgt ze tranen in haar ogen.

Bezorgd vraag ik: 'wat is er lieverd? Is het niet goed? Had je toch liever zilver gehad?'

Ze glimlacht naar me en slaat dan haar armen om me heen.

'Nee joh gek, hij is perfect! Maar ik vind het zo lief van je!'

'Mhh, daar heb ik dan zeker wel een kus voor verdient?'

'Nah, een kleintje dan.'

Lachend trek ik haar op schoot, en pak de ketting. Ik ben van plan hem heel romantisch bij haar om te doen, als ik zie dat ze al een ketting draagt. Mijn hart slaat even een slag over als ik zie welke ketting het is.

De vriendschapsketting.

De ketting die ze me gegeven had op de avond dat ze dronken was. Waarom zou ze die nog steeds dragen?

'Litlle one, waarom draag je die ketting nog?'

Ze bloost en ik zie dat ze verlegen wordt van mijn vraag.

'Ik droeg hem gewoon nog, ik vond hem wel schattig.'

Ik glimlach blij naar haar en haal de ketting van haar hals. Daarna doe ik haar nieuwe ketting om.

'Deze staat je beter schat. Ik vind onze relatie zowieso leuker dan onze vriendschap.'

Ze bloost weer en ik druk mijn lippen op de hare. Weet je nog dat ik zei dat dit een verslaving ging worden? Ik had gelijk, ik kan er niet meer mee stoppen, zo heerlijk vind ik het.

Note:
Eenn hier ben ik weer. Het heeft even geduurd, maar mijn examens zijn nu officieel voorbij!🎉 yeaahhh! Nu hopen dat ik niet hoef te herkansen, maar dat zie ik nog wel. Ik kan nu in iedergeval weer lekker gaan schrijven!

lovelymex we hebben gewoon onze examens gedaan! Zin in de vakantie!🎉❤

Xxx

fuck the rules, I'm going to be badassWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu