Din perspectiva lui Jeff.M-am trezit cu micul dracusor in brate.
-Ce calma ee! Exclam eu privindu-mi pitica dormind.
Deci sa inteleg ca ieri era sa sparga usa de nervi..iar acum e asa..linistita..
Oo e 8! Asta inseamna ca ne putem schimba la normal! :3 Abia astept sa se trezeasca Em. Deja ii vad reactia.
Ooo! Isi deschide ochisorii!
-Mmm..aaaaah... Murmura ea intinzandu-se peste mine.
-Neata! Ce faci? O intreb eu ridicand o spranceana.
-Ma intind! Nu se vede?
-Ba da. Dar pana acum daca te trageam peste mine ma amenintai cu moartea...
-M-am obisnuit.
-Pai..domnisoara obisnuita, stiti ce zi e azi?
-Aaaa! Mersi ca mi-ai amintit! Treci in dusi! Vanatoooaaareee! Striga ea tragand de mine.
-Mai usor! Ma rupi in doua!
Ma tras cu ea pana in dusi si a inceput sa se dezbrace in timp ce eu ma holbam mirat la ea.
-Ce faci?
-Dus! Hai mai repede!
-Impreuna? Spun eu entuziasmat cu un xambet larg pe fata.
-Economisim timp. Spune ea bufnind in ras.
-Mie imi convine. Spun eu incercand sa o ating. In acel moment si-a scos tentaculele tinandu-ma la distanta.
-Nea nea nea! Nu am spus ca poti sa ma atingi! Inca..
-Macar nu mai arunci cu cutite dupa mine. Spun eu facand-o sa rada.
Ne-am imbracat si am iesit.
-Hai! Vanatoareee! Striga ea cu mainile in aer ca un copil mic.
-Dar..imi e foame..Spun eu prinzand-o de mijloc.
-Ok. Mancam si dupa plecamDin perspectiva Emmei.
In sfarsit! Pot sa vanez! Abia astept! Am coborat jos unde restul luau masa.
-Lyd, repede! Arunca-mi ceva ca vine foamea in glanda!
Jeff a coborat scarile si..
-Imi e foaaa...este intrerupt de mine care ii bagasem un sandvis in gura.
-Mersiii! Spune el incepand sa manance si facandu-ne sa radem.
-Gata! Ai mancat. Acum hai la vanatoareee! Strig eu tragandul spre usa.
-Nea nea nea! Voi veniti cu mine in birou. Am ceva important sa va spun.
-Oo haidee! Strig eu revoltata.
Am mers cu Slender si Jeff in birou.
-Deci..ce era ata de important?
-Pai..
-Haide! Spune!
-Pai..stiti... conacul acesta..nu a fost mereu asa.. Primul meu conac a fost doborat din temelie de catre un vechi "prieten" acum 16 ani. Asta a fost un al doilea motiv pentru care..tu, Em ai fost luata de catre mama ta.
-Sii..ce e cu asta?
-Pai acel prieten s-a intors si vrea razbunare..Spune Slendy aratandu-ne un bilet semnat cu numele de "Louysse".
-Daca il prind pe aici il fac frigarui! Strig eu ridicandu-mi cutitul.
-Si eu mananc frigaruile! Striga Jeff.
-Copii, nu e de gluma! Trebuie sa va pregatiti! Va las sa plecati la vanatoare cu conditia sa fiti cu ochii in patru. Louysse e foarte periculos! A fost ajutorul meu inaintea lui Harry si are multe din potiunile mele, plus ca stie multe secrete.
-Pai ce vrea?
-Razbunare si..o carte. Suna ciudat dar aceasta carte contine secretele universului.. Daca pune mana pe ea s-s-suntem pierduti..Ok..discutia asta ma cam speriat. Am plecat la vanatoare cu Jeff ca sa mai uitam..
Ajunsi langa o carare mica am vazut un baiat de vreo 17-18 ani, brunet cu ochii negri si bine facut.
-Uite! Arat eu spre baiat.
-Du-te la el si distragei atentia! Eu vin pe la spate.
M-am dus direct in fata lui si..el a lasat cartea pe care o citea in jos. Ma privit fix si a zis:
-Emma, Emma, Emma. Ce mai face micuta mea?
-Cine esti si de unde imi sti numele? Strig eu scotandu-mi cutitul.
-Eu? Nu ma recunosti? Sunt cel care a asistat nasterii tale intr-un mod.."spectaculos". Spune el pe un ton enervant.
-Tu esti Louysse?
-Ma bucur ca-ti amintesti, draga mea. Spune el calcandu-ma pe nervi.
Aaahh! Tipul asta e atat de enervant! Imi spun eu in gand.
-Daca imi mai spui o data asa te ard pe rug!
-Ouu, dar esti adorabila!
-Graaaa! Strig eu napustindu-ma asupra lui si punadui cutitul la gat.
Intre timp Jeff veni langa mine privind spectacolul.
-Oo! Jeff! Nu ai murit?
-Nu! Dar tu o vei face cat de curand!
-Voi chiar credeti ca veti scapa asa usor de mine?
-Pai ce vei face?
-Asta. Spune el scotand un pliculet de praf. Si-a turnat praful alb in palma si a suflat, disparand printre degetele mele fara urma.
-Asta a fost foarte ciudat!
Ne-am dus acasa, iar eu o caut pe Lyd care..nu era de gasit. Ben mi-a zis intr-un final ca a plecat cu Harry la o plimbare prin padure.Din perspectiva Lydiei.
Ma plimbam cu Harry prin padure cand un tip ne-a taiat calea.
-Buna, mica mea Lydia Stone. Imi spune el calm.
-Lyd, cine e tipul asta? Ma intreaba Harry.
-Sa mor daca stiu. Ii raspund eu.
-Draga mea Lydia, asta vei pati daca mai stai pe langa aceea, Emma Stone.
-Ce vrei sa spui?
-Ce vreau sa spun? Stai in casa cu o criminala in serie! Tu nu crezi ca te pui in pericol?
-E cea mai buna prietenaa! Strig eu aproape de lacrimi.
-In plus eu o voi apara. Spune Harry stergandu-mi lacrimile.
-Oo da? Harry, tu esti pe jumatate gargui. Daca Emma iti smulge aripile cazi la pamant fara suflare, iar ea stie bine asta.
-Nu ar face asa cevaa! Si daca ar face-o pot sa ma apar! Am si eu puteri..
-Da. Dar esti vulnerabila in fata ei. Un sinfur tentacul taiat si puterile tale se pierd.
-Nuuu! Gresesti! Strig eu cazand in genunchi.
-Pai, ne mai vedem, frumoasa Lydia. Spune el disparand in intuneric.
Harry ma luat in stilul miresei si ne-a teleportat acasa. Am fugit in camera Emmei ca sa-i spun tot.
Acolo am vazut-o pe Em stand peste Jeff si sarutandul.
-Ămm..Emma, pot sa te intreb ceva?
-Daa! Normal. Spune ea ridicandu-se de pe Jeff si venind spre mine.
Am iesit din camera si:
-Ce voiai sa ma intrebi?
-Ămm... Em, crezi ca vreo data ai fi in stare sa ma ucizi?
-Cee? Ce e cu intrebarea asta? Poate ca am aflat ca nu suntem surori dar..Lyd, esti cea mai buna si singura mea prietena! Poate ca sunt eu o criminala..dar nu imi omor prietenii!
-Nici daca ai fi obligata?
-Cel care m-ar obliga sa fac asta ar fi ucis pe loc!
-Ămm..bine..Imi pare rau ca nu am avut incredere in tine.
-Ooo! Hai aici! Nu stiu ce e cu intrebarea asta, dar nici nu conteaza. Tot sora mea ramai. Spune Em luandu-ma strans in brate.
Am rupt imbratisarea si am mers inapoi in camera mea.Din perspectiva Emnei.
Ok...nu stiu ce a apucat-o, dar voi afla. Pana atunci..
-Ce te-a intrebat?
-Iti voi povesti tot maine.
-Atunci..unde ramasesem.. Spune Jeff tragandu-ma inapoi peste el.
Nu, nu am facut nimic. Doar ne prosteam putin.Din perspectiva Lydiei.
Am mers la Harry care se plimba ingrijorat prin camera.
-Deci..ce a spus? Intreaba acesta?
-Harry! Stai linistit! Nu imi va face nimic. O fi ea o criminala, dar..tot sora mea e. Spun eu citand-o pe Em.
M-am dus langa Harry si am adormit linistita.
Heeei! Sper sa va placa capitolul! Baiatul de la media ar trebui sa fie Louysse. Cu adevarat e de fapt Sebastian din Black Butler. Un anime care mie sincer imi place.