Cine-i Alexa?

33 2 0
                                    


Din perspectiva Emmei.

M-am trezit inca in bratele lui Jeff. Am oftat si m-am ridicat. Am luat trandafirii si biletelele de pe noptiera si dansam cu ele prin camera. Am iesit din camera topaind si dansand si am coborat jos.

Din perspectiva Lydiei.

Stateam si mancam plictisita la masa cand..o vad pe Em topaind cu ceva in maini. Era asa de entuziasmata si..avea un zambet ciudat pe fata. Mi-am dat un palm face si am intrebat-o:
-Ce dracu faci ma? Te-ai lovit la cap?
-Nu.. Uiteee! Uiteee! Striga ea inmanandu-mi biletelele si trandafirii, iar ea continua sa danseza.
-Ouuu...deci asta tot ai tuu.. Spun eu cu un zambet tamp pe fata.
-Exact! Nu ca e dragut?
-Mdaa..sunt mandra de el. Am vazut cand gatea..pentru tine. Spun eu sarcastica.

Intre timp Ben venise penesimtite in spatele meu.
-Hmm..dragut. Pentru Alexa nu a facut nici odata asa ceva. Spune Ben uitandu-se la trandafiri si biletele.
-Stai! Cine eee Alexa?! Strig eu nervoasa.
-Ups...
-Nici un ups, piticanie! Tu imi spui in clipa asta tot sau vezi tu ce patesti!
-Emma! Lasa-l jos! Iti spun eu tot. Asta cand e speriat nu mai poate spune nimic. Spune Jane bufnind in ras.
-Spune! Il omor! Il omor, il ard si il omor din nou! Strig eu nervoasa bagand un cutit in masa.
-Hooo! Mai usor femeie! In ritmul asta vei darama casa!
-Spuneee!
-Uite, Alexa era un spion caruia Louysse ii dadu puteri de inger. Ea trebuia sa faca pe cineva sa se indragosteasca de ea si sa-i spuna toate secretele. Doar ca...ea era cam prostuta...se dadea la toti din casa...chiar si la..taticul tau..
-Iar Jeff i-a cazut in plasa? Il omor! Asta nu scapa viu! Urlu eu scotandu-mi cutitul din masa.
-Nebunoo! Stai locului! Nu i-a cazut in plasa.. Ea tragea de el peste tot.
-Tot il omor!
-De ce?
-Daca a facut sti tu ce cu aia? Vrei sa- mi dea boli de la tampita aia?
-Stai..voi ati..?
-Nuu! Inca..
-Ba pe mine deja ma doare capul..

Din perspectiva lui Jeff.

M-am trezit si am vazut ca Emma nu era langa mine. Am iesit din camera si am auzit-o cum tipa. Ce o fi patit pitica mea? Am coborat scarilele si vedeam cum Jane si Lyd o tineau imobilizando.
-Jeff! Fugi ca nu mai pot sa tin nebuna! Striga Jane la mine.
-De ce sa fug? Nu am facut nimic..
-Tampitule, stie de Alexa!
-Ai mama! Spun eu fugind inapoi.
-Nu scapi de mine, nenirocituleee! Striga Em si o auzeam cum fuge dupa mine.

Am urcat in camera noastra repede si am inchis usa baricadand-o cu...mine.
-Deschideee!
-Nu sunt prost! Daca deschid ma faci jumari!
-Pot sa te fac si prin usa! Spune ea si baga cutitul prin usa, acesta trecand exact pe langa capul meu. Am inghitit in sec si m-am dat in spate lasand-o sa intre.
-Esti mort! Spune ea trantindu-ma in pat si urcandu-se peste mine cu cutitul.
-Stai stai! Pot sa explic!
-Mi-a spus tot Jane!
-Pai atunci sti ca nu sunt vinovat!
-Nu asta e problema netotule!
-Dar care?
-Tu ai vrut sa faci ...cu mine..si..
-Sii..
-Daca ai facut ceva si cu tarfa aia? Spune ea trantindu-ma inapoi.
-De asta faci atata caz? Spun eu bufnind in ras.
-Ce e de ras?
-Tu! Iti e frica ca eu nu sunt...
-Ba nuu! Spune ea incercand sa para credibila.
-Oo ba da! Pentru ca vrei sa fiu doar al tau! Stiam eu ca am fane!
-Grrr...
-Stai! Asta inseamna ca tu vrei sa..
-Aaa bine! Gata! M-ai pris! Multumit?
-Foarte! Spun eu la urechea acesteia.
Am schimbat locurile, iar eu m-am urcat pe ea. Cand voiam sa o sarut ea s-a ferit.
-Ne ne ne ne ne! Domnule iubaret, tu mai ai de asteptat!
-Dar...dar...
-Nici un dar! Maine e ziua mea! Dupa ce fac 17 si scapam de Louysse...ma mai gandesc..
-Ok..daca tot mi-ai spus ar trebui sa bag astea la loc sigur.. Spun eu scotandu-mi vreo trei pachete de prezervative din buzunare.
-Ce dracu faceai cu toate alea? Spune ea facand ochii mari.
-Voiam sa fiu pregatit..
-Cu..trei pachete?
-Pai...de unde stiam eu ca nu deveneai obsedata de mine?
-Tu chiar esti bolnav!
-Nu-i adevarat! Sunt foarte sanatos!
-La cap...Jeff, la cap..
-Bine..pai vrei sa vi cu bolnavul asta la cap la i plimbare prin padure?
-Daca nu nai incerci nimic! Treci aici! Spune ea incepand sa ma controleze peste tot.
-Ce faci?
-Vreau sa fiu sigura!
-Ahamm...

Dupa ce domnisoara politista a terminat controlul de rutina am plecat.
Ne-am plimbat vreo ora si...am auzit un ras..
-Ai auzit si tu? Ma intreaba Em.
-Ooo nu! Te rog sa nu fie eaaa!
-Ce? Ea? Adica...tarfa aia?
-Nu trebuie sa vornesti urat draguto! Se auzea vocea Alexei.
-Iesi afaraaa! Vreau sa te vad! Striga Em scotandu-si tentaculele.
-Nu te eberva ca faci riduri frumusico! Se aude iar.
-Eu nu ti-as recomanda sa o enervezi! Iese urat! Spun eu.
-Taci Jeff! Vreau sa vad tarfa si s-o omor!
-Ou draguto, nu te-a invatat nimeni sa nu vorbesti urat? Spune Alexa aratandu-se.
-Esti moarta! Spune Em indreptandu-si tentaculele spre ea.

Em s-a napustit asupra Alexei si a prins-o cu tentaculele. A apropriat-o de ea si si-a scos cutitul. A inceput sa-i refaca fata...o cresta din ce in ce mai adanc pana aceasta a inceput sa spuna:
-Stai! Eu nu am nici o vina! Louysse m-a obligat!
-Chiar nu imi pasa! Ai facut-o, platesti!
-Dar..Em..nu a fost vina eu...Ii iau eu apararea.
-Ceee! Ii iei apararea! Jeff! Ce ai? Tu chiar nu intelegi?
-Ce ar trebui sa inteleg?
-Ca e o capcana idiotule!
-Stai ce?
-Em are dreptate! Dar din pacate pentru voi..e prea tarziu. Spune Alexa razand sadic.

Louysse a aparut cu o armata de politisti dupa el. Tacuri, elicoptere, pusti. Chiar suntem atat de periculosi?
Stai! Mai e cineva! Nu se poate...e Lyd si Harry..
-Lyd! Harry! Ce se intampla?
-Ce trebuia sa se intample de mult! Spune Lyd ranjind.
-Luatio! Striga unul din politisti.
-Jeff! Fugi!

Din perspectiva Emmei.

Nu pot sa cred! Asta e un cosmar! Nu poate fi adevarat. De cand l-am strigat pe Jeff...nu am mai vazut si auzit nimic..Am fost imobilizata..

M-am trezit. Eram dupa gratii. Ma uitam in jur si..nimic.
Deci...iata-ma aici..intr-o inchisoare de maxima securitate.
-Uau! Dejavu!
-Ai ghicit..surioara. Se auzea vocea lui Lyd din intuneric.
-Lyd! Ce crezi ca faci? Sunt sora ta! Nu ti-as face nimic nici odata!
-In primul rand nu esti sora mea! In al doilea era pentru binele tuturol.
-Ce vrei sa spui? Eu sunt cea buna! Louysse ti-a stors mintilee! Strig eu incercand sa ma apropri.
-Tu? Binele? Esti o criminala, Emma! O criminala cu sange rece!
-Dar nu imi ranesc familia Lyd! Asta faci tu acum! Eu nu sunt un monstru, insa..tu ai devenit unul..
-Aici te inseli.
-Ce vrei sa spui?
-Em, tu esti adevaratul monstru! Trebuie sa spun cine e tatal tau?
-Poate ca sunt, dar eu am o inima! Strig eu incercand sa ating gratiile.
-Nu te-as sfatui sa atingi alea!

M-am dat in spate si am inceput sa ma gandesc cum ar trebui sa evadez.. Jeff! El nu m-ar lasa aici. V-a venii dupa mine!
-Da surioara! V-a venii! Dar..dupa grati. Spune Lyd facandu-le semn politistilor sa-l aduca.
-Nuuuuu! Vei plati surioara! Vei plati scump pentru asta!
-Aham. Si ce o sa faci tu de acolo?
-Voi scapa..comva.
-Continua sa visezi si...la multi ani surioara.
-Ce?
-Ai stat inconstienta de cand te-am adus ieri. E ziua ta.

Nu! Nu imi pasa ca e ziua mea. Imi pasa doar sa scap, sa-l iau pe Jeff si sa fugim de aici. Voi gasii eu o metoda sa evadev! Trebuie! Chiar s-a prefacut tot timpul asta? Eram cele mai bune prietene..
-Medalionul..Spun eu in timp ce il scoteam.
Stralucea! L-am aruncat pe jos si l-am spart cu piciorul. Am ridicat resturile din el si...avea un Gps implantat. Nu pot sa cred! A planuit asta din prima zi! S-a prefacut!



Bunaaa! Sper ca v-a placut capitolul! Dati-mi un vot daca da si spuneti-va parerea.
In urmatorul capitol veti vedea ce se va intampla cu Em si Jeff. Oare vor evada sau..vor ramane prizonieri?

Partners in crimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum