Avertisment indirect

27 1 0
                                    


Din perspectiva lui Anubis.

Ma trezisem de ceva timp si ii priveam pe micutii amorezi cum dorm imbratisati. Erau asa de draguti!
La scurt timp s-au trezit, iar Emma s-a dus in baie.
-Te superi daca te las singur? Ma intreaba Jeff curios.
-Nu, dar.. unde mergi?
-La Em. Sti ca nu pot sa stau prea mult fara ea..
-Hai du-te amorezatule!

Din perspectiva lui Jeff.

Am intrat in baie si ma apropriam de Em care facea baie in cada inconjurata pana la gat in spuma.
-Deci..nu mai am voie sa fac nici baie singura? Ma intreaba Em.
-Nup!

Am sarutat-o pe gat si dupa am intrat si eu in cada. Eu stateam la capatul opus al cazii fata de ea si..parca distanta era infinita. O distanta infinita care ne despartea. Nu voiam alt ceva decat sa o simt langa mine.
-Ămm...poti..v-veni m-mai aproape.. Spun eu balbaindu-ma. De ce ma tot balbai asa? Sunt patetic!
-D-da...

S-a intors cu spatele si s-a lipit de mine complet. O strangeam in brate si nu mai voiam sa-i dau drumul.
-M-ma sufoci! Spune ea soptit din cauza ca nu avea aer.
-Scuze. Chicotesc eu.
-De cand esti tu asa..lipicios?
-De cand te transformi tu in dulceata. Bufnesc eu in ras.
-Dulceata? Nu ca tu esti posedat!
-Nea..Doar...nu vreau sa te pierd.
-De ce m-ai pierde?
-Louysse vine si... eu nu voi mai apuca sa te simt aproape.
-Tu crezi ca ne va infrange?
-Nu..dar..totusi pot sa stau asa pana atunci?
-Mie imi place, deci da.
-Ieeei!

M-am inveselit imediat cum am auzit asa ca nu m-am mai putut abtine si am sarutat-o. Cum ne-am atins buzele, ea a inceput sa adanceasca sarutul tot mai mult. Limbile noastre dansau, iar eu ma inroseam tot mai tare..Nu cred ca pot exprima senzatia aceea...dar, parca ma topeam..
Em a intrerupt sarutul gafaid usor si incepand sa chicoteasca cand a observat cat de rosu eram. Atunci eu am luat dusul si am udat-o direct in fata.
-Aaaargg! Ce faci maaa?
-Radeai de mine!
-Nu idiotule! Chicoteam din cauza...c-ca imi..placea.. Incepe ea sa se balbaie.
-Si m-mie..

Incepusem sa zambim unul la altul exact ca in filmele cu prosti, dar tot eram draguti.
M-am imbracat repede si o asteptam pe Emma care nici nu iesise inca din cada.
-Nu vi?
-Nuu! Veau sa ma imbaci tu! Spune ea cu o voce de bebe si un puppy face.
-Binie! Sti ca nu te pot refuza. Chicotesc eu.
Am luat-o in stilul miresei din cada si am inceput sa o imbrac ca pe un bebelus mic. Dupa care am intrat in camera noastra.
-Si uite si pestisorii! Incepe Anubis sa rada.
-Pestisorii? Sar eu si Emma ca arsi.
-Nu e vina mea ca faceti pana si baie impreuna.

Dupa ce Anubis a terminat de comentat am coborat jos la masa.
-Unde Satan s-au dus toti? Intreaba Em.
-Nu stiu, dar asta inseamna ca putem sa ne facem de cap. Ranjesc eu.
-Serios Jeff?
-Ma refeream la mancare! Cica eu sunt obsedat!
-Pff..
-Haidee! Nu te suparaaa! O imbratisez eu pe Em si ii dau saruturi peste tot unde apuc.
-B-bine! ..mooor! g-gataaa.. Incepe ea sa rada. Am uitat ca se gadila la pupaturi..

Am vazut ca se intindea dupa o cutie de cereale asa ca am prins-o de talie si am ridicat-o cam..pana in tavan..
-Uuup! Mersi. Si mai usor ca dau cu capul. Chicoteste ea.
-Cu placere piticot!
-Nu e vina mea ca tu ai 1.80!

Am terminat de mancat cerealele, iar dupa ne-am gandit sa mancam niste fructe. Emma si-a ales o banana, iar eu o portocala.
-Imi pare cunoscuta expresia asta.. Spun eu holbandu-ma la Em cand manca.
-Da. E moaca mea!
-Nuu! Aceeasi expresie ai si cand stai acolo jos si te.."joci" cu mini Jeff.
-Subconstientul lucreaza.
-Subconstientul tau e constient!
-Exact!

Am inceput sa radem ca niste copii, iar eu nu m-am putut abtine si am luat-o iar in brate. Cum sa te abti cand ai o piticanie asa simpatica in preajma? Mai ales cu ochii aia!
-Ce faci?
-Eu foarte binie!
-Vad..

Din perspectiva lui Anubis.

Ma plictisisem sa stau singur in camera aia asa ca am coborat jos unde...Emma statea intinsa pe masa din bucatarie, iar Jeff era pozitionat cu...intre picioarele ei, sarutandu-se cu foc.
-*Tuse,tuse* Sunt si eu pe aici! Strig eu.
-Nu imi pasa! Spune Jeff continuandu-si "treaba".
-Luati-va o cameraaa!

Partners in crimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum