M-am trezit de dimineata si mi-am dat seama ca alarma mea nu a sunat. M-am uitat la ceas si am sarit din pat strigand:
-Ceeee? 12:50? Sunt moaaartaaa, sunttt moaaartaaa!
Am fugit la dulap l-am deschis, toate hainele cazand pe mine, m-am imbracat cu viteza luminii si an coborat cazand pe scari cu tot cu ghiozdan.M-am tarat pana la usa si cand sa pun mana pe clanta, mama m-a oprit:
-Unde crezi ca pleci?
-La scoala!! Lasa-ma ca intarzi!!
-Azi e zi libera! Eu ti-am oprit alarma! Spune ea razand cu gura pana la urechi.
-Ti-am lasat un biletel pe noptiera.
-ok...
-Daca tot esti imbracata te las sa mergi undeva cu Lyd. Daca vrei.
-Daa!Chiar! Unde au disparut Jeff si cu Lyd?Ciudat..
Am sunat-o pe Lyd : un ton, doua, trei...:
-Hei Lyd!
-Hei sis!
-Unde ati disparut aseara?
-Aaa, azi dimineata mama ta a ajuns inainte sa plecam si Jeff m-a luat sa sarim pe geam..
-si ai fost tu de acord?
-nuu...chiar...M-a luat pe sus si a sarit cu mine..
-copilul asta nu e normal
-si tu esti?
-te bat!
-vezi sa nuu! Spune bufnind in ras.
-nu te pune cu o persoana ce detine o colectie de cutite!
-.....ma sperii cand vorbesti asa!
- oricum, voiam sa te intreb daca vi la o plimbare prin padure.
-nu pot! Merg in parc cu Harry..
-uuu, vedeti ce faceti porumbeilor!
-taciii!
-bine, paa! Spun eu chicotind
-paa!Ok, deci...hai sa-l sun pe Jeff! El sigur va vrea sa vina in padure: un ton, doua..
-Hei pisii! Ce faci? Spune el cu o voce de "cuceritor"
-Tociii! Voiam sa te intr... Am fost intrerupta de el
-Uita-te in spate..
-Aaaaa! Spun eu uitanduma la acesta care statea pe pervazul geamului meu.
-De cand esti aici?
-Treceam pe langa casa ta cand am vazut ca ma suni.
-Oricum...ai chef de o vanatoare?
-Eu mereu am chef!
-Atuci hai! Spun eu sarind pe langa el pe geam.
-Nu ai uitat ceva?Spune el tinand cutitul pe care il aveam in buzunarul de la spatele pantalonilor in mana.
-Cum ai? De fapt..prefer sa nu stiu. Hai!
-Ok, sefa!Ajunsi in padure am inceput sa ne plimbam si sa discutam. Dupa putin timp am vazut un tip destul de inalt langa un copac
-Uite acolo! Spun eu inaintand spre prada.
-Nea nea nea! Nu vreau sa te ranesti! ok?
-De cand esti asa grijuliu cu mine?
-De cand esti singura pe care o aaaaammm! Striga el incepand sa planga.
-Stai! Strig eu apropriinduma de el si luandul in brate.
-Chiar nu mai ai pe nimeni?
-Nuu..De cand ai aparut tu...am inceput sa zambesc din nou..Esti speciala si nu vreau sa te pierd..
Am inceput sa-l strang si mai tare si nu mai voiam sa-i dau drumul. El a rupt imbratisarea si a inceput sa se holbeze la mine cu lacrimi in ochi. Dupa cateva minute de tacere ...m-a sarutat. Parca nu mai voiam sa plec de acolo nici o data. Voiam doar sa ii vad zambetul.Intre timp
Din perspectiva Lydiei.M-am plimbat cu Harry prin parc, am mancat inghetata, am glumit si ne-am distrat. Credeam ca nu mai avem ce face, dar lui i-a venit ideea sa facem o scurta plimare prin padure. Am mers si am mers cand...ce sa vezi...erau Em si cu Jeff sarutanduse la umbra unui copac. I-am facut lui Harry semn sa taca si ne uitam la spectacol. Il vedeam pe Jeff cum o rezema pe Em de copac si dupa o ridica pe sus ca pe un bebe micut inca saruntand-o.
-Uuu, ce draguti sunt. Spune Harry.
-Si Em spunea ca nu il place. Haha buna gluma.
Pana la urma ne-am plictisit vazand ca amorezii nu mai termina...Stateam acolo de juma' de ora. Aveam timp sa facem um picnic in tot timpul ala. Atunci ne-am ridicat apropriandune de cei doi care inca nu rupsesera sarutul lor ..fara sfarsit.
-Ce faceti porumbeilor aici? Tot pe giugiuleala, tot pe giugiuleala? Spun eu incepand sa rad
-Mai exact de cand stati acolo? Spune Em inghitind in sec.
-De la inceput dar nu am vrut sa va deranjam. Ma rog am crezut ca veti termina repede.
-De cat timp stam mai exact aici? Intreaba Jeff
-Pai..cam juma' de ora..spune Harry.
-Ceee? Striga Em si cu Jeff in acelasi timp.
-Daca va mai lasam mult putem sa-i sunam pe cei de la cartea recordurilor. Spun eu razand cu gura pana la urechi.
-Daaa! Cel mai lung sarut din lumee! :))) Eu cred ca ma sufoc pana acum! Rade Harry si mai tare decat mine.
-Hahaha. Buna gluma!Spune Em ironica.
-Deci..amorezilor, mergem?
-Hai! Spun cei doi porumbei in cor.
-Deja se simt, eu ti-am spus. Ii zic eu lui Harry.
-Darrr le sta binee!
-Stiu sunt asa dragutii!
-*tuse tuse* Suntem si noi aici! Spun Em si Jeff iar in cor
-ok ok gataa :)))Din perspectiva lui Jeff.
Nu cred! Deci acum suntem impreuna? Hâââmm.. Oricum nu imi displace. E asa draguta si curajoasa in acelasi timp si are si sim....stai stai stai...ce mi se intampla? De trei zile de cand a aparut ea m-am schimbat radical! De atat timp sunt trist si sufar dupa moartea parintilor mei si...a lui Liu...iar dintr-o data..sunt vesel.. Fata asta chiar e speciala.
Ma gandeam sa-i fac o surpriza si sa merg la ea in seara asta. Hâmm...e o idee buna!
Am asteptat sa intre si m-am urcat in copac uitanduma pe geamul camerei acesteia. Am asteptat sa se pregateasca de culcare si cand sa se bage la culcare am intrat.
-Jeff!!! Striga ea luanduma in brate.
-Stiam ca te vei bucura.Spun eu jucanduma cu parul ei.
-Meri!
-Pentru ce? Eu ar trebui sa-ti multumesc pentru ca imi esti alaturi!
-Cu placere! Spune ea chicotind.
-I-am luat caputul rotund si mic in palmele mele si am sarutat-o. Atunci mama acesteia a intrat si ne-a intrerupt.
-Ooo, deci l-ai cunoscut pe Jeff!
-Buna seara, doamna Stone! Salut eu politicos.
-Buna Jeff.
-Stati! de unde va cunoasteti? Spune Em nedumerita.
-Pai, scumpo, nu sti multe despre mine...Ii spusese mama ei.
-Ce vrea sa insemne asta?
-Iti voi povesti tot maine!
-Ămmm...ok.. Noapte buna!
-Noapte buna porumbeilor! Ne tachineaza mama Emmei.Dupa plecarea din camera a acesteia Emma a sarit pe mine cu intrebarile.
-Ce se intampla? De unde va cunoasteti? Ce se intampla?
-Mai usor piticoo!
-Nu ma lua tu cu pitico! Spunemi ce se intampla!Striga ea inrosiduse ca o tomata si gata sa explodeze.
-Maine iti vom spune tot! Voi fi si eu aici si iti vom spune orice vrei sa afli. ok?
-Bine.. Doar daca stai cu mine!
-Ok!
Ne-am bagat amandoi sub patura si am adormit imbratisati.Atat pentru azi. Aflati secretul in capitolul urmator! Sper ca va placut. Dati-mi un vot daca da si spuneti-va parerea intr-un comm.(scuzati posibilile greseli gramaticale)
Din nou nu m-am putut abtine! :3 :3 :3