Linistea dinaintea furtunii

28 2 0
                                    


Din perspectiva lui Jeff.

M-am trezit de dimineata inaintea Emmei, iar aceasta ma tinea strans in brate. Era asa de draguta ca nu am vrut sa plec de langa ea.
Stateam si ma uitam la ea gandindu-ma la tot ce mi-a spus ieri. Oare chiar ii e teama de mine?....de ce asi putea face?
Dintr-o data gandurile mele au fost intrerupte de Emma. Pitica mea scasnea si se zbatea in somn. Of, are un cosmar..Sper ca nu eu sunt cauza acestui cosmar..
Am luat-o in brate si am mangaiat-o pana sa linistit. I-am dat un sarut scurt pe frunte, iar ea s-a trezit.
-Ce bine ca esti aici! Spune ea inca gafaind si ma ia in brate.
-Ce ai visat?
-Nu a fost un vis..si un cosmar! Se facea ca Lyd m-a tradat si m-a dat pe mana politiei..credeam ca tu esti ultima mea scapare dar...te-a prins...Eram inchisi Jeff! Fara scapare! Daca ea chiar ar fi in stare de a face asta?
-Em, calmeaza-te! A fost un cosmar! S-a terminat!
-Oricum..mai tarziu o voi intreba..Vreau sa fiu sigura..

Ma gandeam sa fac ceva sa o inveselesc putin. Dar..ce?
Stttiiiuu! Ii fac o cina surpriza! Ii voi pune o rochie pe pat, ma imbrac frumos si ii scriu un bilitel cu locul intalnirii! E perfect! Dar..uit un lucru...eu nu stiu sa gatesc..

Din perspectiva Emmei.

M-am imbracat si am coborat jos. Cand am ajuns langa Lyd..Slender ne-a intrerupt.
-Veniti in biroul meu repede!
-Ce mai e? Spun eu si cu Lyd la unison.
-Am gasit asta pe presul de la intrare. Spune el aratandu-ne un bilet semnat din nou cu numele de Louysse.

"Bine v-am gasit, dragii mei! Credeati ca ati scapat asa usor de mine? Pregatiti-va! Scoteti-va arsenalul la inaintare: cutite, topoare, pistoale. Nu ma veti opri. Asta e doar linistea dinaintea furtunii."

Louysse.

-Nu pot sa cred! Tipul asta nu scapa cu viata din mainile mele! Spun eu traznindu-mi degetele.
-Mersi Emma! Spune Slender.
-Pentru ce?
-Ca nu ti-ai exteriorizat iar..emotiile si nu mi-ai spart biroul..
-Ceee? Eu? Eu nu am spart nimic! Spun eu incercand sa par credibila.
-Aa nu? Spun Slender si Lyd in cor incrucisandu-si mainile.
-Ouu..bine! Am spart doua usi..Ce mare lucru..

Am iesit afara iar Slender ii chema pe toti.
-Copii, veniti toti aici! Trebuie sa ne pregatim! Louysse vine..
-Adica tu vrei sa spui ca nebuna asta mi-a luat consola, eu nu am venit sa o iau de frica ca voi fi decapitat sau ca il voi vedea pe Jeff dezbracat, iar tu imi spui ca acum vine si idiotul ala? Se plage Ben.
-Sa nu fi decapitat? Se mira Sally.
-Stai...sa nu-l vezi pe Jeff dezbracat? Ce dracu face asta dezbracat in camera Emmei? Se mira Jane.
-Nuuu! Ce fac amandoi e adevarata intrebare. Spune Lyd cu un zambet pervers.
-Uau uau uau! Fata mea a facut ce? cu psihopatul ala? Spune Slender revoltat.
-Te-am auzit! Striga Jeff din bucatarie.
-Nu am facut nimic! Doar l-am desenat.. Il lamurec eu.
-Nud? Spune Ben cu o fata perversa.
-Doar putin...dar nu asta e prioritar! Acum trebuie sa ne ocupam de Louysse.
-Ai noroc domnisoara! Dar data viitoare nu mai scapi. Imi spune Slender facandu-mi morala.
-Ok..deci Louysse a spus sa ne pregatim nu?
-Da..si ce -i cu asta? Intreaba Lyd.
-Pai..el ne-a dat de inteles ca ne v-a ataca. Dar..a facut asta cu siguranta pentru a ne distrage. Practic..noi ar trebui sa ne ferim de lucruri noi, de exemplu persoane care ar putea spionii lui..am dreptate?
-Continua.
-Eu spun sa stam cat de uniti. Fara certuri. Orice dezbinare a noastra e o oportunitate buna pentru Louysse pentru a ne pune unii impotriva celorlalti.
-Iubita mea desteapta! Spune Jeff venind pe la spate si sarutandu-ma pe frunte.
-Despre asta mai vorbim! Spune Slender inca revoltat fandune le restul sa radem.
-Haide Slendy! Sunt destul de mari. Spune mama venind si dandui un sarut pe obraz.
-Pai si daca vor..
-Vor fi responsabili si se vor proteja. Il intrerupe mama pe Slender.
-Binie..Jess..Spune Slender cu o voce de bebe.
-Ouuu! Slender s-a imuiat! Il tachineaza Jane pe acesta.
-Gata copii! Ducetiva in camerele voastre.
-Pa Slendy! Pa mama! Spun imbratisandui.

Am mers in camera mea unde...ei bine..era o rochie neagra si eleganta intinsa pe pat plus untrandafir tot negru si un bilet.

"Vino in curtea din spate in cateva minute imbracata in rochia pe care ti-am lasat-o. Am o surpriza pentru tine.

Jeff."

M-am imbracat repede, mi-am luat trandafirul si am plecat.
Am iesit afara si in portita de la curtea din spate era imfipt un alt trandafir, de data asta roz si un alt bilet.

"Te astept. Cand intri iti voi spune ce semnifica trandafirii.

Jeff"

Am intrat. In mijlocul curtii era asezata o masa cu doua scaune, la unul dintre acestea stand Jeff. Acesta s-a apropriat de mine cu un trandafir rosiu si un ultim biletel. Era imbracat la costum si foarte aranjat.
-Uite. Citeste. Vine el si imi inmaneaza biletelul. Eu am inceput sa citesc cu voce tare:
-Acum ai vazut care era surpriza si sper sa-ti placa. Cred ca te intrebi ce e cu trandafirii de culori diferite. Pai, cel negru semnifica viata mea inainte de tine, cel roz schimbarea mea radicala, iar..
-Iar cel rosu, dragostea pe care ti-o port. Termina el propozitia.
-Iti multumesc! Spun eu luandul in brate si incepand sa plang.
-Eu ar trebui sa-ti multumesc. Spune el ridicandu-mi barbia pe care eu mi-o afundasem in pieptul lui.
-Cu placere. Spun eu zambind.
-Si..aici era mica mea glumeata. Spune Jeff stergandu-mi lacrimile.
-Hmm...miroase bine.
-Hai la masa.
-Ai gatit? Adica...TU? Si nu ai dat foc la bucatatie?
-Ai ghicit.. Din fericire Ben a venit cu extintorul la timp. Spune el facandu-ma sa rad.

M-am asezat la masa. Peste tot erau lumanari negre, roz si rosii, asemeni trandafirilor. Totul era perfect inafara de...o friptura asezata in farfurii..arsa..
-Jeff..data viitoare cere ajutor, dar nu mie..si eu am dat foc bucatariei de cateva ori. De atunci mama nu ma mai lasa sa ma apropri de aragaz..
-Asa voi face! Spune el bufnind in ras.
-Ce e mai exact asta? Intreb eu ridicand o bucata de...spuma alba de pe friptura.
-Resturile incercarii mele culinare..
-Ok..mai bine trecem peste cina..sti..vreau sa mai traiesc. Spun eu facandul pe Jeff sa rada.

Am mers in camera noastra si ne-am oprit in fata patului.
-Crezi ca esti gata sa...? Intreaba Jeff fastacindu-se.
-Ămm....
-Lasa! Uita ca am intrebat! Nu vreau sa iti stric chieful.

Jeff a scos un casetofon uriasi si a apasat un buton.
-Mai am ceva pentru tine! Spune Jeff ranjind.
-Baaaa! Baaa! E cumva noul album Slipknot?
-Exact asta e!
-Nuuu creeed!

Am inceput sa dansam si sa cantam ca doi copii mici. Dupa ce am terminat de ascultat albumul si...ne-am asigurat ca am trezit toata casa..am adormit imbratisati.


Bunaaa! Sper sa va placa capitolul! Daca v-a placut dati-mi un vot. Ma ajuta mult!

Partners in crimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum