Din perspectiva Emmei.M-am trezit de la 7:24 dimineata, fara Jeff.. E asa pustiu fara el.. Nu e nimeni pe care sa iau in brate, nimeni cu care sa glumesc.. Stiu ca am o casa intreaga de persoane cu care pot sa vorbesc dar..cu Jeff era diferit. El era exact ca mine! Nu ma credea ciudata sau diferita. Simteam ca vorbesc cu mine insami, intr-un sens bun. In sensul ca ma intelegea si imi spunea exact ce voiam sa aud. Era cea mai speciala persoana pe care am avut-o si...sa dus..
M-am ridicat din pat si am scorbolit in tot dulapul.
Intre timp am observat ca Lyd a intrat in camera.
-Hiperactiva pamantului! Ce dracu faci acolo? Striga Lyd la mine.
-Caut, dupa cum vezi!
-Ce cauti? Camera e intoarsa cu susul in jos si stiu ca nu vei strange!
-Hehe, ma cunosti! Si..astea cautam!Am scos din dulap cutia cu trandafirii, biletele si rochia de la Jeff.
-Ce faci cu alea si..cum au rezistat trandafirii aia pana acum?
-O vraja de la tati. Acum sunt nemuritori, se regenereaza si nu pot fi rupti.
-Nimic ciudat..M-am dus si m-am imbraca, apoi am iesit cu trandafirii, biletele si parfumul lui Jeff preferat.
-Tot nu ma prind ce faci.. Lumineaza-ma!
-Armele seductiiieeeii! Strig eu ca nebuna.
-1la mana:-E 7:50 dimineata, deci nu mai striga ca descreierata, 2 la mana:- Ce maa?
-Ok..Deci, rochia asta e de la Jeff si ci preferata lui, trandafirii si biletele ii vor starni curiozitatea, iar asta e parfumul lui preferat. Dă!
-Bingo! Dar..stai! Ce miroase a miere?
-Eu..mai sti cand Jeff zicea ca am gust de miere?
-Dap.
-Exact! De fapt e de la gelul de dus.
-Mai e ceva?
-Taietura de pe sold.. A da! Trebuie sa iau cutitul de la el si cel cu care i-am facut taietura!
-Aham..si cum dracu ii arati taietura?
-Il dezbrac! Spun eu bufnind in ras.
-Esti nebuna! Stai..vorbesti serios?
-Mai vedem.Am luat tot ce aveam nevoie si am plecat. Cand sa ies pe usa..
-Succes! Sa-l aduci viu acasa! Striga tata la mine.
-Stai linistit! Nu il omor! Spun eu chicotind.Am pornit prin padure increzatoare.
Am mers si am mers printre copacii infloriti.. A da! Am uitat sa mentionez ca e primavara! Anotimpul meu preferat. Totul e asa frumos!
Am dat de...copacul! E copacul de la prima intalnire cu Jeff! Sub care am stat cand ne-am sarutat si unde ne-au zarit Lyd si Harry!
-Ce se.. Spun eu auzind un sunet ciudat.. ca si cum cineva ar infige ceva intr-un copac.
Era Jeff! Nu cred! Asi vrea sa alerg acum si sa-i sar in brate, dar..nu ma cunoaste..Trebuie sa fac asta repede!
M-am apropriat de el si i-am pus mana pe umar. Atunci el a incercat sa ma injunghie, dar eu i-am blocat miscarea prinzandui mana in care tinea cutitul.
-Iar tu?
-Da si daca mai incerci asta odata vei vedea ce patesti. Spun eu tragandul de hanorac si soptindui la ureche.
-Cine esti si ce vrei de la mine?
-Sunt Emma, iubita ta si vreau sa te iau inapoi.
-Ce? Tu ai vreo 17-18 ani, iar eu 14! Cum dracu sa fiu eu iubitul tau!?
-Jeff, ai 18 ani.
-Iar tu esti nebuna! Lasa-ma in durerea mea! Abea mi-am omorat parintii si tu ai chef de glume cu mine?
-Jeff..asta s-a intamplat acum 4 ani! Incearca sa ma asculti!
-Ce ai de spus? Zi repede!
-Tu esti Jeff The Killer, iubitul meu, ne-am intalnit la liceu in clada a 10-a si m-am mutat cu tine la parintii mei, unde tu stai de 4 ani, de la incident! Uite! Trandafirii si biletele de la tine! Iti mai amintesti?
-Nu pot..e ceva..vreau sa-mi pot aminti..
-Ce te impiedica?
-Nu stiu...nu inteleg..Dar stai! De ce te-asi crede eu pe tine? Esti doar o tarfa proasta care probabil ca incearca sa ma ademeneasca in patul ei!
-Nea..ai fost deja acolo. Spun eu scapand un chicotit.
-Ceeee? Ce vrei sa spui?
-Vei vedea.. Spun eu cu un zambet pervers.Din perspectiva lui Jeff.
Stai! Ce dracu vrea da zic? Nuuu! Nu nu nu! Se lasa in jos.. Mi-a desfacut cureau de la pantaloni.. Am inghitit in sec si..doar ma uitam la ea.. Sper ca nu vrea sa faca ce cred eu! Nu ca nu vreau, dar.. serios, am 14 ani in puii mei!
Mi-a dat jos pantalonii si boxerii si...s-a ridicat..
-Uite! Cicatricea aia ti-am lasat-o cand am facut-o prima oara!
Are dreptate... Am o cicatrice care tine de la sold pana sub... Poate chiar are dreptate..
-Acum poti sa te imbraci! Striga ea vazand ca ma holbes ca boul la poarta 9..
-Deci..chiar..
-Da! Iti amintesti?
-Nu.. dar vreau sa-mi amintesc..S-a invartit de cateva ori in jurul meu si s-a oprit exact in fata mea. Statea la nu mai mult de 2 cm de mine si ma privea direct in ochii.
Stai! Ochii aia! Am mai vazut ochii aia! Albastri ca gheata! Imi opresc sangele in vene..
-Ochii tai..
-Ce e cu ei?
-I-am mai vazut!
A mai trecut o data prin fata mea si..stai! Miroase a..liliac si miere.. Asi recunoaste parfumul asta din milioane! Dar..ce e cu el? Imi pare atat de cunoscut, dar nu imi pot aminti nimic..
-Parfumul tau..
-Iti aduci aminte?
-Nu! In capul meu sunt doar piese de puzzle care nu se potrivesc..
-Vrei sa-ti amintesti?
-Din tot sufletul! Vreau sa stiu cine esti si ce e cu tine!
-Stiu eu cum sa te fac sa-ti amintest. Imi sopteste ea la ureche, tragandu-ma si mai aproape.
Ma tras de umeri cat sa fiu la nivelul ei si s-a apropriat si mai mult. Atat de mult in cat ii simteam respiratia si bataile inimi. Am vazut cum inghite in sec si se uita la buzele mele. Intr-o fractiune de secunda buzele noastre formau un intreg. Am ramas asa pana am ramas fara aer, iar apoi.. Stai ce se intampla?
-Emma? Emma! Unde suntem? Ce s-a intamplat?
-Jeff! Iti amintesti! Striga ea sarindu-mi in brate.
-Ce sa-mi amintesc?
-Iti voi povesti totul! Acum hai acasa!Am pornit spre conacul lui Slender de mana cu Em care imi povestise tot ce s-a intamplat.
Nu pot sa cred ca idiotul ala de Louysse m-a facut sa o uit! Ma voi razbuna! Nu stiu inca cum, dar o voi face!
-Jeff! Jeff, am ajuns! Striga Em la mine trezindu-ma din transa gandurilor mele.
-Huh! Da! Hai sus!Am urcat in camera noastra unde..
-Ce dracu s-a intamplat aici? Un al treilea razboi mondial?
-Nu, s-a intaplat pregatirea seductiei lui Jeff!
-Tot suna ciudat!
-Sunt constienta de asta!
-Deci..trebuie sa strangem?
-Nea..lasa pe maine!
-Asta e Em a mea! Spun eu in timp ce ma trantesc in pat.Em s-a trantit langa mine si am adormit imbratisati. Doar ca...
-Iuhuuuu! Iesteee baaaa!
-Jeff? Ai auzit si tu aia?
-Mergi tu sau eu sa-i omor?
-Criminal la datoriee! Striga Em vanturand cutitul in aer.Emma a deschis usa si..tot ce am vazut a fost Ben care..il calarea pe Slender. La propriu..
-Diii calutuuu!
-Date jos de pe mine piticanieee!Dupa auzul acestora, Em a iesit si a inchis usa dupa ea. Auzeam urlete si tipete de durere, care la scurt timp s-au oprit si au facut loc unei linisti mirmantale.. Em a intrat in camera sufland in cutit ca intrun pistol dupa tragere.
-Seriful Emma si-a terminat "treaba". Spune ea accentuand ultimul cuvant.
-Da. Si seriful Jeff e mandru de seriful Emma.Em s-a bagat la loc in pat si am adormit in tihna.