Din perspectiva lui Jeff.Hmm...si uite ca a venit si ziua cea mare.. Imi va fi dor de Harry si Lyd, dar Em are dreptate! Ii putem vizita oricand si oriunde s-ar afla! Apropo de ea, unde e? M-am trezit de ceva timp dar imi e lene sa ma ridic...Vad ca hainele pregatite de ea pentru azi au disparut. Probabil se pregateste.
Nu am stat mult pe ganduri ca o vad pe pitica mea iesind din baie.
Mamaaa meaaa! De ce se imbraca atat de provocator cand stie ca eu ma excit si cand ma atinge?
Era imbracata cu o pereche de pantaloni de piele foarte mulati, o bustiera neagra, o geaca de piele din nou neagra si o pereche de pantofi cu toc negri. Si-a lasat parul lung pe spate, lasand la vedere suvitele ei mov.
-Jeeeff! Pamantul catre Jeeeff! Aloooo! Striga Em la mine incercand sa ma trezeasca din visarea mea.
-Huh? Ce?
-Te holbezi la mine de cand am iesit dim baie!
-Am o intrebare.
-Spune.
-In ce film am aterizat? O intreb eu cu un zambet tamp la fel ca intrebarea.
-Intr-unul de actiune, asa ca imbracate si hai!Mi-am dat patura jos si am dat sa ma ridic, dar am observat-o pe Emma care radea in hohote.
-De asta ma intrebai de filme? Ma intreaba ea aratand spre..mini Jeff care incerca sa ajunga la ea.. Am uitat ca sunt dezbracat.. Cat de prost sunt!
-Nu esti prost, doar ametit. Spune ea incercand sa se opreasca din ras.
-De cat timp imi citesti gandurile?
- De cand am iesit din baie si ai inceput sa te gandesti "ce mi-ai face"! Spune ea bufnind iar in ras.
-Nu e vina mea ca te imbraci..asa!
-Serios?
-Daa!
-Du-te si imbracate! Nu ma apropri de tine pana cand nu se "linisteste" mini Jeff. Spune ea chicotind.Am trecut pe langa ea incercand sa ma abtin si am intrat in baie.
Am facut un dus si m-am imbracat cu un tricou negru, o pereche de pantaloni negri cu lanturi si rupti in genunchi, plus o geaca de piele si niste cizme negre de baicar. Mi-am pus un piercing fals in ureche, mi-am ciufulit putin parul si am iesit.
Em statea pe marginea patului si se uita la mine cu un zambet pervesc.
-Mrrrr! Face ea catre mine cand ma vede.
-Iti place?
-Mai intrebi? Spune ea muscandu-si buza de jos.
-Mi-ar placea sa o musc eu in locul tau.
-Ce mai astepti? Spune ea facandu-mi semn sa ma apropri.Am luat-o pe sus, iar ea si-a incrucisat picioarele in jurul mijlocului meu. Buzele noastre s-au unit intr-un sarut pasional in timp ce ea ma tragea usor de par.
Cand eram gata sa o arunc in pat si sa sar peste ea..sa oprit..
-Nu ai uitat cumva ceva? Ma intreaba ea oprindu-ma cu un deget.
-Le am in buzunar stai linistita! Spun eu scotand un prezervativ.
-*palm face* Nu tampitule! Ai uitat unde trebuie sa mergem?
-Ai de capul meeu! Cat e ceasul? Intreb eu panicat.
-8:30! Hai repede ca pleaca nebunii fara noi!Am luat-o pe Em in stilul miresei si am fugit cu ea pana jos incercand sa nu cad pe scari.
-Iti dai seama ca puteam sa ne teleportam nu-i asa? Ma intraba ea dupa ce o las jos.
-Ămm...mda...
-Lasa asta! Hai afara!Am iesit din casa si am mers in mica noastra parcare unde i-am vazut pe Harry si Lyd langa masina lor, un porsche negru mat.
Emma sa dus si le-a atras atentia lasandui cu gura cascata.
-Uite unde era fata rea! Mrrr! Spune Harry catre Em.
-Ia uite si Bad Boy-ul! Spune Lyd vazand cum vin in spatele Emmei.
-Ahamm...Mrrr si voua. Dar...ce e cu costulele de Barbie si Ken? Intreaba Em uitandu-se mirata la Lyd si Harry care erau imbracati in..roz...mult Roz! Mi se face rau..
-Nu sunt costume, pisicuto! Asa se imbraca oamenii normali. Spune Harry chicotind.
-Ămm...nu vrem sa fim normali! Spun eu si Em la unison.
Cei doi si-au dat ochii peste cat si au intrebat.
-Oricum, mergem?
-Mai exact unde? Intreaba Em.
-L.A, locul unde se situeaza orfelinatul unde m-au lasat parintii mei. Spune Lyd intrand in masina.
-Ok! La drum! Spune Em pocnind din degete.