Din perspectiva Emmei.
M-am trezit din somnul meu adanc si calm si..stateam pe ceva moale si cald..Inca nu imi deschisesem ochii..deci..
Intr-un final am decis sa ma trezesc. M-am ridicat in sezut si...mi-am dat seama ca am dormit cu picioarele incrucisate in jurul lui Jeff...Totusi nu am vrut sa ma ridic pana ce a dat sa se trezeasca.
-Neata domnisoara pupacila! Spune el cu un zambet larg pe fata.
-Stai ce?
-Aseara ametito! Ai uitat ce ai facut? Ai sarit pe mine si ai inceput sa ma saruti pana cand ne-a intrerupt Lyd, dupa eu te-am tras inapoi.
-Stai! Lyd!
-Ai spus ca-mi povestesti ce ti-a spus!
-Iti spun dupa! Am ceva de discutat cu ea! Spun eu incepand sa ma schimb.
M-am imbracat cu un hanorac gri sipufos pus peste o bustiera tot gri si niste pantaloni scurti negri.
Am fugit jos unde Lyd isi manca cerealele.
-Lyd! Lyd! Lyd! Spun eu aproape cazand pe scari..
-Ce ai ma?
-Voiam sa te intreb ceva despre discutia de ieri.
-Ouu...da.
-Nici un oftat! Spune! In padure cand te-ai plimbat cu Harry, ati dat cumva peste un tip dubios?
-Ămm...da..dar..
-De unde stiu?
-Exact!
-Pai si eu cu Jeff ne-am intalnit cu el...Era Louysse!
-Cine?
-Ouu..tie nu ti-a povestit Slender..
-Ce sa-mi povesteasca? Em, ma sperii!
-Doar vinoo!
Am dus-o pe Lyd la Slender iar el ii povesti totul.
-Deci eu era sa-mi reneg cea mai buna prietena din cauza unui nebun care vrea sa se razbune si sa fure nu stiu ce cartea **** melee? Incepe Lyd sa tipe disticuland in aer.
-Mai usor, mai usor! Acum e in regula! Si..nu mai injuraaa! -Cum sa nu injur cand tampitul ala a incercat sa ne indeparteze una de cealalta? Cand il prind ii zmult **** si il bat cu ea!
-Taci dracu! Sperii copiii! Spun eu aratand spre usa unde era Ben tinandui mainile la urechi lui Sally.
-Buna Sally! Ce repede ai ajuns! Spune Slendy luand-o pe Sally si aratandui camera in care urma sa stea.Am mai stat putin in camera lui Slender incercand sa o linistesc pe Lyd si dupa am iesit impreuna zambind. Am imbratisat-o si am mers inapoi la Jeff.
Din perspectiva lui Ben.
Tipele astea chiar sunt bipolare. Dinauntru se auzeau tipete de parca s-ar fi batut, iar cand au iesit...erau asa..vesele.. Ciudat..Din perspectiva Emmei.
M-am dus sus la Jeff si m-am trantit langa el in pat.
-Deci..ce facem azi?
-Cred ca stiu! Spune el aducandu-mi mapa cu desenele facute de mine.
-Ce faci cu mapa mea?
-Ma gandean poate faci un desen cu mine. Spune el cu o voce de bebe.
-Pai si ce fel de desen ai vrea?
-Nud!
-Imi pare rau ca am intrebat..
-Dar ce are?
-Stai stiu! Iti fac un desen nud,..doar ca desenul se va opri la mijloc.
-Mie imi convine! Spune incepand sa se dezbrace.
-Iti dai seama ca vei sta asa ceva timp nu?
-Pai..cat de mult poate dura?
-O ora..doau..
-Ceee?
Desenam si desem cand am stat sa privesc putin privelistea..
-Imi place V-ul! Spun eu cu creionul intre dinti.
-Si vezi si alt ceva ce iti place? Spune Jeff privind in ..jos..
Mi-am dat ochii peste cap si mi-am continuat desenul.Din perspectiva lui Ben.
Mergeam spre camera Emmei. Vazand ca e vesela mai devreme am zis ca e o sansa buna sa-mi recapat consolo fara sa fiu decapitat..
Am batut la usa si am intrat, acolo l-am vazut pe Jeff complet dezbracat in fata Emmei.
-Ămm...cred ca revin mai tarziu..Din perspectiva Emmei.
Ok..deci Ben a venit cred ca sa-si recupereze consola...si l-a vazut pe Jeff dezbracat in mijlocul camerei... Ceva complet normal..
-Oare la ce s-a gandit verzisorul cand te-a vazut asa? Spun eu chicotind
-Nu stiu. Dar probabil ramane cu sechele. Spune Jeff bufnind in ras.
-Uite, am terminat! Spun eu chemandul langa mine.
-Vreau sa vad! Vreau sa vad! Striga el ca un bebe si aproape sarind peste mine.
-Uau uau uau! Prima data puneti boxerii!
S-a imbracat cu o pereche de boxei si a venit langa mine.
-Aaaa! Stiam ca sunt sexi! Dar nici chiar asa!
-Mai usor domnule laudaros. Spun eu chicotind.
-Acum pot sa-l iau?
-Nea nea nea! Asta e al meu si numai al meu! Spun eu luand desenul in brate.
-Uuu! Am fane!
-Nu ai! Mereu imu pastrez..capodoperele..
-Mersi!
-Âhâm..hai acum falestete. Spun eu razand.
Am luat desenul sa il arat lui Lyd. Am conorat in sufragerie unde erau Ben si Lyd vorbind.
-Hei copii! Uitati ce am facut! Strig eu mandra.
-Asta e ...Jeff? Spune Lyd cu gura deschisa si ochii mari.
-Exact! Si..inchide gura! Al meu e! Spun eu chicotind.
-Deci..asta faceati cand am intrat? Intreaba Ben surpris.
-Mda..
-Dar..in desen e doar..Ămm..si Jeff era...
-Uite..voiam ca desenul sa fie expresiv! Ok?
-Ăhămm...fix asta voiai. Spune Ben facand o fata perversa si plecand.
-Stai! Despre ce vorbea? Intreaba Lyd nedumerita.
-Pai...cand Ben a intrat peste noi...Jeff era intr-un fel..dezbracat..
-Vad si eu in desen.
-Nuu..adica..complet..
-Esti nebuna!
-Am facut si dusi impreuna deci asta nu e nimic....Ămm...ups..
-Ce ati facut? Spune Lyd facand ochii mari.
-Mdeaa...
-Nu imi spune ca ati...
-Nuuu maaa! Ce ai?
-Ma gandeam..
-Lyd! Am 16 ani! Cum te poti gandi la asta? Doar..ne prostim..
-Facand baie impreuna? Spune ea facand o fata perversa.
-Si noi faceam cand eram mici!
-Eram copii Em!
-Ok..uite eu ma duc sus..
-Uite Em..Stiu ca chiar daca eu sunt mai mare..tu ai avut grija de mine..dar cred ca e randul meu..
-Lyd...chiar daca am face ceva..exista protectie! Stai linistita!
-Pai...cred ca ..e in regula... Dar daca o uitati vreo data te omor!
-Tu glumesti? Eu vorbeam la viitor! Spun eu bufnind in ras.
Am plecat in camera mea si m-am bagat langa Jeff in pat.
-Auzi?
-Aud foarte bine. Ce e?
-Pai...ma gandeam. Daca eu nu voi vrea sa facem ...sti tu ce..ma vei forta?
-Te-ai lovit la cap pitico? Crezi ca te voi viola sau ce?
-Ămm..
-Acum serios cred ca m-ai omora! Prima data cand am intrat peste tine in baie ai spart usa cu un cutit.. Spune el bufnind in ras.
-Poate ca ai dreptate..
-Si uite! Cand tu vei veni la mine, ma vei trage peste tine si imi vei spune ca esti pregatita.. se va intampla..
-Mersi!
L-am strans in brate si am adormit asa.Sper da va placa capitolul! Dati-mi un vot si spuneti-va parerea.
In legatura cu clipul de la media..ma gandeam ca se potriveste cu momentul in care Em il deseneaza pe Jeff.