De ce pleci?

20 1 0
                                    


Din perspectiva lui Jeff.

M-am trezit cu pitica mea in brate. E asa micuta si draguta ca nu as vrea sa o mai las, dar..trebuie. Trebuie sa merg sa vorbesc cu Lyd.
I-am mai dat un sarut scurt pe buze, iar ea a tresarit. M-am imbracat si am mers in camera lui Lyd, Harry ne fiind prezent.
-Neata, Lyd! Cred ca sti de ce sunt aici.
-Da..stiu..
-Deci..
-Ce vrei sa sti?
-De ce ai facut-o?
-Pentru mine erau...doar glume minore..nu credeam ca ii fac atat rau..
-Pentru tine batjocura e o gluma? Intreb eu incruntandu-ma.
-Mnu...dar...nu am stiut.. Nu am vrut..
-Ce nu sti, Lyd? CE NU STI? Strig eu la ea.
-Ca e asa de geav.. Ca deranjez atat..
-Lyd, tu erai sora ei! De la tine astepta protectie si iubire, nu rautate si batjocura!
-O iubesc, dar..
-Dar ti-ai batut joc de ea!
-Imi pare rau..
-Nu mie trebuie sa-mi ceri scuze.
-Stiu... Oricum voi pleca..
-CEE? Nu trebuie sa pleci! De ce ai.. Sunt intrerupt.
-Nu plec pentru ca trebuie, plec pentru ca vreau.
-De ce?
-Ca...Sa-mi gasesc parintii naturali..
-Cand..pleci..?
-Maine. Si...Harry vine cu mine.
-Lyd! Putem sa-i gasim prin telepatie! Stam in casa lui Slender daca nu ti-ai dat seama.
-Nu, Jeff! Vreau sa-i gasesc pe cont propriu! Vreau sa stiu ca am facut si eu ceva bine!
-Inteleg..

Din perspectiva Emmei.

M-am trezit si am inceput sa disticulez prin pat in cautarea lui Jeff.
-Unde e? Spun eu pe un glas mort ridicandu-ma in sezut.
Aaa! Nu nu nu! Stiu unde e! S-a dus la Lyd! Aaaa, cine stie ce prostie face!
M-am ridicat din pat si am iesit din camera. Am mers pe coridorul de la etaj pana la camera Lydiei, de unde se auzea vocea lui Jeff. Hmm...era destul de calm..
Am deschis usa incet.
-Em...Lyd are ceva sa-ti spuna.
-Nu am nevoie de scuze. Spun eu calma.
-Nu e asta. Em...maine plec..
-CEEE?Cum sa...De cee? Strig eu nedumerita.
-Em, vreau sa-mi caut parintii. -De unde sti ca nu sunt..
-Morti? O simt. Stiu ca sunt vi!
-Bine.. Spun eu dand sa plec.
-Em! Vino aici! Striga Lyd deschizandu-si bratele.
In urmatoarele secunde a urmat o imbratisare plina de caldura si iubire.
-Asta inseamna ca m-ai iertat? Ma intreaba Lyd.
-Tu ce crezi?
-YEEEEEI! Striga ea ca besmetica sarind peste mine.
-Mai usor ca ma rupi!
-Pe asta a facut-o Jeff inaintea mea. Spune ea razand.
-Perversa mica.
-*Tuse, tuse* Nu poti nega ca iti place!
-Eu macar recunosc! Spun eu mandra.

Eu si Jeff ne-am dus in camera noastra sa ne schimbam, iar Lyd s-a dus jos la Harry.
Am intrat in baie si am facut un dus, dupa care am iesit din baie dansand in lenjeria mea neagra si cu o camasa mare si larga in mana.
-Emma?
-Da? Spun eu continuand sa dansez.
-Tu vrei sa te violez si nu sti cum sa zici? Intreava Jeff chicotind.
-De parca nu m-ai mai vazut asa!
-Oricum, nu esti suparata ca pleaca Lyd?
-Aloo! Pot sa ma teleportez oricand la ea! Tu iti dai seama cate farse ii voi face?!
-Aici ajutor de farse! Nu faci nimic fara mine!
-Cum as putea face ceva fara tine? Il intreb eu cu o fata perversa mangaind-ul cu un deget pe piept.
-Eu ti-am spus! Vrei viol si nu sti cum sa zici. Spune el tregandu-ma peste el.
-Ne ne ne! Nu acum! Spun eu imobilizandul cu mainile deasupra capului.
-Aaa, jucam murdar huh?
-Pai ce o sa faci? Spun eu cu un ranjet pervers.
-Asta! Striga el luandu-ma pe sus pe umarul lui..cu susul in jos..si alergand cu mine.
-Unde ai de gand sa ma duci?
-Peste tot!
-Iti dai seama ca sunt inca in lenjerie, nu?
-Exact! Asta e si ideea!

A fugit cu mine in brate pana in sufragerie, unde Harry, Lyd, Ben si Jane se uitau la un film de comedie.
M-a adus in fata Tv-ului si le-a atras tuturol atentia.
-Mama meaaa! Mersi pentru priveliste Jeeeff! Striga Ben holbandu-se la "spatele" meu.
-Beeen! Te omooor! Strig eu la el.
-Buna asta! Cum crezi ca scapi de acolo?
-Cand scap te omor!
-Iti zic eu ca nu scapi prea curand. Spune Jeff chicotind si lipindu-si obrazul de "spatele" meu.
-Am o singura intrebare. Spune Lyd.
-Spunee! Strig eu incercand sa ma intor cu fata inspre Lyd.
-De ce? Ce i-ai facut?
-Si-a cerut-o! Nu e vina mea ca danseaza dezbracata prin dormitor!
-Nu e vina mea ca te exciti din orice! Strig eu la Jeff.

S-a asezat cu mine pe canapea, iar Lyd a venit langa mine.
-Ce faci ma Emma maa?
-Incerc sa-mi dau seama daca fundul lui Jeff seamana cu o piersica sau o caisa. Spun eu dandui un bobarnac lui Jeff peste fund.
-Heeei! Doare! Striga el ciupindu-ma la randul lui.
-Voi nu sunteti normali sa mor eu! Ne spune Lyd.

Jeff s-a ridicat si a dat sa plece spre bucatarie.
-Unde mergem?
-Dupa papa bun.

Cand sa intram in bucatarie Slender impreuna cu mama au iesit din camera lor.
-Jeff, Ce-i faci fetitei mele? Intreaba Slender punandu-si o mana la frunte.
-N-am facut nimic! Striga el.
-Stai doar o secunda. Spune tata scotandu-si sacoul si punandul pe "spatele" meu.
-Mersiii! Strig eu din spatele lui Jeff.

Am mers in bucatarie si ne-am asezat la masa. Ma rog... el s-a asezat si m-a trantit pe mine cu fundul pe masa.
-Aaau! Esti nebun?
-Da, dupa tine! Spune el punandu-ma pe picioarele lui si sarutandu-ma.
-Awww! Ce draguti sunteti! Spune Lyd intrant in bucatarie.
-Stim! Strigam noi in cor.

Eu mi-am incolacit picioarele in jurul mijlocului lui, iar el s-a ridicat cu tot cu mine.
-Unde mergem?
-Cred ca ti-ai dat si tu seama unde si de ce! Spune Jeff uitandu-se spre mini jeff care dadea sa iasa din boxerii sai.
-Ma nebunule ma! Spun eu chicotind si tragandul pe mini Jeff prin boxeri.
-Tot eu sunt nebun? Spune el bufnind in ras.

Ne-am urcat pana in fata camerei unde m-a trantit cu spatele de usa inca sarutandu-ma salbatic.
Atunci Harry a venit si se holba la noi.
-Alooo! Nesatulilooor!! Mai usor!
-Nici odata! Strig eu impingandul usor pe Jeff.
-Luati-va o cameraa!
-Bine. Spun eu impingandul pe Jeff inauntrul camerei.

Ne-am invartit imbratisati pana la pat unde Jeff s-a trantit pe spate spunand:
-Luati loc, domnita! Spune aratand catre mini Jeff.

M-am trantit peste e el dandui jos boxerii.
-Dar ce nerabdatoare esti!
-Tu m-ai invatat, nebunule! Spun eu chicotind.

I-am luat-o in mana rasucind-o, in timp ce il sarutam. Am inceput sa i-o masez pana cand l-am auzit gemand. Am inceput cu miscarile de du-te vino, iar el m-a intors punandu-se peste mine.
-Ce faci?
-Sti ca nu-mi place sa fiu dominat! Spune el intrand in mine cu putere.
-Aaaaah!
-Si asa imi dau eu seama ca fac treaba buna! Spune el incepand cu miscarile de du-te vino tot mai rapide si intense.

Dupa o ora a cazut langa mine lat, iar eu l-am luat in brate.
-De ce nu ma lasi sa te domin nici odata?
-Nu te las! Asta e si ideea. Tu trebuie sa inveti sa ma domini!
-Interesant. Spun eu incepand sa ranjesc.
-Imi imaginez la ce te gandesti..

Am mai stat putin in pat apoi m-am ridica, infasurandu-ma in patura cu care era Jeff invelit.
-Unde megi si de ce ma lasi asa? Spune Jeff uitandu-se la mini Jeff.
-Daca maine pleaca Lyd, mergem si noi! Deci..imi caut costumatia de motociclista!
-Aham...nu mi-ai raspuns la o intrebare!
-Mie imi place privelistea! Deci ramai asa! Spun eu facandui cu ochiul.
-Dar ingheeeet!
-Te incalzesc eu imediat. Incep eu sa chicotesc.

Mi-am scos din dulap hainele pe care trebuie sa le port maine si am venit inapoi in pat. M-am cocolosit ca o pisicuta si eram gata de somnic cand..
-*Tuse, tuse* Ghemotocule?
-Da?
-Nu ai uitat ceva?
-Ouuu! Stai asa! Spun eu desfacand paturica gigantica si acoperindul pe Jeff cu jumatate din ea.
-Mai e ceva! Spune Jeff in momentul in care m-a vazut cocolosindu-ma la loc sub paturica.
Mi-am dat seama ce voia sa spuna asa ca m-am asezat cu capul pe pieptul lui, luandul in brate.
-Acum e mai bine. Spune el strangandu-ma mai tare in brate.

Partners in crimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum