Matt csak nézte a képernyőt és el kezdte hangosan olvasni
" Kedves olvasó. Te hallottál már a 11 Kapu legendájárol? Sok mítosz és egyéb más legenda köthető ide. Például a minotauros labirintusába a 6. Kapu vezet be.. De miért pont 11? Ezt senki nem tudja. Illetve az is vitatható, hogy a 11. Kapu mögött maga a halál áll. Brian Wilson archeológus, tanár fel fedezte az első kaput és ment tovább.. Rosszul tette.. Soha többé nem látták...... Élve.... "
- Hmm.. Ez abszurd. SENKI sem tudja bizonyítani, hogy léteznek ezek a kapuk.. Ez egy kamu oldal.
- Ahjj Matt.. Azért nem lehet bizonyítani mert még senki sem tért vissza. Tessék nézd meg. Ezt találtam a könyvtárba.
Joshua oda nyújtotta Matt - nek a papír fecnit.
Matthew elmélkedett de nem tudta, hogy konkrétan mi ez. A lapon 11 darab feketére kiszínezett Kapu található és minden Kapu fölé kiolvashatatlan firka volt vetve..
- Hát Josh ez egy bomlott elme elcseszett rajza. Aki csinálhatta az az oviból költözött át egy elmegyógyintézetbe és onnan meg is szökött..Josh fogta a fejét és újra el kezdett gépelni...
- Tessék Matt. Itt van. Brian Wilson. Nyomtalanul eltűnt, majd holtan elő került.. És mikor? '95- ben, azaz hat éve..
- Bocs haver de ez semmit sem bizonyít továbbra sem. Mások is tűnhettek el és halhattak meg pont hat éve..
Josh felállt, a szoba ajtajához sétált majd megszólalt..
- Kár, hogy nem hiszel nekem.. De mindent megteszek , hogy fény derüljön az igazságra.. A sors nem véletlenül szánta nekünk ezt a jegyzet szerű valamit.. Majd jelentkezem. Viszlát Matt.Joshnak biztos nem esik jól, hogy a barátja nem hisz neki. Lisa konkrétan fel se fogadta ezt az egészet. Joshua be avatja Anthony-t is aki szívesen segít további jegyzeteket keresni..