Hatodik rész :nyomon vagyunk

63 8 0
                                    


A srácok Josh szobájában tanakodtak. Matt félre vonult szólni Lisa - nak hogy késik, ha gondolja jöjjön ide a fiúkhoz..

Josh és Anthony kinyitották a könyvet és nem hitték el ami szemük elé tárult. Matt letette a telefont és csatlakozott a barátaihoz.
- Matt, ez a könyv egy az egyben üres! Akadt ki Josh
- Pedig a könyvtárban teli volt minden féle írásokkal és képekkel..
Tette hozzá Anthony.
- Nem tudom fiúk.. Kezdünk ebbe nagyon bele bonyolódni.. Mi lenne ha mára hagynánk?
- Szerintem is Matt, majd hétvégén folytatjuk.. Mondta Josh

A srácok szét szóródtak, mindenki ment haza..

Reggel a suli előtti téren dohányzott Lisa. Ott volt Anthony is. Csatlakozott hozzájuk Matthew..
El suhant mellettük a történelem tanár mérges arckifejezéssel..

- Ez minden dohányost utál? Akadt ki Lisa majd folytatta..
- Mondjuk nem vagyok rá büszke, de mindenkinek vannak hibái.. - fejezte be..
- Ne törődj vele. Mondta Matt.
Anthony csak le kísérte a lányt, hisz ő egy egészséges fiatal ember.
Megérkezett Joshua is aki szintén nem szereti a cigaretta füst szagát de úgy van vele hogy ettől még senki sem lesz feltétlenül rossz ember.

A fiúk és persze Lisa egy osztályba vannak, miért is ne.. Irodalom óra volt az első és tanárnő olyat mesélt ami a srácoknak pont jól jött...

- Gyerekek, ebben az évben lett 6 éve, hogy el ment közülünk egy magyar tanár..
- Matt a tantermi padon szotyizva meg kérdezte :
- Tanár nő, Szabad tudni az illető nevét?
- Persze, Brian Wilson..

A srácok rögtön egymásra néztek.
Josh is fel tett egy kérdést.
- Hol látták a tanár urat utoljára?

- Állítólag az iskola alagsorában volt és onnan már csak a holttestét hozták fel..

A fiúk és Lisa is lefagyott.. Ezek szerint az iskola alatt lenne az első Kapu?...

11 Kapu Where stories live. Discover now