26. Rész: A Vég Kezdete

26 3 1
                                    

Anthony patológiai tudását kamatoztatja, Lisa bujkál.. Merre van a másik két csöppség?

~ Matthew szemszögéből

Ez komoly? Egy zöld ajtó? Hmm..
Beszarás..! Ez nyitva van..

A srác bemenet az ajtón és a szoba közepén volt egy létra és egy darab papír..

- Hmm.. Ez mi lenne? Valami útba igazítás? Lássuk csak..

"Kedves olvasó. Bizonyára hallottál már a 11 Kapu legendájárol. Hisz nem véletlen vagy ott ahol épp vagy. Nos igen. Egy titokzatos alak irányít.. Olyan helyen vagy te és a barátaid ahol feltételezem nem szívesen akarsz lenni.. Na de mi is ennek a vérontásnak az értelme? Egyáltalán mi a garancia arra, hogy 10 perc múlva nem halsz meg?
Az emberi kíváncsiság erősebb a józan észnél.. Ez vitathatatlan.. És a kapuk az élet nagy dolgait rejtik. Miért találtad meg te ezt a papírt? Mert én azt akartam, hogy így történjen.. Eddig te vagy Matthew az aki egyáltalán nem érdemli meg az életét. Meg ölsz egy embert, évekig hazudsz egy barátodnak.. Az ember belső értéke mindennel fontosabb de a magad fajta ezt nem veszi észre.. Gyerünk. Rakjátok össze a létrát és irány a 3. Kapu. Szeretném ha minél hamarabb meghalnál..

Üdv. Aiden.

- Baromság ez a levél Hmm.. Anthony és Lisa emlegetett valamilyen Aiden nevű fazont.. Lehetséges hogy ő áll az egésznek a hátterébe?

~ Josh szemszögéből

-Hmm.. Ilyen ajtó még nem volt.. Fehér de bele van karcolva, hogy "fate" (Végzet) hmm.. És még nyitva is van.. Nézzünk szét..

Josh belépve valami meglepő dolgot látott szembe a falon.

- " motus"? Ez lenne a következő szó a kapuval kapcsolatban? Hmm..
A sarokban volt egy négy méteres egész létra. Semmi kulcs, semmi létra darabok.. Végig ezt az ajtót kellet keresni..

Josh óvatosan pásztázott szemével, kereste a plafonon lévő kaput.. Pár perc elteltével végül meg találta..

- Hol van az az undorító tag? Hol lehetnek a többiek? Hmm.. Várjak vagy előre menjek? Nem tudom..
Motus!

Hangzott el a szó melyre kinyilt a kapu.. Bár olyan történt ami eddig még nem.. Hirtelen Joshua teste megemelkedett és kidúzadtak az erei..

- Ahj.. Ez kellemetlen volt.. Mindegy előre megyek feltérképezem a terepet..

Mi történt Joshal? Egyáltalán jó ötlet előre menni? És mit takar a motus szó?...

11 Kapu Where stories live. Discover now